Kenet täältä haluaisit tavata?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Kenet täältä haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Juu, tällainen turha topic mutta minusta olisi kiva nähdä mitä ihmiset vastailee. Siis tottakai admin löytyy jokaisen listasta, mutta.. :roll:

Eli onko jonkun käyttäjän tapaaminen jäänyt lyhyeksi, et ole tavannut tai tahtoisit oppia tuntemaan kunnolla IRL? Antakaa vaan listaa tulla, tiedän että teistä jokainen haluaisi tuntea tai tavata IRL edes jonkun.. ^__^

JASITTENIIQPLIISMODETÄLKÄÄNYHETILUKOTTAKO!!!!?"!!!!1!!!!!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Hohohohho, ikimasuyo...
No haluaisin tavata uudelleen Mirha-saman, minorin, Chauronin, Littliksen, Ave-chanin, Niken jne. Tällä foorumilla on paljon mukavia ihmisiä joiden kanssa on kiva viettää aikaa. Conit kunniaan!

Edit: Hahaa, ehdin ennen lukkoa XD
Viimeksi muokannut hyu, Ti Syys 26, 2006 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Totta kai tahtoisin tavata kaikki foorumilaiset (ja antaa joka ikiselle keksin), mutta olisi ihan kiva nähdä ja vaikka vaihtaa pari sanaakin; Littlis, Lilie, Ave-chan, Kaze-chan, Hyuuga, AkaShin, MsUchiha.
Niih.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Haluaisin tottakai tavata jokaisen foorumilaisen. :''D Mutta erityisesti; Sellaiset ihmiset, joiden kanssa olen jutellut enemmän ja olen tavallaan ns. tutustunut paremmin. Ainakin haluaisin tavata MsUchiha, LittleSamurai, minori, Ave-chan, Bitenshi, Nike jne.

[OFF]Psst, huomenna tapaan everfreen ja Emmyn. :'''D[/OFF]
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Hmm... Olisi tosi mahtavaa tutustua minoriin, chauroniin, Littlikseen ja Runteen, he ovat osoittautuneet jotenkin kiinnostaviksi ja mukaviksi persooniksi, että heihin on saanut tartutettua hiukan kiintymystä ainakin omalta osaltani.
Myös frostious ja Yozora olisivat varmaan aika hienoa nähtävää livenä, heidän kanssaan kun tuli hiukan häröiltyä tuolla Fruits Basket töpön puolella. xD Heistä on jäänyt jotenkin sellainen tutuhkon oloinen ja mukava vaikutelma, tuntuivat melko saman henkisiltä tyypeiltä.
Nike, MsUchiha, Wendy ja Kaze-chan ovat myös tuntuneet tutustumisen arvoisilta tyypeiltä, heidän postailunsa ja jutustelunsa ovat olleet sen verran mukavia ja kiinnostavia.
Kuutamosusi JekkuDragonin olenkin jo livenä tavannut, tosin siellä Nekoconissa olin niin tuppisuuna etten ehtinyt kunnolla tutustua. 8D Myös nyannin olen livenä nähnyt, tosin sekin jäi aika lyhkäiseen vitsailuun linkasta pois jäädessä. Olisi mukava tutustua häneenkin paremmin. ^^
Pitäisköhän se mesekin hankkia jossain vaiheessa niin pääsisi tutustumaan foorumin väkeen paremmin. xD Voi kun olen laiska.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Voi, monet haluaisin täältä tavata, mutta taidanpa olla vähän tämmöinen etten suuremmin tapaile edes miiteissä, lähinnä ihailen kaukaa.
Mitähän tähän nyt laittaisi... Littliksen tahtoisin tavata, ja Traconissa miitataankin. :3
Keitäköhän muita... Ähh, monia, monia tahtoisin nähdä. En ossaa niitä luetella.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Eniten olen täältä halunnut tavata Ave-chanin ja chauronin ja molemmat ovat nykyään todella läheisiä ihmisiä minulle, joten tehtävä suoritettu. ^____^ Myöskin sitten on esim. LittleSamurai, nixuboy, Gebric ja Fador, jotka ovat vaikuttaneet mielenkiintoisilta ja heidätkin olen tavannut. ^^ Eli pointti oli, että ne, jotka eniten haluaisin tavata, olen jo tavannut, eli olen suht onnellisessa asemassa. ^^
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Näitähän kyllä on juu'u. Aina välillä tulee jonkun ihmisen viestejä lukiessa sellainen olo, että tuo tyyppi olisi mahtavaa tuntea IRL. Useamman kerran sellainen olo on tullut ainakin Kaze-chanin, LittleSamurain, Karasu-:n, Ave-chanin, Rinden ja Bitenshin viestejä lukiessa. Ja Hideyori olisi tuolla listalla ihan ykkösenä muuten, mutta hää on jäänyt mieleen enemmän mesestä kuin foorumilta n_n
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

no joitain olen jo tavannut viime vuonna Traconissa, mutta en oikein silloin uskaltanut jutella kunnolla^^ ja huomenna näen Wendyn o/ mutta, mesessä olen tutustunut MsUchihaan, Hideyoriin, J@nskiin, Reddikseen ja Kaze-chaniin jo aika hyvin, ja ainakin heidät haluaisin nähdä livenä^^ ja toivottavasti joskus näenkin jossain tapahtumassa tai jotain :D ja Littlikseen, Runteen, Nixuboyyn, Chauroniin, Minoriin, ZUnDEen ja Mickeyyn haluaisin tutustua, vaikuttavat kaikki mukavilta^^ mesessä olen kyllä jotain Runten ja Mickeyn kanssa puhunut, mutten oikeastaan paljon mitään :S olen huono keksimään puheenaiheita mesessä, livenä olen yleensä hirveän puhelias XD
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

OHMIGOSH! 8O Sham muistutti minua! Hänet olisi kanssa hienoa tavata!

RINDE! Minä unohdin rindenkin! T____T *surustuin, doh* Rindekin olisi mahtava tavata livenä! ^^
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hämmentävää miten monet ihmiset haluavat tavata minut. Siitä vaan seuraavaan Oulun junaan, mikä teitä estää? xD

Hmm. Kaikkien näiden ihmisten jälkeen, joitten kanssa vietän ihan IRL:kin aikaa (minori, chauron, aya-san, kyuuka) joitakin mesekavereita olis ihana nähdä taas pitkästä aikaa (kaze-chan, jekkudragon, mirha, emmi, merkku, yayako) ja toki kanssa niitä, joita en oo ennen IRL tavannut (nixu, zunde, kiddo). Sitten Littliksen ja Fransunkin kanssa voisi joskus nähdä muutenkin kuin ihan ohimennen, samoin kuin muiden foormulaisten, jotka miitissä ohimennen tapasin. Dragonmasterin tahtoisin ehdottomasti taas nähä, kazen seurassa totta kai (hei, mennään kaikki subwayhin yskiin ruokaa aven päälle! xD)! Modeporukkaa, Fador, frostious, Yozora ja Setzer olis kanssa aika ihkuu nähä :D

Haluaisin oikeastaan tavata kaikki, jotka foorumilla liikkuvat aktiivisemmin. Bitenshin, MsUchihan, Choukon, Niken, Hyuugan... Anteeksi jos unohdin nickinne, olette kuitenkin hengessä mukana ^^;

Yritän päästä Traconiin jotta voisin itse asiassa tavatakin teitä. Mitään en lupaa, mutta kovasti yritetään :>
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Zomg mut halutaan tavata. Whee~ Hienoa. (Ja kiitos kunnioittavasta lisänimestä, Hyuuga).

Haluun tavata oikeestaan vaan kaikki joiden kanssa hengattiin Animeconissa Bleach-porukalla. Tiiätte kyllä keitä olette. *köhenmuistakaikkiennickejäeesköh*
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Joku haluaa tavata mut, mutta sanon etukäteen: Ette saa >8DD

Ja niille, jotka haluu nähä Kazen: Lällällällällällällää!! Kaze asuu niin lähellä mua, että voitaisiin tavata vaikka jokapäivä, ellei oo menoo 8)

Ite haluisin tavata Chauryn, Setsyn, Fadorin (tottakai) ja Littliksen nyt ainakin näin alkukättelyssä ^^ Toki on muutama muukin mielenkiintoinen henkilö, mutta luulet, että heille voi puhua mesessä ja IRC:ssä :kin 8)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

o___O Jotkut haluaa tavata minut?

Haluaisin tavata kaikki aktiiviset käyttäjät tällä foormulla, mutta erityisesti haluaisin tavata Littliksen, Ave-chanin, minorin ja Bitenshin. ^____^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Vastaa Viestiin