Ikimuistoiset postaukset

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Ikimuistoiset postaukset

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Jos tällainen on jo ollut, niin epäilen sen olleen todella kauan sitten tai niin epämenestyksekkäästi että sitä on turha huomioida.

Eli, kaikkihan ovat varmaankin huomanneet tuossa jokaisen henkilön postauksen alalaidassa tuollaisen namiskan nimeltään profile? Ja huomanneet, että profiilista voi hakea kaikki käyttäjät kirjoittamat viestit? No hyvä, tämähän nopeuttaa asioita valtavasti. Tehtävänäsi on nimittäin etsiä ja löytää mielestäsi Hauskimmat, Oudoimmat, Fiksuimmat, Noloimmat ja Tyhmimmät ITSE kirjoittamasi viestit.

Kertokaa myös jotakin postauksistanne tai keskustelkaa niistä vaikka Kyselyt ja Gallupit -osiossa liikutaankin.

Omat valintani:
Dragonmaster kirjoitti:Minä juuri aivastin suustani puolikkaan nakin. Se lensi päin tietokoneruutua. O___O
(Tässä topikissa sivun alalaidassa)

^Ehdottomasti yksi oudoimmista asioista mitä minulle on tapahtunut, joten outo on viestikin.

Hauskin viestini... oli vaikea valinta. En ole hyvä arvioimaan omaa hauskuuttani. [klik]

Yksi noloimmista viesteistäni on täällä. Se alempi. Käsitin vähän väärin kun se tärkein lause jäi edellisestä viestistä lukematta.

Fiksuin viesti on tämä (sori Defty, sattuman kauppaa tuo kai on. Et ole silmätikkuni tai mitään :'D). Fiksuudesta en ole varma, mutta aika rehellistä vuodatusta se ainakin on.

Tyhmin on varmaankin tämä. Olin samaan aikaan laittamassa Kuvaomistustopikkiin muuan kuvaa ja laitoin sen saman kuvan linkin vahingossa tuohon viestiin. En ollenkaan huomannut sitä ennen kuin joskus aivan liian myöhään, joten en sitten edes vaihtanut sitä. Ihmiset saivat varmaankin vähän oudon kuvan? No, itse viesti varmaankin kuuluisi pikemminkin nolojen viestien puolelle, mutta kyllä virheen huomaamisen jälkeen olo oli pikemminkin tyhmä kuin nolo.
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Legendaarinen aborttikeskustelu jossain sivulla 122 tai jotain ^^
Uusimmista noi Ave-chanin unet, aika randomia juttua (muttei pahalla) xD
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

chauron kirjoitti:Legendaarinen aborttikeskustelu jossain sivulla 122 tai jotain ^^
Uusimmista noi Ave-chanin unet, aika randomia juttua (muttei pahalla) xD
Chaperone, tarkoituksena on löytää mieluisimmat OMISTA viesteistään ;D
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Aah, ok :D

Hmmm ... varmaan toi torrenttiopas tuolla naru-yleinen -osiosta, varmaan ainoa postaus johon meni yli 10 min aikaa kirjoitta. Muuten ei kyl tuu mitään erikoista mieleen :/
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Re: Ikimuistoiset postaukset

Viesti Kirjoittaja grape »

Dragonmaster kirjoitti:Tyhmin on varmaankin tämä. Olin samaan aikaan laittamassa Kuvaomistustopikkiin muuan kuvaa ja laitoin sen saman kuvan linkin vahingossa tuohon viestiin. En ollenkaan huomannut sitä ennen kuin joskus aivan liian myöhään, joten en sitten edes vaihtanut sitä. Ihmiset saivat varmaankin vähän oudon kuvan? No, itse viesti varmaankin kuuluisi pikemminkin nolojen viestien puolelle, mutta kyllä virheen huomaamisen jälkeen olo oli pikemminkin tyhmä kuin nolo.
Kieltämättä tuo sai minut nauramaan näin jälkeenpäin katsottua, mutta mielenkiintoni heräsi ja tulin ajatelleeksi, että mikähän mahtoi ollakaan se oikea kuva jota olit alunperin laittamassa..?


Niin, itselläni ei löydy ollenkaan viisaita tai muutenkaan hienoja postauksia, kaikki ovat enemmän tai vähemmän typeriä/ noloja. Mieluummin toivon teidän unohtavan ne kuin että muistelisin niitä tässä xF
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

(Olen pahoillani, ylempi olen minä. Jostain syystä foorumi tykkää heittää minut tänään ulos viidentoista minuutin välein.)
grape kirjoitti:Kieltämättä tuo sai minut nauramaan näin jälkeenpäin katsottua, mutta mielenkiintoni heräsi ja tulin ajatelleeksi, että mikähän mahtoi ollakaan se oikea kuva jota olit alunperin laittamassa..?
Kyseessä oli myynnissä oleva kallis fanien kokoama CD-levy, jolle on koottuna tietokoneella tehtyä Naruto-fanarttia. Olen nähnyt ko. fanien töitä DeviantArtissa (sieltä sain linkinkin tuotteeseen) ja niiden laatu on tosiaan päätähuimaava. Levyn nimi oli joku "Naruto Bishounen" tai jokin vastaava, tai sitten muistan väärin. Oli miten oli, levylle kerätyt fanartit ovat tuotekuvauksen mukaan läähätyskuvia tytöille. Se miksi tämä shokeerasi minua johtui siitä, että fanit myivät korkeilla hinnoilla netistä aivan ilmatteeksi esilläolevia tietokonevärityksiä, joissa ei ole muuta sisältöä kuin paidattomia tai muuten vähäpukeisia 12-vee poikia poseeraamassa. Minusta moinen on kuluttajien suoraa kiskontaa ja aliarviointia.

Okei, onhan minullakin hyvin vähäinen ja pystyyn kuollut työetiikka, mutta minulle tuo levy oli silti läimäys päin kasvoja.


Espy-edit auttaa hädässä. x3
Kuva
Vastaa Viestiin