Onnettomuudet

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kertokaa teille sattuneita onnettomuuksia (mitä, missä, milloin?) ja aina jos tulee joku mustelma niin sen saa tulla tänne kuittaamaan :3 Syntymää ei lasketa onnettomuudeksi, vaikka se (yleensä) sairaalassa tapahtuukin.

No, minä kaatusin n.2 kuukautta sitten routaisella pellolla, kun olin sitä ylittämässä koiran kanssa. Olin justiinsa hypännyt ojan yli ja alas tulo meni pieleen :P Sitten menin kotiin, kun olin vähän aikaa hampaita kiristellyt. Kotona nostin housun lahjetta ja koko polvi oli ihan verinen. Näytin tietty äitilleni sitä ja hän käski laittaa laastarin ja jatkoi tv:n töllötystä :D
Pari kuukautta myöhemmin polvea alkoi koskea juuri kuin se alkoi tuntua leppyvän ja arpikin oli jo umpeutunut. Kipu paheni ja sitten terkkari lähetti lekurille. Lekuri totesi että, polvessani taitaa olla kierukka rikki tai jtn sen tapaista. Lekuri käski erikoislääkärille, joka jo ilman minun tapaamista, papereiden perusteella, höpötti jotain tarkkemmasta tutkimuksesta. Eli joudun todennäköisesti tähystykseen O_O Vaikka se ei ole edes kunnon leikkaus niin pelottaa silti. Äitini oli äskettäin oman polven takia (sillon rusto mäsänä vihamielisen sienimetän takia) ja hänet ihan nukutettiin ja polvi oli tosi kipee sen jälkeen hällä. Kipeempi kuin ennen tähystystä. EI sairaalaan!

Muita äskettäin tapahtuneita:
-löin pään yöllä seinään ja tuli ruhje otsaan (aamulla peilistä hauska näky XD)
-mullon ollu polvessa vettä
-keskimmäinen varvas vasemmasta jalasta murtui

Mutta hei, tekevälle sattuu :3 Kertokaa omia onnettomuuksi!
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja large »

Francis kirjoitti:-mullon ollu polvessa vettä
Sehän on sama kuin turvotus? En jaksa listata muuta kuin vähän vähän vakavempia onnettomuuksia. "haha huijasin!" Ei mulle oo tapahtunu mitään murtumia vakavempaa ja niitä on tapahtunu paljo vaikkei ookkaa mikää osteoporoosi ja juon paljon maitoo.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tulin tässä joku aika sitte teoriatunnilta kotia ja oikasin takapihan poikki. Meidän etupiha on ihan jäässä, siellä liikkuminen on henkensä kanssa leikkimistä :D Sattupa kuitenki tämä meidän koirapeto pihalla makoilemaan ja kuuli kun tulin. Juoksin sen luo jäiselle pihalle, kompastuin sen läskiin päähän ja liukastuin. Jotenkin kummassa onnistuin laskeutumaan perseelleni, ja nyt on istuminen aika heveletin kivaa *thumbs up*
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

No viime juhannuksena oli se auto-onnettomuus. Koomassa viikko ja pari kylkiluuta ja jalka murtui plus kaksi viikkoa tarkkailussa sairaalassa. Ei kiva.

Kesällä viikkoa ennen koulujen alkua kaaduin skootterilla ilman kypärää, kun tie oli ihan kuravelliä. Raahautusin naama tietä pitkin laahaten noin 3 metriä. Vasen puoli naamasta auki ja vasemman jalkaterän sivu myös auki. Kävely teki hieman kipeää, kun kenkä hankasi sitä haavaa vasten. Kasvoissa on vielläkin arpi kulmakarvojen kohdalla ja poskipäässä, ei kai lähde ikinä pois.

Pienenä tiputin kangen oikean isovarpaan päälle ja se murtui. Ja myöskin pienenä leikin kirveen kanssa, seurauksena pala pois peukalosta ja tikit.

