Kenet täältä haluaisit tavata?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

JekkuDragon kirjoitti:Ave, Minori, Aya-san ja Kyuuka ovat niin mukavia tyyppejä, tapasin heidät ensimmäisen kerran mangapäivän miitissä (josta on jo yli vuosi O__o) ja jatkossakin pitää nähdä!
Niin pitää nähdä enemmän, animeconissa jonkin aikaa pyörittiin mutta enemmän pitää nähdä ^^

Haluaisin nähdä.. AkaShin, koska hän on E21-fani (heitä on harvassa, tietääkseni minun ja karasun ja AkaShinin lisäksi on Viittaperkele jotka sarjaa seuraavat), LoneWolf, joka on uudehko käyttäjä on vaikuttaa kirjoitustensa perusteella ihan mukavalta tyypiltä.
Hyu, vaikuttaa oikein hassulta ja pirtsakalta ihmiseltä ^^, kaze-chan, jonka tapasin jo conissa kun hän oli pukeutunut Saiksi, mutta vasta tänään sain tietää että he olivat yksi ja sama henkilö...Enhän minä enää muistanut, mukavalta ja iloiselta persoonalta vaikutti x3 Ja onhan muitakin, mutten tähän hätään muista.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Aya-san kirjoitti:heitä on harvassa, tietääkseni minun ja karasun ja AkaShinin lisäksi on Viittaperkele jotka sarjaa seuraavat
/off/

Solin sattumalta minä, jolta AkaShin kuuli E21:sta :DD Suureksi faniksi siis ilmoittaudun o/

/off/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

No tietenkin Littliksen. Olen jo tutustunut mutta en ole päässyt tapamaan IRL... Oikein kiva ihminen... ^_^ Jos tapaa Littliksen pitää tavata myös Fransu, myös kiva ihminen jonka kanssa on tullut kaikkea juteltua.. :) Sutsuran olisi kiva tavata ihan tutustumisen takia. (: Moderaattoreista ainakin minorin ja Runten.

Olisi kyllä monta tyyppiä jotka haluaisin tavata... :o
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Runte kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:heitä on harvassa, tietääkseni minun ja karasun ja AkaShinin lisäksi on Viittaperkele jotka sarjaa seuraavat
/off/

Solin sattumalta minä, jolta AkaShin kuuli E21:sta :DD Suureksi faniksi siis ilmoittaudun o/

/off/
[off]

Minäkin olen lupautunut fani, kiitos Runten ja AkaShinin! o/

[/off]

No niin, olenhan minä heitä jo jokseenkin tapaillut, mutta on vielä eräitä, joita en ole tavannut.

Blue_Hill-san(ihana ihminen, jonka kanssa vaihdoin vähän sanaa täällä ^^)
Takumi(no jos toinen haluaa tavata, tottakai minäkin haluan! o/)
Kiddo(tämän henkilön olen jo kauan halunnut tavata persoonansa takia!)
Sham(mesessä on ja haluaisin kyllä tosissani tavata)
Ziryuki(ei täällä enää hirveästi käy, mutta mesessäni on ja haluaisin kyllä tavata)
nixuboy(mesessä on ja on kyllä niin hyvä tyyppi, että jestas sentään)
Frosti(on kyllä niin hyvä tyyppi, ettei muuta tarvi sanoa)

Enempää ei nyt tule juuri mieleen, mutta seuraavaksi on lista, jossa on ihmisiä, joita olen ehkä kerran pari nähnyt ja haluaisin tavata uudestaan/paremmin.

