Osaatteko laulaa?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Osaatteko laulaa?

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Tällaista topiccia en vastaavanlaista löytänyt, joten päätin tehdä siis oman.

Niin, löytyykö siis Naruto.fin porukoista kultakurkkuja?
Pari ihmistä on sanonut minulle, että lauluääneni on ihan 'nätti/kiva', mutta sitten on tullut myös semmoista kommenttia, ettei ääni ole mikään maailman paras. Ja mitä on omaa hoilotustaan nauhoittanut radiolla ja tietokoneella niin täytyy vain hyväksyä se totuus, etten osaa laulaa ><' Karaoketa en voisi koskaan kuvitellakaan laulavani :Þ Useimmiten hoilotan yksikseni tietokonehuoneessa volyymit kaakossa niin, ettei kukaan varmasti kuule ääntäni :oops:
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Kaipa kaikki nyt laulun osaa lurauttaa, se ääni sitten on toinen juttu ^^

En tiedä oikeen onko lauluääneni järin kaunis, yläasteen musiikin laulukokeesta sain 10-, mutta opettaja on luultavasti kuuro. Antoi kaikille tooodella hyvät arvosanat. Lauleskelen aina kotona kun olen koneella, ja kyllä suihkussa!!
Lauloin myös kavein häissä, joten ei kai se ääni sentään ihan kamala ole...
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Laulu menee, mut ääni ei.

Ääneni on ollu kauhea aina ja vielä pahempi äänenmurroksen myötä -__-.
Luokan eessä olen laulanu monesti. Ja koulussa kuorossa. Laulukoetta ei ole vielä ylä-asteella ollu, mut saan siitä varmaa jonku seiskan :? . Itekseni laulan jos on vain mahollisuus ja niitä tulee niin harvoin ja koneella ollessani saatan hyräillä biisejä ja joskus hiljaa laulaakki :roll: .
hyi
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Pidän laulamisesta, mutta se on sitten toinen asia kestääkö lauluani kukaan muu. En omasta mielestäni osaa laulaa, mutta olen kuullut myös ääntäni kehuttavan ja olen laulanut ala-asteen kuorossa (mitä hukkaan heitettyä aikaa) Laulanut olen myös kaverini karaoke-laitteilla, mutta en halua että liian moni ihminen kuulee lauluani. Eli minulla ei ole minkäänlaista innostusta mennä minnekkään muualle laulamaan karaokea. Kaverit ovat joutuneet lauluani jonkun verran kuunnella ja yleensä kun kuuntelen musiikkia niin laulan hiljaa mukana, mutta sekin on vain yksin tai kavereiden läsnäollessa. Ja laulukokeet ovat aina olleet 9 tai 10, mutta siitä en tiedä, että ovatko musiikin opettajat osanneet hommiaan.
On my way~
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

just ja just nuotilleen...
Kuva
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Musiikin numero oli vitonen muistaakseni, en osaa laulaa yhtään, laulukokeesta sain hylätyn.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Aina autoa ajellessa laulelen, ohiajajat kattoo pitkään. :)
Sitten hymyilen nätisti ja laulan lisää. Lauluääni onkin sitten toinen asia. haha
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

En osaa. Mutta laulan silti =) tosin en ihmisten kuullen...ainakaan usein. Kotona tulee reviteltyä aika makeasti, mutta kieltämättähän kuulostan aika kaamealta. Sääliksi käy niitä ala- ja yläasteen maikkoja, jotka joutuivat kuuntelemaan lauluani xP
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Niin ne sanoo. <o< Laulukokeesta tuli 10-, mut kait se sit riippuu myös kuuntelijasta. Itte en kyllä osaa sanoo mitään, mut jos kuuntelen nauhalta jotain omaa lauluani, se kuullostaa kyllä aika kaamealta. o__o;
uguu olenko söpö
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Wani kirjoitti:Aina autoa ajellessa laulelen, ohiajajat kattoo pitkään. :)
Jep jep.. Sama juttu ittellä.. Baarissakin tulee hoilattua, mutta ei siellä kukaan onnexi mitää kuule :wink:
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minäkin pidän laulamisesta, mutta omasta mielestäni lauluääneni on aika hirveä. Kerran, kun olin kummeillani yötä ja lauloimme siellä karaokea, kummisetäni sanoi, että osaan laulaa todella hyvin :p. Noh, onhan minulla ihan siedettävä ääni, mutta...

Usein lauleskelen itsekseni tietokoneella ja omassa huoneessa kappaleiden mukana (Se on kivaa, jollei kukaan sitten tule häiritsemään minua >.< )
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

batanga kirjoitti:Musiikin numero oli vitonen muistaakseni, en osaa laulaa yhtään, laulukokeesta sain hylätyn.
Sielunveljeni....Sain 7:lla laulukokeesta 5½. Sentää parempi ku batangan :lol: . No kokeesta tuli 5, koska en minä nyt mitää 50 suomen kansallis soitinta ala ulkoa opettellee ja, koska en tiedä onko toi joku baritoni vai tenori...PAH mitä sillä tekee... :o
Olisi se ihan kiva osata laulaa, mutta kun sitä lahjaa ei ole annettu nii minkäs minä sille voin...

Eli minulla ei siis ole minkää laista musiikki korvaa enkä tajua musiikista mitään eli älkää kysykö mitään musiikista.
Viimeksi muokannut olZu^, Ke Tammi 18, 2006 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Laulukokeista tuli pelkkää ysiä ja jotkin kavereistani jotka ovat jollain ilveellä kuulleet laulamistani ovat sanoneet ääntä nätiksi ja pyydetty laulamaan lisää (jolloin minä istun suu kiinni koko loppupäivän). Tiedä tuota sitten mutta siedettävän kuulosta se varmaan on sillä kukaan ei ole vielä kukkaruukkuja niskaan heittänyt. Yksin on mukava laulaa, kun kukaan ei ole kuuntelemassa (ellei ole vettä vahvempaa nauttinut ja kaverit hoilaa mukana, mutta silloin ei ole äänen laadustakaan mitään takeita).
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Omasta mielestäni mulla on ihan kiva lauluääni, pysyn nuotissa ja näin. On laulaja-isosiskonikin ja musiikinopettajani kehuneet ääntäni oikein hienoksi, jopa orkesterin kapellimestarikin O__o En kuitenkaan kauheasti tykkää laulaa julkisesti, mitä nyt brassaillakseni japanin kielen taidoillani xD
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

En osaa laulaa tippaakaan mutta kyllä sitä Rammsteinia laulelee :lol:
Möreä ääni möreään musiikkiin :)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Vastaa Viestiin