Viime talvena oltiin kavereiden kanssa lautailemassa Teijolla. Kaaduin sitten kätevästi ja sormi murtui ^^ btw, ei ole muten kivaa, kun posket jäätyy =__= Levillä viime talvena, pirun kylmä plus moottorikelkka.

Aa, tämä vielä. Koulussa luistelua, minut kampattiin (prkl) ja kaaduin jotenkin niin, että henki salpaantui ja vasen käsi murtui. Kipsissä muutaman viikon.

On näitä onnettomuuksia vielä lisääkin, mutta ne jaksa nyt kirjoittaa enempää. tekevälle siis tosiaankin sattuu..
Viimeksi muokannut Satsuma, Su Huhti 23, 2006 15:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Kerran luistellessa tuli jäässä vastaan sellanen salakavala kuoppa jonka seuraksena lensin kaverini kanssa voltilla kovasta vauhdista melkein niskoillemme. Mulla murtu oikean käden kyynärpää ja kaveri selvisi mustelmilla.

Kerran talilla ollessa kaveri tuli ratsastamasta ja hevonen kävi aika kuumana ja minun piti yrittää pidellä sitä paikoillaan kun toinen tulee selästä alas. Seurauksena polle tyrkkää minut päin seinää ja runttaa ite vielä päälle. Kaiken huipuksi tallaa vielä varpaille (oli talvi ja hevosella kengissä hokit) ja nojaa siihen. Jalan nivelille kävi vähän hassusti.

Talutin myös erään pollen karsinaan ja ennen kuin kerkesin nostaa jalkani sen alta, poni iski etukaviolla nilkkaan. >.< Oli mennä akillesjänne poikki.
Sitten kerran poni kävi karsinassa melkein päälle, toinen poni maastokävelyllä nousi jatkuvasti jaloilleen ja yritti sillä kaataa minut ojaan, puremia tullut aivan liikaa, selästä lentänyt 2 kertaa hieman pahemmin jne.. tallilla sattui ja tapahtui.

Koripalloa pelatessa on pallo tullut näpeille monta kertaa seurauksin että peukalo ja keskisormi on muutamaan otteeseen ollut 4 viikkoa lastassa.
Erään tappelun aikana vuosia sitten (känninen äiti vs. minä) minut vetäistiin päin tiiliseinää pää ja polvi edellä. Polvi auki ja kunnon aivotärähdys.
Joskus pentuna pyöräilijä ajoi myös mun päältä, siitä en muista kauheasti mitään kun taju lähti. Heräsin ojan laidasta päänsärkyisenä ja polvet, kyynärpäät ja sormet oli auki.
Eikä siinä kaikki mutta ei jaksa luetella.. turhia höpistä. ^^
Kuva
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Kaikkee pientä kyl on sattunu, ei mitään isompaa. Nämä on jääny parhaiten mieleen:

-Kun olin pikkune ja iskä lähti viemään mua päivähoitoon, niin jostain kumman syystä päätin tunkea jalkani pyörän pinnojen väliin. XD sit lennettiin siinä komiasti ympäri ja minua keskussairaalaan viemään. Iskälle ei kumma kyllä tainnu käydä pahemmin mitään.

-Pappamopo päätti kaatua päälleni, älkää kysykö.

-Hyppäsin, ei, tipuin keinusta kovissa vauhdeissa ja laskeuduin jotenkin tyhmästi, kieli hampaitten välissä ja tein jotain niin tyhmää että kieli melkeen poikki 8D

-Keväällä minä ja kaverini ajoimme pyörillä yhteen. (miten tälläistä voi sattua) Polvessa mustelma, vieläkin. Se ei vaan lähe pois :D

..
nii ja sit tämmönen tosi tyhmä! Hypääsin joskus ~7 v liian matalaan veteen laiturilta ja sen seurauksena muutama kivi jalkapohjassa. Äiti sai sitten kaivella ne ulos.

