Oletteko itse valmistaneet avatarinne?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Koneelta/netistä löytyy joitain kuvia ja sit vähän muokkailen ja se on sit siinä.
Kuva
Avatar
Rolle
Genin
Genin
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:44

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Miten sen nyt ottaa. Tän nykysen tein niinkun valmiista kuvasta. Eli etin jostain hyvälaatusen screenshotin/piirrustuksen (en edes muista mistä revin kyseisen kuvan), josta leikkasin haluamani kohan. Photarilla vaan lisäsin kehykset ja säädin hiukan kontrastia. En kyllä laskisi itse tekemäkseni.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

...ennen tein, mutta sitten tajusin kuinka kamalia ne ovat. :,D Nykyään tulee napsittua netistä joitakin nättejä avatareja ja laitettua sitten... Tämä johtuu myös siitä että mm. tämä foorumi ei ota vastaan minun tekemiäni avatareja, kun niiden tiedostokoko on liian iso. >___> Ja että saisin sen pienemmäksi, avasta tulee semmoinen kärpäsen jätös. Eli ei, nykyään en tee itse.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tavallaan - alkuperäinen base ei tietenkään ole itse tekemäni, mutta kaikki muu härdelli on. Avatarini eivät mitään ihmeellisen upeaa ole, mutta jostain syystä teen silti mieluummin itse kuin käytän toisten tekemiä.
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Etsiny netistä. Kyll tekisin ite, jos olis vaan taitoo..
End of all hope..

Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kyllä, teen avatarini itse vaikka minulla onkin melko kökkö kuvienmuokkausohjelma (Onneksi sillä pystyy edes esim. leikkaamaan ja pienentämään kuvaa sekä tekemään kuvasta mustavalkoisen). Tykkään tehdä avatareja/signatureja itse, joista tulee loppujen lopuksi ihan hyviä tai täysin fiaskoja. 8D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Juu, teen itse... Vaikka nykyään usein laiskottaa enkä jaksa väsätä avattareen sopivaa tagia. Kulta-aika oli joskus muutama vuosi sitten ^^ Nykyään tekeleeni ovat usein hyvin yksinkertaisia, paitsi joskus tulee leikittyä 3dsmaxilla ja FFXI:n hahmo-dat:eilla ja renderoitua kaikenmaailman kummallisuuksia joita sitten käytän stockeina wallpapereissa ja joskus myös avattarissa/tageissa.

Olen niin flegmaattinen foorumiharrastaja nykyään... Senkin takia en tunne tarvetta väsäillä mitään tajunnanräjäyttävää, vaikka välillä inspiraatioita tuleekin. Pitäisi kyllä aloittaa taas leikkimään Photarilla enemmän, kun sitä kuitenkin tulevaisuudessa tulen koulussakin tarvitsemaan.
Kuva
Vastaa Viestiin