Onnettomuudet

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kamalia juttuja... o___O

Itse olen kerran kaatunut pyörällä pari vuotta sitten ja saanut kivan asvaltti-ihottuman vähäksi aikaa.

Ala-asteella käytin talvikenkiä joissa oli isot korot, leikin kukkulankuningasta ja nätistippä se nilkka nyrjähti siinä. En enää koskaan leikkinyt kukkulankuningasta sen jälkeen... xD Enkä sen puoleen käyttänyt niitä kenkiäkään... Tyhmä kun olen en edes antanut kaverini auttaa jalkani hoitamisessa... >_____>

Viime keväällä koululla oli laskettelureissu. En enää koskaan tule laskettelemaan ja tässä syy:
-kaaduin vain vaivaiset 1500 kertaa laskiessani ja sain kivat mustelmat joka puolelle kehoa
-plus venähtäneen nilkan joka sattui p****leesti huomisen liikuntatunnilla lentopalloa pelatessa.
-joka paikat kipeinä monta päivää
-sain hiihtohissistä ohimooni ja siihen jäi kiva mustelma. Meni kyllä hiukan mustaksi tajunta, ja jos oikein muistan niin sain itseasiassa hissistä päähäni kaksi kertaa... >_____> Nämä olivat kyllä ankkurihissejä, niin ei se niin vaarallista ollut...

Tätä sain muuten kestää sitten kokonaiset ihanat kuusi tuntia koska rehtorimme on lasketteluhullu. <3 Aiku oli ihquu. LASKETTELUMONOT OVAT SUORAAN HELVETISTÄ!

Pienenä tipahdin leikkimökin katolta. Tuntui ikuisuudelta ja eipä kyllä sattunutkaan yhtään... o_O Mökki on kyllä vain korkeintaan kaksi metriä korkea, niin ei sen puoleen...

Niin ja sitten kerran taudissa ollessani nenäni alkoi vuotaa verta ja se ei lakannut ollenkaan. Piti äidin ja isän kanssa lähteä sairaalaan polttamaan verisuonet umpeen ennen kuin se lakkasi... Pienenä kärsin muutenkin aika paljon nenäverenvuodosta. Sain massiivisia nenäverenvuotoja joko A) kaivamalla nenääni, B) niskani ollessa liian lämpimässä (nojasin koulussa patteriin ja saunassa lämpötila meni liian suureksi), tai C) pääni mennessä ylös ja alas liian nopeasti. Nyt se on kyllä lakannut, nenästäni tulee verta ehkä kerran kahdessa vuodessa... :,D


EDITTO: Niken postista tuli mieleen että olen minäkin ollut auto-onnettomuudessa! ^^' En vain laskenut sitä onnettomuudeksi kun ei käynyt kuinkaan autolle kuin matkustajillekaan... >______>

Eli siis oli kunnon loskakelit talvella ja siskon ja äidin kanssa piti ehtiä nopeasti Kannukseen asti kampaajalle. No, auton perä sitten pyöräytti auton kerran ympäri ja suoraan lumipenkkaan. o.O En edes tajunnut koko asiaa kunnes äiti ja sisko kuulostivat hirveän säikähtäneiltä, olin niin keskittynyt Pokémon Crystal -peliin. xD
Viimeksi muokannut Bitenshi, Su Syys 10, 2006 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Vai että onnettomuuksia. Antakaa hetki kun mietin.. takaraivoni on hieman pienempänä tikattu kaksi kertaa.. siitä kuulema näkyy arvet vieläkin kun pidän hiuksia vaikka saparoilla. :p Sitten.. no joo, kolauttelen päätäni päivittäin kaikkialle (kaksi kertaa tänään, kerran eilen) puihin, kaappeihin, oviin, seiniin ja ties minne. Ja kaikki paikat on aina täynnä mustelmia ja pieniä ruhjeita kun kompastelen. Olen myös ollut parissa autokolarissa..
Sitäkin voi kai kutsua onnettomuudeksi, että suuntavaistoni on surullisenkuuluisa siitä että sitä ei ole. Olen oikeasti eksynyt kilometrin säteelle kotitalostamme, kuten myös entisen kouluni metsään kuudennella (se metsä ei ole minkään kokoinen, ja olin suunnistanut siellä jo ekaluokasta lähtien).
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
toma
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 20:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja toma »

Huh mitä juttuja kaikille on tapahtunut! Siellä on pari onnettomuutta, joissa ois voinu käydä vähän vakavammin... No itselleni ei ole sattunut paljoa onnettomuuksia. Mitä nyt pienenä (oisko yheksän vuotta sitten) kaaduin betoniportaissa ja puolet naamasti aukes, kun raahauduin niitä pitkin alas. Ja sain samalla vielä aivotärähdyksen. Onneksi en muista siitä kovinkaan paljon, koska pyörryin kun pääni kolahti kiveen.
Ja toisen kerran kävi vähän vakavammin, kun olin kaveri kanssa kallioilla hyppelemässä (on siitäkin jotain seittemän vuotta) niin hypeltiin kiveltä kivelle. Ja sitten parin kiven välissä oli vähän enemmän matkaa niin peruutin ottamaan vauhtia ja liukastuin alas niin että kylkiluu murtu.
Sitten oon tippunu trapetsilta ja murtanu leukani, oisko viis vuotta sitte. Ja heti perään kun leuka oli parantunu, niin kaaduin pyörällä ja sain sain murrettua sen saman kohan leuasta.
Eipä mulle noitten jälkeen mitään ihmeellistä oo tapahtunu. Oon yrittäny olla vähän varovaisempi...
Kiltit lapset eivät pyydä mitään.
-Kiltit lapset eivät saa mitään
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Kävi tänä aamuna pieni onnettomuus kun olin menossa kouluun. Olin menossa suojatien yli kun yksi auto ei sitten pysähtynytkään ja törmäsin sitä suoraan kylkeen. Kun auto oli lipunut ohi niin että pyöräni ei enää osunut siihen ja sitten kaaduin maahan. Ei siinä sen pahemmin käynyt, pelkällä säikähdyksellä päästiin, mutta olipa onnettomuus kumminkin. X|
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Hi Enzeru kirjoitti:Kävi tänä aamuna pieni onnettomuus kun olin menossa kouluun. Olin menossa suojatien yli kun yksi auto ei sitten pysähtynytkään ja törmäsin sitä suoraan kylkeen. Kun auto oli lipunut ohi niin että pyöräni ei enää osunut siihen ja sitten kaaduin maahan. Ei siinä sen pahemmin käynyt, pelkällä säikähdyksellä päästiin, mutta olipa onnettomuus kumminkin. X|
Noista säikähtää kuitenkin aina.. minä törmäsin viime keväänä pyörällä rekkaan joka tuli kulman takaa ihan täysillä! XD Taisi molemmat hiukan säikähtää, mutta onneksi sillä selvittiin. (Tiedän ettei pitäisi vetää väliin noita äksdee-smaileja tai muutenkaan naureskella tuolle, mutta.. mitään ei käynyt ja opin läksyni joten.)

EDIT (ooh how I love editing) Meinasin tässä yksi ilta kuristautua mp3-soittimen kuulokkeiden johtoihin kun suoristin käteni väärään suuntaan. Ei kyllä mitään vakavampaa onneksi käynyt, mutta kaula oli vähän aikaa vähän kipeänä.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

29.10.06 pituin maastossa hevosen selästä. Nyt on selkä ihan sairaan kipee. Ja sitten joskus n.2 vuotiaana mursin olkapääni (en vieläkään tiedä kunnolla miten/miksi se murtui)..
End of all hope..

Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Kaksi viikkoa sitten ajoin kaksi kolaria peräkkäisinä päivinä. Toisessa joku tuli keskellä tietä vastaan sillalla eikä siinä oikein voinut väistää. Ei käynyt onneksi mitään. Seuraavana iltana perjantaina oltiin ajelemassa kavereiden kanssa ja hiljensin juuri vauhtia neljästäkympistä kolmeenkymppiin kun kovettuneessa savitien mutkassa olikin paljon irtosoraa ja auto heitti kiekat keskelle ojaan. Löin pään ja rintakehän rattiin ja seuraavat kuusi tuntia olin ihan shokissa. Ainoa ajatus, joka päässäni oli oli vain "pidä muut hengissä, älä anna niiden kuolla". Sitten kun päädyttiin sinne ojaan, en muista olinko kenties tajuttomana vai en, mutta aattelin vain onko muut hengissä vai olenko minä kuollut. Sitten kun avasi silmät huomasin auton savuavan ja me juostiin äkkiä karkuun. Hoin seuraavat 15 minuuttia kuinka vanhemmat tappavat minut koska romutin auton (se meni lunastukseen koska moottori ja jäähdytysjärjestelmää ei kyetty korjaamaan). Soitin äitille ja itkin ja huusin, ja olisin romahtanut totaalisesti maahan koska jalat eivät kantaneet. Kaverini kuitenkin halasivat minua koko ajan kahta puolta ja pitivät siten pystyssä kun soitin aika paniikinomaisen puhelun äitilleni. Se tottakai suuttui mutta se johtui siitä että se oli niin huolissaan. Hoin vain etten tarkoittanut ja olin kovin pahoillani. Tuntuu etten vieläkään ole pyytänyt niin paljon anteeksi kun vain haluaisin, sanat eivät vain riitä. Sain kyllä tietää että se on kuolonmutka, kymmeniä on ajanut siinä pihalle ja parisen vuotta sitten kaksi ihmistä kuoli siinä samassa paikassa. Hyväkin kuski olisi voinut menettää siinä auton hallinnan, ja siksi kaikki aina oikaisee vastaantulijan puolelle. Minä kun olen sellainen jääräpää että aina ajelen omaa kaistaa niin tollaista vaan sattuu.. :S