Mulla ei oo ikinä murtunu mitään, mikä on sinäänsä melkoinen ihme 8D

Edit: Nii ja vielä muistui tämmönen, aloin pyörällä ilman käsiä ojaan jossa oli nokkosia <3 olin varmaan joku 8 vuotta :3
Viimeksi muokannut nyanni, Ma Tammi 30, 2006 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
uguu olenko söpö
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Offia :>

Mulle tuli oikeesti fyysisesti paha olo ku luin teidän juttuja... Kauheeta, miten voi käydä noin pahoin, ja tyypit iha kunnossa kuiteski? x__X Öärgh, äsken oli nälkä, mutta jostain kumman syystä ei tee yhtään mieli mitään suuhun pantavaa...

/End of Offi :>
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Joskus pentuna olin tekemässä jotain pihalla,kun naapurin poika tuli siihen.Yhdessä vaihessa poika otti tiilen ja varmaan aikoi heittää sen minun yli.No kivi ei lentänytkään ja tuli suoraan minua päähän.Tästä seurauksina massiivinen verenvuoto,7 tikkiä ja miehinen arpi päälakeen :D
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Jaa, ei mitään pahempaa, kaks kertaa olkapää sijoiltaan ja kerran murtu.

Sit sit, pienenä hyppäsin sohvalta silleen et jäi kieli hampaitten väliin, karseesti tuli verta mut ei siitä mitää muuta käyny. Lähinnä puusta tippumisia ja sen semmosta.

Pienenä kaveri löi etuhampaan halki kepillä.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Minä kerran ajoin ruohonleikkurilla ja maassa meni sisilisko, en halunnut silputa sitä joten pysähdyin niin sekin teki samoin, odottelin siinä jonkinaikaa kunnes se sitten pelästyi ja lähti pois. Se jätti vain häntänsä siihen ja se oli minusta hauskaa, ajoin sen irtonaisen hännän yli sitten ruohonleikkurilla 8D


....mitä?
hotso
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46

Viesti Kirjoittaja hotso »

Joskus 6 tai 7 vuotiaana minulta nyrjähti nilkka, kun hyppäsin keinusta. Sitten samoihin aikoihin kaaduin pyörällä ja peukaloon tuli pipi. Pari kertaa tullu peukalo aukastua puukolla, linkkarilla ja sahalla. Luut ei ole koskaan murtuneet. Eikä ole mitään kovin vakavaa sattunut.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Ei mitää vakavaa oo ollu. Ei murtumia tai mitää. Kerran vaa pyörällä kaatunu alamäessä seki oli vaa siksi ku satuin kuulemaa harhoja ja heitin voltin tangon yli pää edellä asfalttiin -__-, totta kai ilman kypärää.
Avatar
IzU
Chuunin
Chuunin
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 19:20

Viesti Kirjoittaja IzU »

Kerran olen onnistunut leikkaamaan sormeeni melkein luuhun ylettyvän haavan, en edes huomannut koko haavaa ennen kuin taivutin sormea joten voi sanoa että veitsi oli suhteellisen terävä x_x
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

off//

setzerillä on pahin onnettomuus tähän mennessä ^^

off//
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kiddo kirjoitti:off//

setzerillä on pahin onnettomuus tähän mennessä ^^

off//
Niin on :3

Tuli mieleen yksi pari vuotta taaksepäin onnettomuus, kun joku kertoi puukolla huitomisesta.
Armas siskoni, Littlis, selitti jotain ja huitoi puukon kanssa. No, minä satuin olemaan lähellä ja Littlis huitaisi minua veitellä poskeen! XD Jälkeä ei edes tullut, mutta säikähdin. Kävin nauramaan ja itkemään yhtä aikaa.

Toinen keittiövälineisiin liittyvä on kuin olin niin pieni etten osannut käyttää vielä juustohöylää (ainakaan juustoon) niin vetäisin juusto höylällä pitkän siivun sormesta veristä nahkaa 8D Heh. En uskaltanut irroittaa nahkan palaa, kun siihen sattu :3

[-Zero-]: kuka lähettää mitä? Minä? Mitä-hä? O_o
Kuva
Vastaa Viestiin