Sano jotakin negatiivista edellisestä

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

On kyl taas astetta naurettavampi topicci ku jokainen pistää viestin loppuu ''EI SIT MITÄÄ HENKILÖKOHTASTA'' tai mini fontilla ''VAIK ÄSKE HAUKUIN SUA NIIN OOT SILTI PARAS!!11!!'' .

Tonnikala on öööh...Sellanen perustyypin tuntune jolla ei oo muuta elämää ku tietokone ja internet jossa sit yrittää päteä muille, mut oikees elämäs kaikki vaa kiusaa sitä.
Avatar ja sigistä en tykkää yhtään. Jotenkin ei jaksa innostaa noi r0b0tit vai mitä lie ovatkaa.


EI SIT OLLU YHTÄÄ TARKOTUS HAUKKUU. OOT SILITI MUN BESTIS...
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

olZu^ on hmmm hieman kaikkea vastaan, kapinallis roolia tuntuu välillä hakevan. Kuten tuokin valitus äsken, ihmiset haluavat kuitenkin periltään olla kohteliata.. Nojuu, välillä kirjoittaa hieman lyhyesti ja muist välittämättä oleminen ovat olZu^n suurimpia paheita..
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Bluekki myötäilee välillä liikaa muiden mielipiteitä. Ja välillä sen mielipiteitä ei saa selville kun se on sellaista "no juu, toisaalta mutta sittenkin mutta ehkäpä mutta.."

Ja se on liian antiaktiivinen :´<

U know I still like u, u silly <3


Ja sanokaa nyt kerrankin kunnolla, ei mtn olen masentunut alemmuuskompleksinen joku kökkö tjsp. Kuultu jo viiteenkymmeneen kertaan.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja Francis »

Littlis on kovaääninen ja pillittää turhissa kohdissa/herkästi. Liian tunteellinen? Niin siis voisi sanoa. Sellaisia tykätään rääkätä, siksi epähyvä asia.

Ja valittaa ettei osaa piirtää/on läski/ei osaa cossata, mutta mikään noista ei edes pitä paikkaansa -.- Kaikilla on niitä lettupäiviä, mutta enimmäkseen sie osaat noita kaikkia. Röhröh.

Se ei asu tarpeeksi lähellä mua ;_; Huono asia sekin! Ikävä on~
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Näin ihan straittina (ainakin yritän pysyä) toi sigi häirittee aika mielettömän paljon : S

Edit: No miksipäs olisin tuon tekstin sulkuihin sitten kirjoittanut? ; O
Viimeksi muokannut Jatimatic, La Syys 08, 2007 17:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja circol »

Jos olisit hetero niin ei tuo kuva sinua sitten häiritsisi, nytten pelkäät, että sinusta tulisi homo sitä katsomalla.
Epävarma ihminen.
minori kirjoitti:Välillä vähän pätemisen makua ja tulee joskus pahasti mieleen joku chauron#2-wannabe
Joskus pyöritin skenaariota päässäni, että chauronin täytyy olla kone koska se ties kaiken :D
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja minori »

^ Se vaan googlaa ja kuulostaa fiksulta. xD Shokeeraavimpia asioita joita olen saanut siitä oppia. xDDDD


(hypätkää minun ylitseni - kunhan offaan...)
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

- Nostaa lähes kuolleita topikkeja.
- Vastaa niihin yhdellä tai kahdella lauseella, joskus ei edes liity asiaan mitenkään.
- Käsittää "Yaoi Fanin" negatiivisena.
- Edellisessä postissa luki että hypätkää sen yli koska se oli offia, mutta siitä huolimatta kirjoitti jotain negatiivista Minorista, eli huomiointikyky ei ole parhaimmasta päästä.

-Ja sillä on Digimon-avatari, vihaan Digimoneja! >:C
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja Disaster »

*Ei keksi mitään negatiivista*
Hahaa, liian hyvä tyyppi! Ihan tylsää tollanen hyvä käytös! D8< nou pahal.
ihana topic <3 olispa muillaki foorumeilla vähän rennompii modei jokka ei lukittis tälläsii topiccei.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja minori »

No tällaiset rennotkin topicit tosin edellyttää sitä, että niihin postaillaan vain silloin kun on asiaa... Mitä järkeä siis osallistua keskusteluun, jos ei keksi mitään negatiivista sanottava. Tämä kun kuitenkin on se luvallinen äänitorvi sille vapaalle sanalle tietyissa rajoissa.

Siinä se negatiivinen palautekin. :P Postailee vaikkei ole asiaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Iik, postaan tähän topiciin vaikkei koskaan pitänyt. Syy on se, että Minori sanoi minua vanhaksi ja pervoksi TÄDIKSI D: Myönnän olevani pervo, mutta että vanha täti... ;___;
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Mirha sanoo asiansa välillä turhankin suoraan, ei välitä siitä saattaako joku oikeasti loukkaantua. Hän puhuu vähän, mutta asiaa, tosin se on suurimmaksi osaksi joko pätemistä, kettuuntumista jostakin tai sarkastisten kommenttien heittelyä. Jaksaa huomauttaa kirjoitusvirheistä (olen kokenut ja hän löytää varmasti tästäkin tekstistä jotakin vikaa.) sekä omaksuu välillä oudon, mutta kuivan huumorin.

OFF:// Kaiken tämän "pahuuden" keskellä, hän on silti ollut ehdottomasti maailman paras Hitsugaya cossaaja jonka olen ikinä nähnyt! <3__<3 *toivottavasti uusii sen joskus, niin otan kamerani täytee kuvia..*
Kuva
miroku
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 00:18

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja miroku »

masentaa ihmisiä tyhmä nimi ja jeesustelee turhia
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Sano jotakin negatiivista edellisestä

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Viestit rasittavia lukea kun välimerkit ja isot kirjaimet puuttuvat lähes kokonaan. Kamalan negatiivista tekstiä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin