Mistä päin? v.2

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Oon asunu Oulussa jo sen 17 vuotta. Tarkoituksena kuitenkin muuttaa eteläisempään Suomeen ehkä parin vuoden kuluttua yliopisto-opintoja ajatellen.

OFFFFFFFF
kotatsu kirjoitti:Moon syntyny taammppereella nääs! 16 vuotta ja tarkotus tehä kuten suurin osa tamperelaisista "syntyä tampereella, elää tampreella, kuolla tampereella"

EDIT: ja typottaa tampereella. :)
Repesin :DDDDD

/OFFFFFFFF
Viimeksi muokannut Ave-chan, Ti Syys 26, 2006 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kotatsu

Viesti Kirjoittaja kotatsu »

Moon syntyny taammppereella nääs! 16 vuotta ja tarkotus tehä kuten suurin osa tamperelaisista "syntyä tampereella, elää tampreella, kuolla tampereella"

EDIT: ja typottaa tampereella. :)
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Jyväskylä. \o Täällä oon aina asunu eikä varmaan ihan heti olla pois muuttamassa. P:
uguu olenko söpö
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Jyväskylässä olen asunut koko pienen elämäni. Ensimmäisen vuoteni Saarijärventiellä rivitalossa. Vuoden vanhana muutin vanhempieni kanssa Myllyjärvelle omakotitaloon missä tälläkin hetkellä vielä asustelen vanhempien ja pikkuveljen kanssa. Tosin ensi keväänä koittaa muutto omaan kerrostalokaksioon =^^=
Viimeksi muokannut Karupin, Ke Helmi 21, 2007 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tampereella asustelen :) Synnyin Tre:n keskussairaalassa, asuin 2½ hervannassa. Muutettii Hallilaan, jossa asuttiin 12½ vuotta ja nyt viimevuoden kesällä muutettiin Lukonmäkeen (Hervannan ja Hallilan väliin 8D), joten jos joku asuu lähellä, heittää jonkinlaisen merkin ja tuun tervehtiin (Not xP) ^^
Kotatsu kirjoitti:Moon syntyny taammppereella nääs! 16 vuotta ja tarkotus tehä kuten suurin osa tamperelaisista "syntyä tampereella, elää tampreella, kuolla tampereella"
Paremmin et olis voinu sanoo <3 Sama meinaan mielessä kävi ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Sesta

Viesti Kirjoittaja Sesta »

Tampere täälä olen synytynyt tänne olen jäänyt ja tänne ehkä jään or maybe not se on tulevaisuutta se :)...Ok kaupunki sinäänsä mukava keskusta, [voiko turvalliseksi silti sanoa] mutta myös paljon vikojakin löytyy. Tällä hetkellä asun Hallilassa [heipsan sille joka asui siinä hallilan ja hevannan välissä :)] tosin meneillään on muutto suunnitelmat kaukajärvelle mutta varmuutta ei ole koska :)
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

miks mulla on sellanen olo että oisin vastannut jo. ehkä vastasin version ykköseen.

nojaah. synnyin päijäthämeen keskussairaalassa (en vieläkään tiedä onko se lahtea vai hollolaa) jokusen aikaa palloiltiin lahdessa, siitä miamiin floridaan, suunnilleen kuusivuotiaana hollolaan, mistä muutin 18vuotiaana eli neljä vuotta sitten tampereelle. välissä asuin vuoden limerickissä irlannissa mutta sitä ei varmaan lasketa.

edelleen tampereella enkä ihan heti lähdössä ellen sitten ulkomaille. ja keskustassa asun. täällähän on paljon tamperelaisia!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Kun täällä kerran porukat kertoo missä kaikkialla ovat asuneet, niin kai minäkin (vaikka olenkin jo postannut tähän topickiin):

Synnyin Helsinkin Kätilöopistolla, ja ensimmäinen kotini oli kaksio Kallion Neljännellä linjalla. Muutimme siitä lähes heti pois viereiselle kadulle neliöön. Siinä viisi vuotta asuttiin kolmistaan kunnes isä muutti Pohjois-Haagaan. Ollessani kuudennella muutin äitini kanssa putkiremontin takia Kamppiin kaksioon vuokralle. Siinä asuttiin vajaa vuosi, jonka jälkeen äitikin muutti Pohjois-Haagaan. Välimatka vanhempien välilä ei ollut pitkä. Parisen vuotta sitten isäni muutti Keravalle. Asun enemmän äidin luona kuin isän. Olen myös puoliksi paljasjalkainen Helsinkiläinen, koska isäni on syntynyt Helsingissä ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Tampereella oon asunu koko ikäni.. Rampannu Lentävänniemen ja Kissanmaan välillä. Nyt asun sitten (taas) Lentävänniemessä *huokasee*
End of all hope..

Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minäkin voin tarinoida, missä olen asustellut: Synnyin Seinäjoen keskussairaalassa (mielenkiintoista, eikö? XD). Koko ikäni olen asunut Seinäjoella emmekä ole muuttaneet minnekkään muualle paikkakunnalle. Ollessani pieni asuimme muutama vuosi Törnävän oliko-se-joku-opettajien-asuntola (mikä liekään..), sitten asuimme Pajuluomalla rivitalossa muutama vuosi ja muutimme omakotitaloon samaiselle alueelle. Omakotitalossa olemme asuneet tällä hetkellä 12 vuotta.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

koko ikäni asunut kuusaankoskella(huikeat 16 vuotta) se on niin paska paikka että huhhuh
Kuva
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Itse asun Kuivaniemessä,se on tässä Oulun lähellä oleva kunta.Mutta vuodenvaihteessa Kuivaniemi yhdistyy Iin kanssa -__-
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hämeenkyrössä sitä tällä hetkellä asustellaan.. Muutettiin tänne kun olin puolivuotias ja siitä lähtien täällä asuttu, eli kohta 16.5 vuotta.. Muutettiin Nokialta..

(Hämeenkyrö sijaitsee n. 40km Tampereelta Vaasaan)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Eri puolilla Joensuuta(Pohjois-Karjala, Itä-Suomi) olen tähän mennessä lähes koko ikäni asustellut, mitä nyt puolisen vuotta Kiteellekkin erehdyin menemään asumaan.. Nyt taas onnellisesti "Jenssissä" ja tuskin täältä koskaan poiskaan pääsee <3
Kuva
Vastaa Viestiin