Jos sinun olisi pakko naida joku foorumilainen, niin kuka?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tämä on kummallisin topicci, mitä olen koskaan nähnyt. Täällä käydään niiin sielukkaita ja syvällisiä keskusteluja. ^__^

Itse kaappaisin naispuolisista jäsenistä puolisokseni varmaan Ringo-chanin, vaikuttaa sen verran mukavalta. :)

Pojista varmaan joku minun kaltaiseni alokas kuten Tonnari (=Tonnikala), tai Serial.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

LoneWolf kirjoitti:Itse kaappaisin naispuolisista jäsenistä puolisokseni varmaan Ringo-chanin, vaikuttaa sen verran mukavalta. :)
Hienoa että kelpaisin jopa jollekkin! <3
Pitääpä alkaa niitä häitä suunitella.... ^^
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Jos nyt jonkun kanssa menisin (tai haluaisin xD) niin se olisi Ringo, Wendy tai Arbiter. Kaikki mielestäni niin mukavia.Sellaisen ystävällisyyden käsityksen olen heistä saanut. Itsestäni en tosin voi sanoa mitään kun olen niin uusi täällä vielä ;). Njuu, ei sitten muuta.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Lilie kirjoitti:Harmi vain että miulla on jo vaimo. Ja sulhamo
*hyppelehtii kukkasniityllä* Ah, sentään joku rakastaa minua oi vaihaseni Lilie~!<3 xD *heittää viiltelylusikan nurkkaan*
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Oivoivoi... Pakkohan sitä tänne on avautua :D

Ja vastaukseni on: Runte, Setzer tai Hyu
Runte nyt on vaan Runte. Siis tollanen... Runte. Ja mua sentin lyhyempi, niin tottakai! x)
Ja Setzerhän on varsin hyvää jutteluseuraa ja muutenkin ihan loistava tyyppi. *nod nod*
Hyu... Njäh! Pieni poika! x3
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Hmmmmmm... XD Täällä käydään kyllä niin henkeviä keskusteluja ettäh!

Okei, pojista LoneWolf tai Hyu, koska ensiksi mainittu vaikuttaa mukavalta ja koska jälkimmäinen on uke :´D En sitä muuten tunne niin en osaa sanoa.

Naispuolelta ehdottomasti Ave! XD Shall we had a wedding?
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

..tohtiiko tähän vastata niin, ettei tyttökamu näe? ^_^

Tosi vaikeaa.. oon sen verran vähä aikaa täällä ollu ja muutenki .. noh mukavana mieleen on jääny ainaki minna7 ..
Happy panda
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Aya-san kirjoitti: Okei, pojista LoneWolf tai Hyu, koska ensiksi mainittu vaikuttaa mukavalta ja koska jälkimmäinen on uke :´D En sitä muuten tunne niin en osaa sanoa.

Naispuolelta ehdottomasti Ave! XD Shall we had a wedding?
Oho, mainitsit minut? Kiitoksia hirveästi Aya, sinäkin vaikutat mukavalta tyypiltä. ^__^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Tarkemmin ajatellen, voisi naida kaikki.... monta jalkavaimoa. Kyllä... vaimoa... meikä on seme!
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Tonnikala kirjoitti:AlveAnn, jos se on poika. En tiedä onko, mutta viimeistään kun näen jonkun juoksemassa kirves kourassa kohti.Mukava heppu. en tunne kunnolla.
. . . Mene peiton alle, nyt tulee kirveestä! No ei, mutta ihan tyttö, ei vaan nainen ("melkein" ^_^) mie oon! Minäkö poika, hoho.
Tuntuu, että olisin ollut tällä foorumilla kauhean vähän aikaa, ja niin kyllä olenkin, mutta siis ihan kuin en osaisi mainita oikein ketään kenen kanssa pariutua. :<

Haku on muuten kiva juttu, en ole tätä aihetta kyyläillyt mitenkään mielenkiinnolla, mutta it's kuut that I checked this out. Menkää soutaan, minä lähden nukkumaan. ^___^ ->
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re:

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hohohoh, kylläpä tän lukeminen huvitti meikää :`D Parhaita offauksia.

Hmm. Varmaan naisin Littliksen, ellei se olisi mun armas siskoni. Jäljelle jää huy, mun personal puudeli ja vesikone Wowista :D Eihän se ole edes sakkolihaa enää, hinta tippuu.
Kuva
Vastaa Viestiin