Pieniä asioita jotka pitäisi kieltää

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Rolle
Genin
Genin
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:44

Viesti Kirjoittaja Rolle »

- Teinixit, pissikset, fruittarit, emo -kidit, peelot ynnä muut, joille ei ole kehittynyt kykyä ajatella omilla aivoillaan (järkevästi ainakaan), eikä tule luultavasti koskaan kehittymään.
- Valittaminen jostain musagenrestä, jos ei vaan ymmärrä sen päälle.
- Yleistäminen.
- Hyvillä sarjoilla ja muista tehdyllä krääsällä rahastaminen.
- Dubbaaminen ja sensurointi.
- Ihmiset jotka ovat asioiden puolella tai vastaan, vaikka eivät tiedä niistä mitään.
- IRC-galleria.
- Idolssit ynnä muut pellekilpailut (sitä ensimmäistä kierrosta, jolla on ne kaikki läppätyypit, lukuun ottamatta).
- Sokea fanittaminen/palvonta.

Lisään sitten editillä, jos tulee mieleen lisää.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

-farkkuhame + legginsit
-Kelly clarckson
-kaikki teinirokki biisit
-marimekon unikko kuosi
-lacoste
-liiallinen mustasukkaisuus
-dubbaaminen
-USA (näitä pieniä asioita)
-Nuo pallonaamahymiöt
-närästys
-kaikki saakelin friikit koulussa jotka luulee olevansa jotain
-tekopirteys, turha löpinä + muu häiritseminen
-koulun ruokalat ja ne ihmiset siellä jotka eivät voi väistää ja tönivät niin että tarjottimet vaan lentelee
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Kaupan jonoissa tulisi kieltää maksaminen ennen sitä kassaa. (Eli siis etenkin vanhukset jäävät aina seisomaan siihen ostoshihnan viereen ja kaivelevat rahapussejaan puoli vuotta.)

Lailla pitäisi myös kieltää nuo ärsyttävämpääkin ärsyttävät postikortit, joita vanhuksilla on tapana lähetellä. (Tiedättehän ne postikortit missä on jonkun piirretyn huivipäisen, harvahampaisen mamman kuva ja sitten siinä on jokin vanhan kansan sanonta >_<)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Hyyteli kirjoitti:Ehdottomasti ne ihmiset, jotka eivät osaa/viitsi kirjoittaa ymmärrettävää Suomea. Herranjumala, se on äidinkielesi ja et silti osaa edes yhdys sanoja, pilkutusta tai yksinkertaista kappalejakoa. Vahinkoja sattuu aina kaikille ja ei kukaan ole täydellinen, mutta silti tarkoitus on tuottaa sellaista tekstiä, että joku muukin pystyy ymmärtämään sitä ilman tulkkia. Raivostuttaa, jos toinen ei saa aikaiseksi sellaista tekstiä, josta saisi selville yhdellä lukukerralla mitä tämä henkilö yrittää tarkoittaa.
xDDDDDDD Sori, mutta on pakko...

Suomi kielenä kirjoitetaan pienellä "suomea", yhdyssana tosiaan on itsekin yhdyssana (ownas xDDDDDD) ja Herran Jumala puolestaan erikseen. :D Sori, olen iivil.


- tekotärkeät tai pikkuvanhat henkilöt
- kolmekymppiset naiset, joista ei varmaan yksikään kykene käyttäytymään kassoja kohtaan muuten kuin alentuvasti
- ja tosiaan nuo grapen tyypit, jotka maksaa ennen kassaa ja jää lörpöttelemään ja tunkemaan lompakkoa kassiinsa, vaikka jono lähentelee peräseinää...
- toppasaappaat
Viimeksi muokannut minori, Ke Syys 06, 2006 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Se on kyllä tosiaan jotenkin kauheeta, miten nykyään ei tunnuta osaavan kirjottaa yhdyssanoja niin miten ne pitäisi kirjoittaa... Esimerkiksi oltiin terveystiedon tunnilla tekemässä jotain PP-esitystä, ja mun piti sanella, mitä kirjoitetaan. Tuntu jotenki niin ärsyttävältä, kun toinen ei tiedä kirjoitetaanko 'ahdistuneisuushäiriö' yhteen vai erikseen...

