Naksuttelu??

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

maketsu6 kirjoitti: ja sitten meijän luokalaiset naksuttelee sormijansa.
Nöf, paitsi minä.... en edes osaa naksutella sormiani ja enkä tulekkaan opettelemaan sitä taitoa xDDD
(Piilomainintaa... olen maketsu6:sen kanssa samalla luokalla :>)
Viimeksi muokannut Wendy, Ke Marras 09, 2005 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Minua rupesi mietittymään että mikä siinä naksuttelussa nyt niin "vaarallista" on...? Varsinkin sormien. Lähtevätkö ne irti sitten ajan kanssa vai? x) Minulle ei ole vielä ainakaan toistaiseksi tullut yhtään mitään. Aina kyllä on sanottu et siitä on jotain haittaa mutta koskaan en ole sen tarkempaa vastausta saanut... Valaiskaa. Tiedolla, ei taskulampuilla tai muulla vastaavalla...
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Sormien naksuttelu harrastuksena, mutta vasen polvi naksuu aina, kun kuljen rappusia ylös.. Ja joskus kävellessä varpaat :/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Kaverini naksuttelee niveliään ihan vain ärsyttääkseen minua. Se alkaa naksuttelemaan sormia kesken tunnin ja lopettaa vasta sitten kun sanon jotain ilkeää. Itse en tätä naksuttelua harrasta juuri lainkaan...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

ZUnDE kirjoitti:Ovatko vanhemmat sitten keksineet tuon "sormet jäykistyy ja irtoo jutun" että lapset lopettaisivat sormien naksuttelun?.
Minulle mummo taisi joskus uhkailla että sormet tippuu jos naksuttelen... :shock: Mut hyvinhän nuo on vielä ainakin toistaiseksi kiinni pysyneet. :)
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Piituska kirjoitti:
ZUnDE kirjoitti:Ovatko vanhemmat sitten keksineet tuon "sormet jäykistyy ja irtoo jutun" että lapset lopettaisivat sormien naksuttelun?.
Minulle mummo taisi joskus uhkailla että sormet tippuu jos naksuttelen... :shock: Mut hyvinhän nuo on vielä ainakin toistaiseksi kiinni pysyneet. :)
Mulle sanotaan vaan, että nivelet kärsii ja löystyy ja sitten aikuisena särkee.. Koitan lopettaa, koska tuo kuulostaa ihan mahdolliselta, mutta se tulee nykyään automaattisesti.. :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Naksuttelen selkää, niskoja, sormia, varpaita, polvia.
Periaatteessa kaikkea mikä vaan paukahtelee.
Hiljaisessa koeluokassa on pakko naksutella kaikki nivelet ynnä muut jotka vain paukkuu. :E
Who's that girl living my life?
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mistä tietää että olen aamulla tulossa alakertaan juomaan kahvia lauantaina?

V:kuuluu tasainen: paks...paks...paks..
Toinen nilkkani ja polveni naksuu, johtuen laskettelu onnettomuudesta kauan sitten. Jos en naksauta polveani joka päivä pari kertaa niin se kramppaa ja on sitten pirun kipeä :3
Kuva
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Runte kirjoitti:
Piituska kirjoitti:
ZUnDE kirjoitti:Ovatko vanhemmat sitten keksineet tuon "sormet jäykistyy ja irtoo jutun" että lapset lopettaisivat sormien naksuttelun?.
Minulle mummo taisi joskus uhkailla että sormet tippuu jos naksuttelen... :shock: Mut hyvinhän nuo on vielä ainakin toistaiseksi kiinni pysyneet. :)
Meikäläiselle on vanhemmat sanonu joskus, että sormet paisuu hervottomiksi/irtoaa :lol:

Naksuttelen pikkurillejäni(jäänyt vähemmälle)... ja polvet natisee aina, kun menee kyykkyyn... Ovat niin ruosteessa :lol:
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Minä naksuttelen sormiani ja selkääni. Selkää on kyllä vähän vaikea yksin saada naksautettua kunnolla, tarvitsen siihen kaverin apua. :b
Sormia olen naksutellut jo jonkin aikaa, joskus vain aloitin enkä ole pystynyt lopettamaan sen jälkeen.
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Sormia naksuttelen aika paljon, peukaloa käytään enimmäkseen 8)
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

En halua pilata jänteitäni
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Minulle tuli etusormeen joku ihme juttu kun aloitin kultasepän alan opiskeluni. Etusormeni viimeinen nivel naksahtaa aina, kun suoristan sen. Välillä peukut menevät viilatessa lukkoon ja rasahtavat kovaan ääneen auki :D
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Sormiani ja varpaitani naksuttelen erittäin usein. Ja kyynärpäitä. Ja nilkkoja. Suunnilleen joka päivä. Niskoja osasin vielä muutama vuosi sitten naksautella, nyt taito on kadonnut jonnekin. Polviakin pasauttelen silloin tällöin. Vanhemmilta menee hermot.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Naksuttelen nilkkojani ja sormia usein =P
Vastaa Viestiin