Lyhenteitä ja lempinimiä nickistänne?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Lyhenteitä ja lempinimiä nickistänne?

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Selasin, etsin ja toivon että tätä ei ole jo tehty... Jos on... förlåtta mig.

Eli onko teidän nickistänne koskaan käytetty lyhenteitä tai lempinimiä? Itsekeksityt ja muiden keksimät vaan kaikki näytille. ;) Tyyppejä voi myös muistuttaa jos jotkin ovat unohtuneet...

Tiiviimpi nettikaveriporukkani kutsuu minua nimillä Bite ja Bitsku, mutta nykyään olen meidän keskuudessamme ihan vaan Biitti.

Hmm... Runte ainakin lyhenteli Tenshiksi vähän aikaa sitten. :) Muita ei juuri nyt tule mieleen...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Ei minun nickistäni olla oikein käytetty lyhenteitä ja lempinimiä. No, onhan tuo nickini aika lyhyt, ettei siitä välttämättä voi/ tarvitse keksiä lyhenteitä ja lempinimiä. Ainakin itselleni tulee mieleen, että lyhenteeni/ lempinimeni nickistäni voisi olla Wen, mutta voitte toki kutsua minua koko nickillä tai saa keksiä uusiakin lyhenteitä/ lempinimiä. : DD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Yleisemmin minua kutsutaan ihan Freyriksi, mutta aika moni typottaa joko tahallaan tai tahattomasti sen Freyeriksi. Siksi aika moni on alkanut käyttämään tuota ihan vakinaisestikin. Sinäänsä tuo ei häiritse, mutta se paljoa lyhennä ainakaan nimimerkkiä :wink:

Muualla toimin myös Cronos nimimerkin takana ja siitä käytetään välillä lyhennettä Cr (ja puhuessa seeär).
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Se on 'förlåt mig'... ;)

Ave-chan -> Ave, Avekki, An-chan... Ei taida muita ollakaan. Ave on varmaan yleisin, Avekki tulee toisena. An-chania käyttää taas vain ja ainoastaan yks tyyppi, ja mieluummin näin ^^ Niin ja DM taitaa aina kirjoittaa sen Ave-chyan :D

[off] Freyr: On joskus meinannut tulla kirjoitettua nickis Führeriksi, tahattomasti :> Ei kuitenkaan taida kuulua yleisimpiin lempinimiis, hmm? :D

Edit: Oo, 900. postaus, siistiä :P[/off]
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Ave-chan kirjoitti:[off] Freyr: On joskus meinannut tulla kirjoitettua nickis Führeriksi, tahattomasti :> Ei kuitenkaan taida kuulua yleisimpiin lempinimiis, hmm? :D [/off]
Juu, sitä ei vielä ole käytetty kovinkaan useasti :P
Ehkä jatkossa ruvetaan käyttämään, jos rupean kovinkin ilkeäksi :twisted:
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Ave-chyanista ja muista chyaneista saa ihan puhtaasti syyttää Kyooraku Shunsuita Bleachista, ihan vaan näin FYI 8D

Minun nimestäni tykätään tehdä lyhennyksiä koska se on niin pitkä... Usein se alkaa yksinkertaisesta: Dragon tai pelkkä Master. Ihmettelen syvästi kaikkia jotka jostain syystä eivät varsinaisesti lyhennä nimeäni vaan kirjoittavat DragonMaster. Ei sitä masteria tarvihe tai pidä kirjoittaa isolla silloin kun se on yhdessä Dragonin kanssa, oikeasti.

Hieman pitemmälle kun mennään niin löytyy pelkkä Drago tai master jotenkin hullusti kirjoitettuna (mastah, masutaa, jne.). Ja uusin tulokas on Dracchan. Minä ja IRL kaverini olemme taas tykästyneet kirjainlyhenteeseen Dm eli Deeäm. Ko. lyhenne taas on poikinut lempinimen "Deeäm-herra", joka on puhdasta ivaa kaverin osalta.

Ai niin joo, ja sitten on lyhenteitä varanimimerkistäni OneDragonmaster. Yleensä se lyhennetään ODM mutta itse kirjoitan sen ODm. Tämän takia olen joillekin myös pelkkä One (ei lausuta "wan" vaan miten kirjoitetaan, dammit >8E).
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

- chaurie
- chaury
- charon
- chaurontti
- chaperone
- chauchau
- c-bird ( o.o )
- c-sama
- ja niin edelleen.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

No eipä tätä nickkiä paljon tarvitse mennä lyhentelemään, kun ei se näinkään kovin pitkä ole kirjoittaa/sanoa.. Mutta kuitenkin myös minun tiiviimpi nettikaveriporukka kirjoittaa/sanoo Kitt.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Dragonmaster kirjoitti: Hieman pitemmälle kun mennään niin löytyy pelkkä Drago tai master jotenkin hullusti kirjoitettuna (mastah, masutaa, jne.). Ja uusin tulokas on Dracchan. Minä ja IRL kaverini olemme taas tykästyneet kirjainlyhenteeseen Dm eli Deeäm. Ko. lyhenne taas on poikinut lempinimen "Deeäm-herra", joka on puhdasta ivaa kaverin osalta.
OFFIA taas, mutta kun eka kerran luin jonkun puhuvan täällä DM:stä, aloin miettimään että mikähän DynamicMonkey sekin on... Kesti kyllä ihan oman aikansa että tajusin DM:n tarkottavan jotain muuta kuin dynaamista marsipaania :>

Ja asiaan liittymättä chauchau on edelleen yksi parhaimmista chauronin lempinimistä, ellei sitten paras ^____^

End of Ohvi o/
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

haha.. Ruvetaas luetteleen 8D

-Rumpe ('Koulukaveri')
-Runtsu (DragonMaster)
-Rursutin (Sakura)
-Runtemus/Runtemusmus (Ziryuki)
-Runte Tha Bishy-chan (LittleSamurai)
-Runtemus ('Yks IRL tuttava käyttää IRCissä')
-Ruti ('Random')
-Rune ('Random')

Siinä on muutama :P Niitä tais olla viel muutama, mut en millään muista, kunnon aika saman näkösiä johkin noista..

*(Suluissa lempinimen käyttäjä)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

tylysti ja yksinkertaisesti

-Hide (tätäkin kuulee joskus)
-Hidis (melkeen kaikki mesessä jne.)
-Hilde (Ziryukin yksinoikeus)
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

chauron sanoo mini-ori, mutta eipä kai muuta. ;P
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

No tältä boardilta ei kukaan, kun ei pahemmin ole tutustuttu : l
Tai no, jos Takumi voidaan laskea...

Tosin toisella foorumilla jonka yks jäsen tämän minun sigin valmisti, kysyttiin mihin mä sitä aion käyttää ja sanoin sitten totuudenmukasesti että toisella foorumilla, ja ne sitten alkoi vääntää kaikenlaista omituista =l

Taksu
Taksutin
Uris
Urtsukka
HaraHara
Hara-mon

Yms. Eli ihan turhaa :/ ja toi Hara-mon tuli digimonista...
No, vapaasti saatte kutsua miksi haluatte. Onhan minun nick sen verran pitkä että jos Urahara Takumiksi kutsutte, voi kuulostaa jotenkin omituiselta. Kun puhuis jostain koko ajan etu -ja sukunimellä :F

Ja ei kukaan n.fi boardeilta ole mitään saanut aikaan kun en tarpeeksi ketään tunne 8D
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Oikeastaan minun nikkini oli alunperin Shameeka, mutta kun kaikki kutsuivat aina Shamiksi tai Shampaksi tai Shamuksi tai vastaavaksi, vaihdoin sen tähän lyhyempään versioon ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Vastaa Viestiin