Minorilla on selvästi ollut kassavuoro, hmmm? :D
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Okei, tämä on jo kielletty, mutta pitäisi saada 0-toleranssiin ja pois katukuvasta kokonaan... nimittäin julkisivujen tuhriminen.
Voisivat kakarat käyttää lahjojaan hyväkseen ja tehdä taidetta eikä tuhota ja tuhria toisten omaisuutta tusseilla ja spray-maaleilla.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Yayako kirjoitti:Okei, tämä on jo kielletty, mutta pitäisi saada 0-toleranssiin ja pois katukuvasta kokonaan... nimittäin julkisivujen tuhriminen.
Voisivat kakarat käyttää lahjojaan hyväkseen ja tehdä taidetta eikä tuhota ja tuhria toisten omaisuutta tusseilla ja spray-maaleilla.
Aivan totta. Aina kun käy jossain isommassa kaupungissa, näkyy siellä tällä pieniä spray-tuhruja, jotkut niistä hävyttömiä ja jotkut pelkästään turhia. En näe mitään pahaa koko seinän peittävissä graffiti-taideteoksissa (jos siis ne on tehty luvalla), mutta tuollaiset pienet suhrut vain ärsyttävät. Olin eilen markkinoilla siivousporukassa, ja kappas vaan, koko parkki tutkittu spraynauhalla ja vappuhiusväreillä. Ei niissä mitään, nehän vielä saa pois, mutta oli se aika järkyttävän näköistä... Yritin isoja spraynauhoja saada harjalla pois, mutta ei, kyllä sepitää vedellä siivota... >____> Näyttää kylänraitti aika huonolta pari seuraavaa päivää...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Jee. Harmi että tämä topik eksyi tielleni juuri nyt.

- Pään/polven telominen kaiken aikaa. Tai sitten haavat sormissa, ne kipeitä. ==
- Köksänluokan korkealla oleva kuivauskaappi. Sieltä ylimmältä hyllyltä olen saanut kattilan päähäni kun se oli liian korkealla. Ja läimäyttänyt itseäni ovella päähän kun se korkeus on juuri sellainen että kuvittelen olevani liian lyhyt ja pää kuitenkin yltää juuri siihen vaara-alueelle.
- Terävät kulmat. Ei teräviä kulmia, kiitos! Ja keittiöveitsiin voisi hankkia jonkun sellaisen lapsilukon minun varalleni..
- Ihmiset jotka kuvittelevat voivansa päättää muiden elämästä ja asioista oman mielensä mukaan miten haluavat.
- TeiniXit jotka kuvittelevat ettei heidän typerehtimisellään ole seuraksia. Syy ja seuraus, ***** rakas.
- Kaikkien meidän koululaisten uteliaisuus. Pitääkö oikeasti tunkea nokkansa joka ikiseen asiaan?!
- Rakkaat koulutoverini ketkä kuvittelevat olevansa parempia kuin minä ihan vain sillä perusteella että he dokaavat, polttavat ja tekevät ties mitä typerää, mitä minä en yksinkertaisesti suostu tekemään.
- Hymiöiden väärinkäyttö.
- Ihmiset jotka haukkuvat minua pituuteni vuoksi. Painukaa oikeasti sinne missä pippuri kasvaa, ei voisi vähempää kiinnostaa. Tai kateelliset ihmiset jotka leikkivät hyvää ystävääni ja luulevat etten ikinä saa tietää siitä miten he minua haukkuvat.
- Teini"otakut" kenellä ei oikeasti ole mitään muuta sanottavaa kuin jonkun j-rockkarin hehkutus tai uusimman Ranman ihkutus. Hankkikaa elämä, kuunnelkaa vaihteeksi normaalia radiota ja älkääkä yrittäkö erottua massasta niin epätoivoisesti. Voisi melkein sanoa että nykyään normaalius on erilaista.
- Ihmiset jotka luulevat että ilahdun siitä että he sanovat että "olet sinä muuten sitten outo!" Kiitos vaan ihan hemmetisti, onko teillä hajuakaan siitä mitä outo oikeasti on? Olen hyvin kaukana oudosta, ja luulisi sinunkin tietävän sen.
- Ihmisten välinpitämättömyys maapallon luonnon terveyttä kohtaan. Ketään ei kiinnosta, ei se meihin vaikuta. Entäs meidän kaikkien lapsenlapset jne.?
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