AkaShin(kuten hän jo sanoi, ystäviä ei voi koskaan nähdä liikaa ^^)
Aya-san(kerta nähty, toinen ei olisi ollenkaan pahitteeksi)
Littlis(hyvänen aika, tarvitseeko tähän syyn?)
Ave(kyllä minä hänet jo ystäväksi lasken, eli totta ketussa)
Runte(miten tuon tyypin voisi unohtaa? :D 'kiva ukkeli'! :'D)
minori(kerran tapasin ja oli kyllä niin hyvä tyyppi, että toinen kerta olisi kiva)
Mirha(pari kertaa olen nähnyt ja haluaisin kyllä paremmin joskus puhua, Mirha nyt on vaan Mirha ;D)
chauron(kerran tämänkin tyypin näin ja oli sitten niin rauhallisen ja mukavan oloinen, ettäh)
Hyu(Njäh! Pieni poika :"D Okei, okei... Siis hän nyt on sellainen fanipoika, että tekisi mieli tavata ^^)
Nike(ihana ihminen! Harmi, kun ei nähty siellä festivaaleissa, niin mukava olet! o/)
Fransu(olen vieläkin pahoillani siitä sarjakuvasta, joten haluaisin päästä pyytämään anteeksi paremmin ^^')
DM(Viittaperkele)(tätä ihmistä ei voi unohtaa. Puhuin kerran jo hyvin hänen kanssaan ja oli niin ihana, että toinen kerta ei olisi pahitteeksi ^^)
Setzer(tapasin jo kerran, mutta miittiä ollaan jo värkätty niin kauan, etten jaksa edes muistaa! Tältä jätkältä ei hyvä juttu lopu :'D)
karasu(ihana ihminen!! Oli niin kiva tavata siellä animeconissa ^^)

Kirjoitinkohan tänne aikaisemmin joskus? O_o Noooh, nyt tuli ainakin päivitystä ^^'

EDIT: Hyvänen aika Lilie! Anteeksi kun unohdin ;____; Me näemme ihan liian harvoin, siihen suhteutettuna, että olemme samassa koulussa.
Viimeksi muokannut kaze-chan, Ti Touko 08, 2007 08:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Runte kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:heitä on harvassa, tietääkseni minun ja karasun ja AkaShinin lisäksi on Viittaperkele jotka sarjaa seuraavat
/off/

Solin sattumalta minä, jolta AkaShin kuuli E21:sta :DD Suureksi faniksi siis ilmoittaudun o/

/off/
Yattaa, ja vielä kaze-chan ilmoittautui, meitähän on enemmän kuin arvasinkaan XD / off

Mutta liki kaikkia joita oon pariin otteeseen vain nähnyt, niin voisin nähdä vielä lisääkin ^__^
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

-Minna7
tahtoo tavata minnan. sen kanssa on käyty sellaisia keskusteluja että f2f haluaisi jatkaa.

-Spica&Bugshino
-team taika. mukavia henkilöitä varmaan inreallife.

-Littlesamurai. miltä näyttää meiän samurai.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Oikeastaan haluaisin tavata kaikki ihmisetä tältä foorumilta, mutta luettelen nyt alkuunsa ne merkittävimmät.
- Aya-san
Todella mukavan oloinen tyyppi.
- siddy
Kuuntelee metallia.
- minori
Jäänyt mukava käsitys, toivottavasti tapaamme kesän miitissä.
- Nixuboy
Ei kait tästä kannata sanoa mitään.
- Setzeri
Humoristinen tyyppi.
- Takumi
Asiallisen oloinen tyyppi.
- Fläsh
Uusi käyttäjä, mukavan oloinen hänkin.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

No nämä nyt ekana tulee mieleen:

Mikkey
Espy
Runte
gebric
Blue_hill-san
Setzeri


Tietty olis mukava tavata kuka tahansa kiintoisa tyyppi foorumilta...
*hyppii ympäriinsä ja heittelee kutsukortteja kotiinsa*
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

LoneWolf kirjoitti: - siddy
Kuuntelee metallia.
Hyvä perustelu! ;D


LoneWolfin minäkin haluaisin tavata, hällä on hyvä musamaku ja muutenkin vaikuttaa mukavalta tyypiltä. :) JekkuDragonia, Avea ja minoria mm. pitäs nähdä pitkästä aikaa.
MsUchihakin pitäs tavata livenä, on tosi mukava tyttö ^_^
Don't hate us if we make you smile
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Enpätiedä. LoneWolf ja Sham ja Rinde. Kirjoitusten perusteella vaikuttavat mukavilta tyypeiltä, joilta irtoaisi hyvää läppää ja asiallisempaakin tekstiä.

