Jos sinun olisi pakko naida joku foorumilainen, niin kuka?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Pahempi offi:
Blue_Hill-san kirjoitti:
//RAAKA OFFI:

Vaikka heti... :D

//OFF
Ah, beibe, virallistetaan Animeconissa jos sinne tuut!! No mut, kunhan sä minut näet niin juokset karkuun tätä kamalaa ilmestystä.. :twisted:

/off


Minori, mäki sua <3 Sä oisit kyl seme tässä suhteessa xD
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

LittleSamurai kirjoitti:Pahempi offi:
Blue_Hill-san kirjoitti:
//RAAKA OFFI:

Vaikka heti... :D

//OFF
Ah, beibe, virallistetaan Animeconissa jos sinne tuut!! No mut, kunhan sä minut näet niin juokset karkuun tätä kamalaa ilmestystä.. :twisted:

/off

Saanko mie olla pestmän? Tai blukkis perustaa haaremin - kaksi kärpästä yhdellä iskulla 8D off//
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

//OFF
Littlis kirjoitti:Ah, beibe, virallistetaan Animeconissa jos sinne tuut!! No mut, kunhan sä minut näet niin juokset karkuun tätä kamalaa ilmestystä.. :twisted:
En pääse Animeconiin mutta Ropeconiin olis tarkoitus tulla ;) Ja tiedän kyl miltä sie näytät, vaikka tapoihini kuuluukin välillä juosta tyttöjä pakoon, en aio juosta... ;)

Fransu, mie oon kristitty en mikään öö (onko islamissa haaremeita?)... :D Mutta pestmäni voit olla jos haluat... :) UUSI LEMPINIMI! Kiitos Farnsu

Toivopttavasti minori-täti ei suutu vaikka meni offailuksi... :oops:
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Minna7 kirjoitti:
Tonnikala kirjoitti:Minna7 on hyvä ystävä. ei se mua ottais, ite oon ruma kuin käki, ja ääni kun Seimeillä.
Etkä ole! Käet on söpöjä lintuja ja Semet myös. =3 (taisin kait ymmärtää väärin! X'D Enkä tarkoita, että seme olisi lintu! >w<)

Ja.. ööö... jos sulle kelpaa niin voisihan sitä hiukan harkita... -^____^- Ainiin! Japanilaiset vai perinteiset häät? =D

Eikä kannate ulkokuoresta niin aljoa välittää. Kunhan sisäinen sinä on yhtä hyvä niin kuin aina! :oops:
Vaikka japanilaiset. En tiedä mitä niissä tehdään, mutta toivottavasti mikään seppuku-syödäänpallokalaaomgrituaali. Virallistetaan ropeconissa, jos tuut sinne....

Shounen ai unohtu.

AlveAnn, jos se on poika. En tiedä onko, mutta viimeistään kun näen jonkun juoksemassa kirves kourassa kohti.Mukava heppu. en tunne kunnolla.
Lonewolf on ehkä seuraavana jonossa.
Kuva
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Selvä! Pitää päästä Ropeconiin ja Animeconiin! :lol:

Shojo-ai taisikin jäädä. No tytöistä ottaisin kait Sanden tai Scepterin. Ihastuttavia mimmejä kummatkin ja ei niin ruuhkaisia kuin jotkin tytöt tällä foorumilla. :wink: :lol:
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:Eli tytteleistä edelleen ehdottomasti Mirha. ;P Se vaan olisi mielenkiintoista. Ja jos taas antaisin oman semepuoleni riehua miten huvittaa (eihän minulla edes ole sellaista ^____^ ), niin varmaan Ave tai Littlis.
Haa. Joo. Minori mulle ukeksi. :p

Pojista... Setzerin tukka on niin siisti ja olisi varmaan kiva hiplattava, että varmaan sitten hän. Hee.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

minori kirjoitti:Ja jos taas antaisin oman semepuoleni riehua miten huvittaa (eihän minulla edes ole sellaista ^____^ ), niin varmaan Ave tai Littlis.
Excusez-moi~! :O Mä luulin olevani meistä se semempi ;___; Nyt koko minuuteni murenee ja sulan epämääräiseksi ukelammikoksi johonkin skitvatteniin :<

/off
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan kirjoitti:Excusez-moi~! :O Mä luulin olevani meistä se semempi ;___; Nyt koko minuuteni murenee ja sulan epämääräiseksi ukelammikoksi johonkin skitvatteniin :<

