Siviilisäätysi v.2

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

gebric kirjoitti: Heh, tuosta tuli mieleen se yksi ircquote missä joku sanoi että "tänään on kulunut virallisesti 20 vuotta siitä kun olin viimeksi kontaktissa naisen sukupuolielinten kanssa" :)
Tuon olen itsekkin lukenut xD Irc-quotessejen lukeminen on pakkomielle.

Juu, sinkku olen, pari epämääräistä suhdetta takana. Kaukosuhteet ovat perseestä >__> Kaverini ovat ehdotelleet cossaushäitä, joihin ovat saaneet rääkyvät vastaväitteet, en halua niin nörtiksi "vielä". Tosin läheisimmät ystäväni olettavat, että minä olen todennäköisin porukastamme se, joka menee naimisiin ja hankkii lapsia : D Suunnitteilla on häälahjaksi käsikirja morsius/miesmaikulle, joka tulee varmasti kovaan käyttöön xDDD
Tekeehän sitä mieli suhdetta, mutta ei, ei kiitos. Antaa odotella ja tuntuisi typerältä vaan elää pelkästään tulevaa suhdetta varten. This is my life thank you very much.

Toimeen saan tulla pitkän aikaa, ellen pahimpaan hätään mene naimisiin kultaisen noutajan kanssa o/ Takuulla on blondi ja uskollinen kumppani joka kuuntelee räpätystäsi eikä ikinä hylkää! Pakettiin kuuluu myös puhumattomuus ja kaulapanta.
Kuva
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Aya-san kirjoitti:
Toimeen saan tulla pitkän aikaa, ellen pahimpaan hätään mene naimisiin kultaisen noutajan kanssa o/ Takuulla on blondi ja uskollinen kumppani joka kuuntelee räpätystäsi eikä ikinä hylkää! Pakettiin kuuluu myös puhumattomuus ja kaulapanta.
En lukenu kunnolla ja luulin että puhut ittestäsi. Mutta sitten pisti tuo puhumattomuus miettimään. Ehehe :'DD

Joo sinkku oon, eipä tässä oo mitään kiirettä mihinkään suhteeseen. Eikä niitä ottajiakaan ole. :D
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

siddy kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:
Toimeen saan tulla pitkän aikaa, ellen pahimpaan hätään mene naimisiin kultaisen noutajan kanssa o/ Takuulla on blondi ja uskollinen kumppani joka kuuntelee räpätystäsi eikä ikinä hylkää! Pakettiin kuuluu myös puhumattomuus ja kaulapanta.
En lukenu kunnolla ja luulin että puhut ittestäsi. Mutta sitten pisti tuo puhumattomuus miettimään. Ehehe :'DD

Joo sinkku oon, eipä tässä oo mitään kiirettä mihinkään suhteeseen. Eikä niitä ottajiakaan ole. :D
Nii että muusta ei sitten huomannut? :´DDD Itseni kanssa naimisiin totta kai o/

Joo eikä minulla ole ottajiakaan..*vilkaisee kultaisia noutajia*

wuh
Kuva
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Sinkku..
Noin puolen vuoden suhde päättyi pari viikkoa sitten. Aina ei voi onnistua.
Voi olla että tämä sinkkuna olo kestää taas jonkin aikaa, sillä ei tällä hetkellä erityisen hyvältä nuo suhde-hommat näytä...
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Aya-san kirjoitti: Nii että muusta ei sitten huomannut? :´DDD Itseni kanssa naimisiin totta kai o/

Joo eikä minulla ole ottajiakaan..*vilkaisee kultaisia noutajia*

wuh
Eiku en lukenu tota ekaa lausetta ja luulin että oot markkinoimassa ittees :DDD
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

siddy kirjoitti:
Aya-san kirjoitti: Nii että muusta ei sitten huomannut? :´DDD Itseni kanssa naimisiin totta kai o/

Joo eikä minulla ole ottajiakaan..*vilkaisee kultaisia noutajia*

wuh
Eiku en lukenu tota ekaa lausetta ja luulin että oot markkinoimassa ittees :DDD
Tottakai, forum-morsian valmiina täällä näin xD No jos homma menee epätoivoiseksi niin totta kai tänne vaan mainostamaan itseään : D offia pahimmasta päästä.
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

sinkku luultavasti ikuisesti, mutta kaksi foorumimorsiota.
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Sinkku olen, vaikka nyt olisi ollut viimeaikoina tarjontaa useammastakin suunnasta, niin ei ole oikein innostanut, koska kumminkin 3 kuukauden kuluttua otan flygarin vuodeks Koreaan (en nyt laske niitä korealaisia mukaan, koska ne on kumminkin hieman eri juttu).

mikä siinä on että sillonkun olisi kiinnostusta, niin on liian hiljaist, mut sitten kun ei seurustelu kiinnosta niin sit on ruuhkaa.

eiköhän siellä koreassa tule sivilisääty muuttumaan varatumpaan suuntaan. Toivossa oli hyvä elää sanoi surullinen heisimato kun haukea perkasin ja vatsan sisällön tarkistin. :lol:
Viimeksi muokannut fredo, Su Touko 06, 2007 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Koko ikäni olen yksin ollut, mutta se harmita ei lainkaan :) Ja kuka väittää, etteikö yksin olisi kivaa olla?
Vastaa Viestiin