(ex-karasu- hiör :3)
Viimeksi muokannut karasuka, To Kesä 12, 2008 20:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

siddy kirjoitti:
LoneWolf kirjoitti: - siddy
Kuuntelee metallia.
Hyvä perustelu! ;D


LoneWolfin minäkin haluaisin tavata, hällä on hyvä musamaku ja muutenkin vaikuttaa mukavalta tyypiltä. :) JekkuDragonia, Avea ja minoria mm. pitäs nähdä pitkästä aikaa.
MsUchihakin pitäs tavata livenä, on tosi mukava tyttö ^_^
No totta kai sekin pitää vielä oikein erikseen mainita että vaikutat ja varmasti oletkin mukava tyyppi. En vain jaksanut toistaa sitä jokaisen kohdalla. ^____^

Ja jos karasu- haluaa tavata, niin tottahan toki haluan minäkin.

/off
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Ei nyt oikeen tiedä, kun on tälläinen vähän ujompi persoona, mutta ehkä se olisi tuo Tonnikala. Hyvä tyyppi *nice guy pose* :wink:
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

No meikähän haluisi nähä kaikki livenä mutta aloitetaan ihan pienistä aluksi. ^^

LoneWolfin, Fläshin, Sande, Retsku-sanin, Scepterin, Viittaperkele, minorin ja muut Narutolaiset Oulusta olisi mukava tavata, kun jonkin verran juttua tai yhteentörmäyksiä on tullut (mukaan lukien erimielisyydet asioista). X'D

Näin erikseen on toki mainittava Tonnikala. >^w^< Ropeconissa ainakin viimeistään nähään (PAKKO PÄÄSTÄ!) mutta hänen kanssa on tullut todella paljon jutusteltua. =D Ihana ihminen.
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Viesti Kirjoittaja Garasu »

En uskaltaisi tavata ketään foorumilta. Minun tuurillani jos tapaan ketään, ovatkin he vanhoja äijän käppäniä. Ja olen kovin ujo ja hiljainen.. Siitä tapaamisesta tulisi "melko" pitkäveteinen.
Ehkä mielikuvituksessani haluaisin tavata immeisiä Porista tai jonkun ymmärtäväisen ja lämpimän persoonan ^^'
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Haluaisin tavata kaikki. ^^ PIdetään pakollinen suuri naruto.fi miitti joskus jossain :p
No mutta siis ehkä nämä seuraavat olisivat ihan kiva tavata

-Ylivaltaa omaava Fador
-LoneWolf jotenkin ollut mukavan oloinen täällä
-Tonnikala (muuten tonnikala on hyvää ;) ) - täytyyhän jotain vähän lähempänä omaa ikää olevaa porukkaa tavata ^^
-KurokawaMichidago (menikö oikein?) Vähän sama juttu. Jos oon ymmärtänyt väärin niin kanssa sieltä lähempänä minun ikää (93 itse)
-LittleSamurai - aika kivan oloinen. Oon kylläkin nähnyt jo japanipäivillä.
-Nixuboy - niin rento mode että olla ja voi. Olisi kiva nähdä
-Kaze-Chan - Oli aika kivan oloinen sillon ku vielä pyöri aktiivisemmin täällä.
-Takumi - Näin japanipäivillä. Oli kyllä aika hiljainen ja luki vain Bleachia :P
-Sham - vaikuttanut kanssa mukavalta ^^
-Chauron - modevaltaa pitää nähä. Kivan oloinen foorumeilla.
-Minori - modevaltaa pitää nähä. Ollut aika pirtsakan (onko edes oikea sana Oo) oloinen.
-Runte - kanssa jotenkin kiva

siinäpä ne oli. enkai unohtanut ketään :p
Kuva
Vastaa Viestiin