Dokaatko?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Blue_Hill-san kirjoitti:JUst niin Lucy, se on ihme kun joillekin juominen on se elämänkeskipiste.. Koulusta löytyy "muutamia" sellaisia jotka on joka viikonloppu menossa "kipolle" tai "kippaamaan" .... Ja kun sillä juomisella pitää retostella; "Mää vedin yhden siiderin ja olin ihan kännisää" tai " Mää vedin kossupullon eikä tuntunu missään". Tuo ottaa niiin päähän koulussa ku jotkut puhuu juomisesta ja omista viikonloppu "reissuistaan". ARGH! Mielipiteitä? Samanlaisia kokemuksia?
No onhan niitä täälläkin minun kaveriporukassa. En voi käsittää miten ne pystyy yleensäkään ryyppäämään joka pirun viikonloppu! Aina ne vain kehuu että "tänä viikonloppuna meni korillinen kaljaa, jne, jne". Huoh. Eipä vois vähempää kiinnostaa toisten juomiset. Sitten on näitä hyvin sosiaallisia, jotka soittavat aina mulle siinä kolmen aikaan yöllä ihan päissään tyyliin "Mitässss jätkkä?? Vi"*tu mä oon aeivan pérskelleeen päiessssäänn..". On todella mukava herätä keskellä yötä ja vastata tuollaisiin puheluihin ja yrittää jotain keksiä sanottavaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Blue_Hill-san kirjoitti:