/off
Joo, joo, kyllä sä ootkin. ^___^ (Vähän sama juttu ku chauronin kanssa, että te luulette olevanne semejä, mutta kuitenkin ihan tossun alla xD )

/off
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Aven ja minorin clash of seme-powers! xD

Hmm... Shounen-ai parituksista en tiedä, i´m too uke for any of you~<3 Vaikka onhan minullakin sisäinen semeni. *evil grin* No juu, on kyllä tosiaan vaikea sanoa, eihän täällä edes kauhean paljon vaihtoehtoja ole... *miettii viidettä minuuttia* Setzerin hiuksissa on kyllä tosiaan itua, sitä ei voi kiistää. Let it be him then :3 *menee ukeilemaan ukelammikko-Aven luokse*

Tämä formu muuten häroilee mulle, kun yritin laittaa <3>:D edessä se leikkasi viestiä siitä väliltä pois... Johtuu varmaan noista suurempi/ pienempi kuin merkeista. Otsoa. Nimimerkki. Terveisiä Evolandiasta :3
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No lisätäänpä tuohon listaani viellä Spica. Mukava ihminen ja hauska persioona. reilu ja kiva. aijaijai.
Poikiin Buggis eli BugShino. Kisame-kamuja molemmat.
Kuva
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

No lisätäänpä tuohon listaani viellä Spica. Mukava ihminen ja hauska persioona. reilu ja kiva. aijaijai.
Sitten se on päätetty. Tonnikala tulisi olemaan sulhaseni.
Tosi kiva ja mukava olenkin, vaikka ehtisinkin kosia ensin :wink: Ja häät pidettäisiin sitten kunnon Akatsuki-tyyliin. Kaikille kaavut päälle ja Samehadat hääkimpuiksi. :D
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Tämäpä on vaikea kysymys....Tytöistä ehkä ottaisin Minorin,ja myös Minna7 vaikuttaa oikein mukavalta tyypiltä.Täällä on liian paljon mukavia tyttöjä,saako mennä kaikkien kanssa naimisiin? <3
Pojista Blue_Hill-san ja Runte,enpä tiedä miksi tunnen vetoa kumpaakin. <3
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Sitten se on päätetty. Tonnikala tulisi olemaan sulhaseni.
Tosi kiva ja mukava olenkin, vaikka ehtisinkin kosia ensin Ja häät pidettäisiin sitten kunnon Akatsuki-tyyliin. Kaikille kaavut päälle ja Samehadat hääkimpuiksi.
Noooooooo... Et kyllä Spica, Tonnikala is mine!!! :twisted: Heh heh :lol: Tai annetaan nyt Tonniksen päättää. Itse en oikein tunne täältä ketään, joten on vaikea sanoa kenen kanssa menis naimisiin :roll:
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Noooooooo... Et kyllä Spica, Tonnikala is mine!!! Heh heh Tai annetaan nyt Tonniksen päättää. Itse en oikein tunne täältä ketään, joten on vaikea sanoa kenen kanssa menis naimisiin
:shock: Elämä on yhtä helvetillistä kolmiodraamaa.
Kai minä nyt kumminkin Spican ottaisin, koska pikkaisen tuo vetoaa minuun enemmän kuin poika. Sori vaan, Buggis. Next time better luck!
Tupla-häät. Ensin Spica, sitten Minna7. Ihanaa. I'm in heaven.
Saat Buggis olla pestmäni.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

/off/

Kauheeta off-spämmiä täälläki koko ajan :'D Ettekste voi keskustella omista häistänne vaikka mesessä tai IRCissä?
Kysymys kuuluu "kenen foorumilaisen kanssa menisit naimisiin", tarviiko siihen kirjottaa viittä eri postia, jossa yhessä sanot nimen ja lopuissa tappelet jonkun muun kanssa siitä, kumpi sit loppujen lopuks "pääsee naimisiin"?

Ja sori kauheesti, jos loukkasin jotain. Oon just ollu pakkasella kaks tuntia kentällä ilman hanskoja, joten ruumis hieman jäässä ja jalat rikki -> saatan olla hieman ärtyisä :'P Setzerin mieletön Edit: I agree at this poust.
Mutta...eka asia mitä kotiin päästessäsi teet on mennä tietokoneelle?

Runte-edit: Todellakin! :'P


/off/

(Winetän offailusta off-postissa o/ Go me!) *huoh*
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin