Äiti pojastansa pappia toivoi

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Mutsi halus musta arkkitehdin tai jonku graafikkotyypin. Arkkitehti ois kyl siisti olla
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Äiti halus musta lääkäriä, mutta sanoi sitten että en ole tarpeeksi ihmisystävällinen. Ja kun ilmaisin kiinnostukseni psykologiaan, kumosi hän nekin ajatukset. Yks isosiskoista ehdotti, että voisin ryhtyä joksikin Japani-asiantuntijaksi, opiskella ko. maan kieltä ja kulttuuria, mutta en tiedä. Ei oo kauheasti toiveita kuulunut äidin tai muidenkaan suusta ja ihan hyvä vaan ^^;
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Minun vanhempani eivät ole ikinä osoittaneet haluavansa minusta mitään muuta kuin sitä, mitä itse haluan olla. Ja olen onnellinen siitä. ^^ Äiti sanoo vaan että kunhan olen sellaisessa työssä jossa viihdyn ja jossa tienaan omiksi tarpeikseni, hän on tyytyväinen.

Mummoni povaa minusta jonkin sortin taiteilijaa, mutta saapa nähdä :D
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Aika vapaasti ovat antaneet valita ammattini, eivätkä ole mihinkään painostaneet saati ääneen sanoneet mitään.
Paitsi että kunhan vain valmistuisin joskus johonkin xD.

Sukulaisista muutama tosin oikeasti toivoi minusta pappia, koska uskonnon numerot hipoivat aina 10'ä, myös lukiossa.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

"Kun vähän kasvat niin myö kyllä pistetään siut Idolsiin." - äiti

==;; Joo. Arvatkaa kaksi kertaa menenkö Idolsiin? Ja jos epähuomiossa eksyn sinne telkkuun törmäilemään niin naurakaa vapaasti, mutta tiedätte etten ole siellä omasta tahdostani.

Itse olisin tahtonut poliisiksi, mutta nämä ajatukset tyrmättiin heti. Olen liian lyhyt, herkkä, itkupilli, epäsoveltuva ko. ammattiin.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

"Meijän pojasta tulee ressa ja se on päätetty"

En tiedä, sanoko läpällä vai tosissaan, mut on ne sitä koht 17 vuotta hokenu :P
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Ei mitää sinäänsä oo ollu juttuu miks ne haluis et ryhtyisin, siihen mihin ite haluun.
Kuva
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

mitään ikinä edes maininneet
laborantti linjalle olen eksynyt, ekaa vuotta siel lahoan
Kuva
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Kait ne jotain suurta ja mahtavaa haluis, nyt olen tuolla lukion puolella ja jos tän pääsen kunnialla läpi niin olen ainut ylioppilas kummastakin suvusta :D Että näin meillä. Ja noh, kait ne jtain on toivonu, faija on kovasti PAINOTTANU että jos päätä on niin älä mene rakennukselle(äijä ite raksalla) ja mutsi nyt siivoaa eikä sitäkään kovin lämpimästi mulle suositellu. Varmaan jos lukionjälkeen ei mitään löydy niin kutsuu mua ammattikorkea tai joku jatkokoulutus ulkomailla :roll: Ja jos ei oikeasti onnaa niin menen vaikka ammattikouluun ja elän opiskelijatuilla kokoikäni ja kerään siten vanhempana pulloja prkl 8)
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

ei mulle kukaan oo tuputtanut mitään ammattia, johtunee kait siitä että oon ollu vähän rasavili ja huono koulussa :lol: mut joo koulua kävin ja nyt oon työtön. Olis nyt edes tullu paskakuskin apu-jarruttaja.
Tai noh emt. mulla kumminki asiat hyvin eikä ahista.
ps. työkkäri on POP
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Isä halusi minusta taiteilijaa, haluaa kai edelleen. Äiti toivoi korkeimman oikeuden tuomaria. Nyt se on sitämieltä että mun pitäisi vaihtaa markkinointi pääaineeksi ja ruveta jokskun mainossuunnittelijaksi, pr-hörhöksi tai myyntipäälliköksi mikskä lie, about sellaiseksi mitä se itse tekee. Olishan tuo ehkä ihan kivaa mutta en jaksaisi lopunelämääni. Taitavat saada työttömän humanistin.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Jossain syvimmissään vanhempani ovat toivoneet edes jostakin lapsestaan lääkäriä. Kaiketi. Veljeni haki parikin kertaa lääkikseen muttei päässyt. Minä taas vannoin jo ennen kuin täytin 11, että minustahan ei tule mitään lääkäriä, eikä varsinkaan mitään palvelualan ihmistä. ^^;

Eli, isä on toivonut minusta tulevan arkkitehti. Sanoo että "Kun sinulla on sitä matikkapäätä ja taiteellinenkin olet"
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Äiti pojastansa pappia toivoi

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Äiti haluaisi kovasti että musta tulisi kultaseppä. :'o isästäpä en tiiä, sille se luultavasti on yksi ja sama mikä minusta tulee. Kultaseppää musta ei äidin harmiksi kyllä tule. u_u"
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Äiti pojastansa pappia toivoi

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Huoh. Äidille on käytännössä ihan sama, se ei yritä tuputtaa meille mitään ammattia... Mutta iskä haluaísi satavarmana että me otetaan se tila sitlä ja ruvetaan viljelemään että se pääsee eläkkeelle. EI TOD. Kaikkein viimeisimpänä haluan maanviljelijäksi, vaikka työttömäksi mielummin -.-"
Toivon vaan että iskä ei mee sitä korkeen koulutuksen mollaamista pidemmälle, muuten menee hermo.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Äiti pojastansa pappia toivoi

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

"Sähän voisit lukea itses lääkäriks kun sulla on päätäkin siihen."

Siinä on niin kliseinen lause tämän katon alla, että huh huh. Olen kuullut satoja kertoja, kuinka minulla olisi mukamas mahdollisuuksia "ihan mihin vain". Ainoa kompastuskivi vain on se, että opiskelu ei ole minua varten. Ehkä minulla onkin älyä tässä pienessä pääkopassani, mutta se on hyödytöntä, koska en tunnu saavan sitä enää mitenkään ulos sieltä. Minulla oli viimeksi pienimuotoista halua avata koulukirjoja joskus ala-asteella, mutta silloin opiskelu olikin aivan liian helppoa.

Ajatus opiskelusta ja ihmisten kanssa töiden tekemisestä ahdistaa aivan suunnattomasti, enkä koe pystyväni siihen. Juuri tuon jonkin asteisen sosiaalisen fobiani takia oli vaakalaudalla, pääsisinkö edes peruskoulusta.

Nykyään vanhempani vain toitottavat, että pitäisi keksiä edes jotain tekemistä. Ja minä olen tehnyt varsin selväksi, että minä en kouluun mene, ellen oikeasti niin halua. Huomenna (tai tänään) minulla on iltapäivällä joku ihme keskustelu tuupparin kanssa, jossa sitten kaiketi pohdiskellaan erilaisia mahdollisuuksia tulevaisuuteeni ja mahdollisiin töihin ja koulutukseen liittyen.

Vanhempieni mielestä minulla siis olisi portit avoinna ihan mihin vain, se on heidän käsityksensä. Mutta onneksi he eivät ole väenvängällä minua mihinkään kouluun tunkemassa, vaan antavat vähän tilaa hengittää ja ajatella.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Vastaa Viestiin