Lyhenteitä ja lempinimiä nickistänne?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Gama keksi Sutsu lempinimen^^, ja tykästyin siihen heti, en kyllä tiedä kuka sitä ekana käytti mutta kyllä se oli varmaan Gama. Yksinkertainen, en tiedä mitä tuosta enää voi vääntää ellei luovimmat esim. Littlis keksi jotain satsumaa^^. Argh, ei missään nimessä!
Nike kirjoitti:Olen muuten itsekin varsin mieltynyt eri ihmisten nickkien vääntelyyn, mutta harvemmin uskallan tehdä sitä koska en tiedä mitä he itse siitä ajattelisivat ^^; P

Niinpä, mullaki olis mukavia väännöksiä tiedossa monille :D
Hyu kirjoitti://Sitten näin ohvina, liittyy, kuitenkin nickeihin, keiden mielestä nickin vaihto on maanpetos? Muut, hieman lievemmätkin mielipiteet ovat arvokkaita//
No, olen itsekkin vaihtanut, joten, hömhöm... Jos ei oma nicki miellytä, niin saahan sitä vaihtaa, mutta olis kiva, jos se ei hirveästi eroais entisestä.


edit.
Bitenshi kirjoitti:Ransu. :D
Ei voi olla totta!;'D
Kyllä tuosta näköjään voi vääntää vaikka mitä! En enää aliarvioi luovuuttanne :D
Bituska. jP
Viimeksi muokannut Sutsuran, To Loka 05, 2006 16:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Sutsuran kirjoitti:Gama keksi Sutsu lempinimen^^, ja tykästyin siihen heti, en kyllä tiedä kuka sitä ekana käytti mutta kyllä se oli varmaan Gama. Yksinkertainen, en tiedä mitä tuosta enää voi vääntää ellei luovimmat esim. Littlis keksi jotain satsumaa^^. Argh, ei missään nimessä!
Ransu. :D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Ihanaa keskustelua täällä :3

Nuh, miulle viljellään jatkuvasti lisää väännöksiä tuosta Liliestä. Tässä nyt murto-osa niistä: Lilli, Lille, Lille-chan (siskon vika), Lille-chanista tuli pelkkä chan, Lillukka/-inen...
Aina välillä hämäävää kun tulee uusia vain. xD

Mutta tosiaan, on kivaa vääntää nimiä. Tosin miun kohdalla se ei ole niin.. ööh.. mikäs se sana on... ähh, en muista. ^^; Mie lähinnä aina luen nimet jollain tietyllä tavalla ääneen, korostaen jotain tavua hassusti tai jotain. ^^;
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

No, Tiiasta ei paljon mitään väännellä, tyhjästä on paha nyhjästä. Muutenkaan ei kukaan minua oikeen tunne joten tuttavalliset lempinimet on jääny. IRL olen joskus tiijuska, tiu tai tipsu.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Kukaan ei koskaan jaksa kirjoittaa koko nikkiäni (muuten kuin jossain virallisessa mielessä) joten kyllä noita väännöksiä on kertynyt :o.

No kaikkein yleisin on tietenkin zira, koska -dia loppu tuntuu joistakin ylimääräiseltä D: .. zira-keke on todella epämääräinen, lähinnä kavereiden käyttämä. Olemassa on myös muoto zirra mutta sitä nyt monikaan käytä (yleensä vain hailaitatessa irkissä). Niin ja sitte lyhyimmät muodot eli zi ja vielä lyhyempi z (pelkkä z kuulostaa coolilta :')). Mitään -chan, -tan, tai -sama päätteitä ei kukaan ole nikkiini (onneksi?) tunkenut ..
Hyuuga kirjoitti:Keiden mielestä nickin vaihto on maanpetos?
Ei sentään maanpetos, mutta ajatus tuntuu todella vieraalta kun itse on käyttänyt samaa nikkiä nyt jo n. 6 vuotta. Ihmisiä ei oikeasti muista/tunnista enää monen nikin vaihdon jälkeen ja usein käy niin, että kutsun ihmisiä heidän alkuperäisillä nimimerkeillään vaihdoksista huolimatta ja he saattavat jopa loukkaantua siitä :-|
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

TDM on itse lyhenne lempinimestä jonka sain joskus kauan sitten, jota en myöskään aio kertoa ellei joku keksi löytää sitä, ja aikojen saatossa olen kerännyt muitakin kutsumanimiä jotka ovat enemmän tai vähemmän perustuneet tähän.
TDM:n suora seuraaja oli Tetsu kuten joku keksi tältä boardilta lyhentää sen ääntämistä ja koska se kuulosti ja oikeastaan olikin japanilainen sana/nimi (yhteensattuma?) niin siitä lähti Tezuka ja Tetsukka.
Tämän ajan jälkeen sain kutsuma nimen Haldir koska kuulemma näytän hieman häneltä (pitkät hiukset?) joka muuntui enemmän tahi vähemmän Ha-chaniksi.
Myöhemmin käyttämäni Irc-nickin, Tetzu, vaikuttamana sain kutsuma nimen Teutoni kaverin tehtyä typon nimestäni joka myös korvasi entisen nikkini hieman muunneltuna Teutonina. Samat henkilöt ex-nikin Tetzu vaikuttamina kutsuvat myös ninjaksi.
Teutonin vaikuttamana sain kutsuma nimen Tau-ton Warhammer pöydillä, koska armeijani on Tau. Koska Tau:sta on helppo vääntää kaikkea WH pöydillä tulee vastattua kutsuma nimeen Taukki vähän väliä. Nykyisin yleisimmin kuullut kutsuma nimeni ovat Teuton ja Haldir.
Siinä lyhyt TDMn historiikki
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Unn, Gama-Kaeru on monien mielestä typerä ja liian pitkä, joten Kaeru on usein käytössä... Ei niitä muita sitten oikeastaan olekaan... :)
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Huu, ei mulla ole paljoa lempinimiä. Varmaan siksi että niitä on vaikea vääntää tosta.

Yleisimpiä ovat Littlis, Little ja Samurai. Joku joskus väänti siitä mini-samppa, mikä minua on naurattanut paljon jälkeenpäin. Ja joku sanoi chibi-samu, mutta ainoastaan sen yhden ainoan kerran. Ja Runtu (prkl!!) on kutsunut minua Lillukaksi ja lilleroksi ja litsuksi... :/

IRL minua kutsuttiin pitkään Pippiseksi, mikä on minusta ihana lempinimi. Oikeasti, Pippinen.. oij ~<3
Vanhemmat sen mulle keksivät kun olin joku kaksivuotias. Enää sitä ei käytä kukaan. Harmi.. :<
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Kun itselläni vaihtuu nickit tiuhaan tahtiin niin ei ole kyllä tullut varmaan mistään nickista lyhennettä. Koskaan en osaa päättää mieleistäni nickiä tai sitten se on jo varattuna jossain, mutta tämän hetkistä nickiä aion käyttää vielä pitkään, kyllä varmaan joku sanoo jossain foorumilla Kazuksi joskus. Muita lempinimiä en oikeastaan keksi.
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Nykyään käytän netissä ainoastaan tätä Hijiriä ja sen perässä sitten joko -san tai -chan-päätettä.
Pari lyhennettä joita olen nimestäni kuullut tai nähnyt käytettävän: Hiji ja Hiiri.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Vastaa Viestiin