Hymiöt - hyviä vai pahoja?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Kohtuudella käytettynä ihan jees.Auttavat myös selventämään kirjoittajan ilmaisua.Viime aikoina enemmän tykästynyt hymiöihin tyyliin XD, kuin tyyliin :D .Hymiöiden ylikäyttö tosin pitäisi kieltää laissa.Mesessä varsinkin törmää siihen,että se äksdee löytyy joka helkutin viestin perästä.
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Ei hymiöissä mun mielestä oikeastaan mitään vikaa ole. Kuten minori sanoi, niitä on kiva käyttää ettei sanoman tyyli jää epäselväksi. Mua eivät oikeastaan äksdeetkään häiritse, kertovat vain siitä miten joku juttu huvittaa äärettömästi.

Mesessä on tottakai joitakin hymiöitä, joita on pakko käyttää tiettyjen ihmisten kanssa jutellessa. Itellä on ainakin vähän vakiintunut, että mitä hymiöitä käyttää keiden kanssa :P Täällä foormulla en todellakaan halua jäädä kiinni pallopäähymiöiden käytöstä, joten täällä on sitten enemmän kirjainhymiöitä :D
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Hymiöt ovat pelastus väärinymmärryksen tiellä, se on totuus. x)

Ja kuten huomaatte, olen melkoinen hymiöaddikti, juuuh... Yleensä käytän foorumin hymiöistä :twisted: :evil: :shock: :lol: :D :wink: ja käsin tehdyillä kulutetut ovat ^^ ^^' ^-^ (oo, vaihtelevuutta) sekä xD ja x) Käytän nykyään kyllä myös -.-' , mutta sitä tulee harvemmin...

Hymiöt ovat ihan OK, minulla ei ole niitä vastaan mitään.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Hymiöt ovat kivoja, ja niillä saa myös muutettua lauseen sävyä uskomattoman suurella kirjolla. Tai siis suuremmalla mitä osaisi odottaa.
Pallonaamahymiöistä parhaita ovat 8) :roll: , muut eivät sitten kovin hääppöisiä ole. Noita ^^ ^^; =='' xD hymiöitä tulee kanssa käytettyä.. kyllästymiseen saakka.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Okei, eli ensinnäkin se ärsyttää, että messengerissä ei voi laittaa normaaleja hymiöitä ilman, että siihen paukahtaa keltainen pallo. Tiedän, että ne saa asetuksista pois, mutta tiedän silti, että se toinen näkee sen pallon (luultavimmin) ja sekin ärsyttää :p

Eli siis näppäimistöllä tehdyt hymiöt on jees, mutta nuo keltaiset pallot on hmm ärsyttäviä ja rumia. Eritoten foorumin valmishymiöt ovat kamalia ^^ Mutta kunhan ei niitä ylikäytä, niitä saa laittaa.

Olipas tyhjentävä vastaus :'D
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Vastaa Viestiin