-Kokeet kouluissa (ainakin vaikeat sellaiset)
-Pissikset
-Tupakka ja huumeet
-Vahvat alkoholijuomat
-Sodat (väkivalta yleensä)
-Kiusaaminen
-Syrjiminen
-Eläinten rääkkäys
-Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken

Näitä olisi varmasti enemmänkin mutta nämä tulivat nyt ensimmäisenä mieleen >_>;
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Pieniä asioita jotka pitäisi kieltää

Viesti Kirjoittaja Dents »

-Homo-, Bi- ja Lesbofoobikot(Mitäs pahaa homoissa jne. on?)
-Viina (Niin....viiniä voisi olla, kunhan sitä käytetään rajoitetusti.)
-Tupakka(Ja niin, jos tupakkaa ei olisi koskaan ollutkaan, niin eihän tupakkariippuvaiset riehuisi, huh?)
-Huumeet
-Sota
-Pissikset
-Rasismi
-Väkivalta
-Rahan himoaminen niin paljon, että siitä koituu pahaa toiselle.
-Eläinrääkkäys
-Tappavat Taudit
-Viisastelijat
-Plagioijat
-Hölmöt juontajat
-Juorulehtien juorut
-Aseet
-Rusinat
-Väkivalta
-Emokidit
-Energiajuomat
-Kaikkea vihaavat ihmiset
-Viiltely
-Pedofiilia
-Insesti
-Itsemurha
-Rahahuijaus
-IRC-galleria
-Puhelinmyyjät
-Ovimyyjät
-Tv:n kilpailut, joissa on naurettavan helppo kysymys, mutta kilpailuun ei pääse tukkojen linjojen takia soittamaan.
-Netin "Onnittelut! Olet Melkeinvoittanut Miljoonan, purjeveneen ja hedelmäveitsen!" mainokset.
-Tyypit, jotka sanovat fanittavansa esmes Narutoa pysyäkseen porukassa, mutta ei tiedä, mikä Naruto on.
-Tekopirteys
-Kriitikot, jotka katsovat leffasta 8min, häipyvät ja kirjoittavat arvostelun.
Viimeksi muokannut Dents, La Joulu 12, 2009 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re:

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

korvapuusti kirjoitti:Okei, tämä on jo kielletty, mutta pitäisi saada 0-toleranssiin ja pois katukuvasta kokonaan... nimittäin julkisivujen tuhriminen.
Voisivat kakarat käyttää lahjojaan hyväkseen ja tehdä taidetta eikä tuhota ja tuhria toisten omaisuutta tusseilla ja spray-maaleilla.
Jos tarkoitat näitä pillujen kuvia, yks värisiä jengi tekstäjä ynm semmosta. Olen samaa mieltä kanssani. Jos tarkoitat graffitteja=katutaidetta niin en ole, taitava tekijä ei pilaa todellakaan ympäristöä eikä "tuhri" sitä. Vaan tekee siitä ainakin minun silmään elävämmän ja hienomman. Tämä on tekijästä kiinni. Mutta jokaisella on mielipiteensä. :)
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Pieniä asioita jotka pitäisi kieltää

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

- Mopot
- Puolukat
- Pyssyt
- Tupakka (yleensäki kaikki paskat aineet)
- Juopot
- Maksulliset tv-kanavat :(
- Ennakkoluulot
- Hymiöt

Tuossapa tuota mitä näin nopsaan keksin. Tiesti vois haluta kieltää pissikset ja teinit, mut eiköhä meistä jokane oo enemmä ja vähemmä iteki ollu "teini"..
Happy panda
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Pieniä asioita jotka pitäisi kieltää

Viesti Kirjoittaja Runte »

- Mopot, Mopoautot, skootterit ja rattimummot jne. jotka häiritsevät liikennettä. Etenkin mopoautot!
- Yleisillä alueilla ryyppäys (Alaikästen pussikaljat <3)
- Homosuhteet. Oon aina ollut ja tulen aina oleen sitä mieltä että homot pitää ajaa pois Suomesta :3 Olkoon muut mitä mieltä tahansa, mutta minä en heitä suvaitse~
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Pieniä asioita jotka pitäisi kieltää