Jälkikäteen kävin lääkärissä kun päätä oli särkenyt monta päivää, ja se totesi aivotärähdyksen ja retkahdusvamman. Sain syödä sellaisia kivoja nappeja jotka laittoi pään ihan sekasin ja teki ihan veltoksi, koska niiden piti rentouttaa mun niskalihakset. Ne kyllä rentoutti kaikki muutkin :D

Vieläkin pelkään hiekkatiellä ajamista ja mutkia, varsinkin jos joku ajaa niistä kovaa. Ja näen unta missä se toistuu, vaikka ei se edes paha tapahtuma ollut. Kuulen huutoja kun kaverit huutaa, sitten se kuolemanvakava hiljaisuus keskellä pimeää autoa. Joskus unessani tarkastelen toisesta näkökulmasta, lennän auton yläpuolella ja unessa olenkin itse kuollut. Se on pelottavaa.

Toivottavasti en enää joudu vastaavanlaiseen onnettomuuteen.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Oma top-3:

Vasen käsi murtui neljännellä luokalla kun kiikuin rengaskiikussa seisaalteen. Yritin hyvätä siitä vauhdeissa pois, mutta jalka jäi renkaaseen kiinni ja kaadui naamalleni maahan. Tietenkin käsi jäi koko ruhon alle ja murtui ihan epäinhimillisenn asentoon. Viisi viikkoa kipsissä.

Etuhammas lähti melkein paikoiltaan kun kiipesin kolmannella luokalla yhtä liukumäkeä ylös. Eräs kaveri päätti sitten laskea päälleni ja löin hampaani liukumäen reunaan. Vasen etuhammas vuoti verta kuin pistetty sika ja heilui kuin heinäseiväs. Kymmeiä tuskaisia hammaslääkärikäyntejä ja juurrutusoperaatioita. Siinä se edelleenkin jököttää, kiitos hammaslääkäreille.

Pentuna kaadoin kiuhuvat vedet vatsalleni jostain syystä. Tapahtumasta en muista mitään, mutta jotenkin minä olin onnistunut kippaamaan sen kattilan päälleni. Tuskaista aikaahan se oli kuulemma minulle ollut.

Sitten on noita mitättömiä kaatumisia ja putoamisia, joita ei kannata edes mainita täällä. Teidän vuoronne, hyvät ihmiset.
Viimeksi muokannut LoneWolf, Ti Heinä 10, 2007 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Kaaduin naamalleni asvalttiin ja rikoin etuhampaani. Vieläkin rikki, kun ei oikein voi korjata. -____-
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja minori »

Olen kuin ihmeen kaupalla säästynyt kaikenlaiselta pahemmalta telomiselta. Eli pahimpia varmaan jotkut rinteessä rypemiset, joista on hetkeksi maailma mustunut ja pää jäänyt vähän helläksi (kyllä, käytän kypärää - muuten voisinkin jo olla vähän muissa maailmoissa nykyään...) ja lonkkaluita on tullut kolhittua kipeästikin, mutta ei niille ole mitään sen pahempaa tapahtunut.