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

- Amikset. Niskalaukaus ja ojanpohjalle.
- "Hururinki"
- Pissikset
- "MÄ EN OSAA TÄTÄ YKSINKERTAISTA ASIAA X JA MUN ON PAKKO HUUTAA SE LUOKASSA ÄÄNEEN" -ihmiset
- Amispoppi, eli eurodance/trance, etc.
- Yleensäkin suurin osa listapopista ja listoilla näkyvästä räpistä, eli Cheek, Britney Spears, etc.
- Turhat julkkikset, tiedätte mitä tarkoitan.
- Isot otsikot iltapäivälehdissä, kuinka Matti Vanhanen on sen ja sen kanssa, samalla kun on tärkeämpiäkin uutisia, jotka sitten painetaan pienellä fontilla alakulmaan.
- Ihmiset jotka valittavat liiasta valittamisesta.
- Yaoi/Yuri-fanitus/siitä hehkutus joka annettu hetki
- Yleensäkin hehkutus siitä kuinka ollaan niin pervoja, etc.
- Ruotsin kielen opetuksen sisällyttäminen peruskoulun oppimäärään
- Yltiöpositiiviset ihmiset, jotka ovat aina niin, että ei saisi vituttaa missään tilanteessa, eikä sitä vitutusta saisi ilmaista mitenkään. Eli ne, jotka haluaisivat minun olevan aina Mr. Sunshine.
- Örinähevistä valittavat ihmiset. (Itsekin kuuluin tähän ryhmään joskus, mutten enää. Örinähevi sisältää suurimman osan parhaasta hevistä.)
- Ihmiset, jotka eivät vain osaa.
- Isot paarmat/ muut kesäisin ympärillä pörräävät isot ötökät
- Sääsket
- Kukkahattutädit
- Vegaanit/vegetaristit, jotka saarnaavat asioistaan ja ovat aina ottamassa ylemmän aseman. Yleensäkin he, jotka luulevat, ettää vegetarismi/vegaanius parantaisi kaikki maailman ongelmat ja tekisi maailmasta paremman paikan. Ihmiset ovat kaikkiruokaisia, ja ruokavalioltaan suurimmalti osin lihansyöjiä. Deal with it.
- Ihmiset, jotka häpeävät suomalaisuuttaan tai yleensäkin juuriaan/isänmaallisuuttaan. Ei tarvitse olla yltiöpatriootti, mutta minä olen suomalainen, ja ylpeä siitä.
- Yltiöpatriotismi.
- Rasismi sellaisessa muodossa, joka ilmiintyy uusnatsismissa ja ennakkoluuloissa. Todistettuja stereotyyppejä/ennakkoluuloja ei pidä kuitenkaan tuomita ensi kädeltä.
- (Liiallinen) aamuvirkeys
- Aikaiset herätykset
- Ärsyttävät herätykset
- Teinikännit
- Bulgarialaiset aamiaiset/ Bulgarialainen hotelliruoka
- Rahan puute
- Vandalismi
- Lohikiusaus
- Viipaloitu peruna/jauhelihapata
- Formaattimusiikkiohjelmat, jotka tuottavat geneerisiä bändejä/artisteja
- Realityohjelmat, joissa yritetään parittaa muodikkaita nuoria sinkkuja. Ne ihmiset ovat vain niin ärsyttäviä ja pinnallisia.
- Tekstiviestiohjelmat, jotka tulevat myöhään yöllä, siihen aikaan, kun juuri haluaisi katsoa televisiota. Ainoastaan subin chattia jaksaa kattoa, koska siinä ei ole juontajaa, joka puhuisi/ olisi koko ajan ruudussa. Virityskuvakin olisi kiinnostavampaa katsottavaa <3
- Soita ja voita-pelit, ja niiden ylipirteät juontajat.

Minulla on niin paljon pieniä asioita, jotka vituttavat minua/ jotka pitäisi kieltää, että ne eivät mahtuisi tähän/ että niitä ei olisi mahdollista muistaa yhdellä kertaa. Tuossa oli kuitenkin alustava lista. :D
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Pieniä asioita jotka pitäisi kieltää

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

-Turrit


/thread
8D
Vastaa Viestiin