Se kaikki vissiin sitten rysähtää joskus kerralla pahasti... .___.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja shin »

Vähään aikaan ei ole sattunut kummempia haavereita, paria pientä tapaturmaa lukuunottamatta, mikä on erittäin hyvä asia. Pienenä kyllä sattui ja tapahtui.. Luultavasti pahin tapaturma oli, kun kompastuin naapurin betonirappusissa ja pyörin ne alas. Tuloksena jalat, kyynerpäät, kämmenet ja otsa menivät ruvelle ja itkukin pääsi. Olisinkohan ollut n. 6 vuotias, mutta kyllä tuommoinen vielä tänäkin päivänä sattuisi.. :S
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Eikös tällaisista voisi puhua myös täällä?
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Mulle ei kyllä onneksi ole hirveästi tapaturmia sattunut, pahin on ehkä se kun lapsena etuhammas katkesi. Ja sitten nyrjäytin nilkan pienenä aika pitkäksi aikaa.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Laitanpa nyt kaksi pahinta. Pahin on ehdottomasti ollut se kun nukahdin rattiin matkalla Porista kotiin. Lyhyiden yöunien jälkeen lähdin heittämään kaveria Poriin ja paluumatkalla nukahdin, havahduin kun alkoi ratti täristää käsiin niin pirusti kun oikean puolen renkaat olivat ulkona tieltä. Paniikkijarrutus, ja mitäs tapahtuukaan kun vasemmalla puolella on pitoa ja oikealla ei. Aivan, auto kääntyy vasemmalle. Siitä sitten vastaantulijoiden kaistan kautta ulos tieltä, kerran katon kautta ympäri ja katolleen kahden metrin päähän kohtuu isosta kivestä ja puusta. Poliisin mukaan jarrutusjäljistä päätellen vauhtia on ollut ainakin 140/kmh, mutta uskoivat kuitenkin sen etten ole tarkoituksella niin kovaa ajanut kun kerroin että vitosvaihde oli rikki ja nelosella olisi ollut melkoista koneen rääkkäämistä ajaa niin isoilla kierroksilla. Eli homma meni niin että torkahdettuani painoin vahingossa lisää kaasua ja sitten mentiin. Ilman turvavyötä olisi takuuvarmasti lähtenyt henki. Poliisit päästivät suullisella huomautuksella.

Toinen paha tapaus sattui viime talvena kun kaaduin hönöpäissäni siten että huitaisin matkanvarrella tuopin rikki. Itse en muista tapauksesta yhtään mitään, mutta kaverin kertoman mukaan kädestäni tuli pulppuamalla verta. Kun menin tikkejä poistattamaan, sama sairaanhoitaja joka minut oli tikannut kertoi ettei menty kaukaa valtimosta ja siinä olisi ollut huonompi homma kyseessä. Lopputuloksena kymmenen tikkiä kämmeneen, haljennut huuli, raapaleita naamassa ja kipeä hammas.

Tuli vielä kolmaskin tapaus mieleen, intissä yhdellä leirillä sain nukkuessani teltan kaatuneen kulmakepin aivan silmän yläpuolelle. Siitä selvittiin pelkällä liimalla, mutta puoli senttiä alemmas niin olisi kaikella todennäköisyydellä näkö lähtenyt.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Ei minulle oikeastaan ole edes pahoja tapaturmia sattunut, mutta se pahin, joka nyt tulee mieleen, on aika varmasti se kun oikea käteni/ranteeni murtui, ja aika nololla tavalla. Joskus kouluaikoina kun olimme luokan kanssa luistelemassa tai tarkemmin sanottuna pelaamassa jääkiekkoa, niin minä otin vähän rennommin siellä maalin edessä ja nojailin omaan mailaani. Sitten jokin sai minut menettämään tasapainoni ja lähdin kaatumaan taaksepäin, jolloin minä automaattisesti yritin kädellä estää sen, että minuun olisi sattunut. Joten se käsi jäi minun ja jään väliin ja taisi taittua juuri sen verran, että se sitten murtui. Pelasin sentään sen pelin loppuun asti murtuneella kädellä. =D

Toinen tapaturma oli vähän lievempi, mutta joka myös tulee heti mieleen. Se oli se kerta kun pienenä ajelin pyörällä ilman käsiä. Olin juuri oppinut kyseisen taidon, joten se oli vielä opettelun alla. Kuitenkin, olin ajamassa kotiin, kun menetin pyöräni hallinnan ja lähdin ajautumaan suoraan puuta kohti. Oli liian myöhäistä tehdä enää mitään korjausliikkeitä, joten minäpä sitten törmäsin siihen, ja aika kovalla vauhdilla. Ilmalentoa oli aika paljon ja ehdin ryystää maassakin melkoisen matkan. Onneksi pari vanhusta tuli sitten minua auttamaan ja pyyhkimään enimmät veret pois nenäliinoilla ja muilla vastaavilla. Oli sentään hauskaa. ^^ On noita tapaturmia sattunut enemmänkin, joihin liittyy ilman käsiä ajaminen, mutta ne ovat olleet aika mitättömiä, joten turha edes mainita niitä täällä.
Vastaa Viestiin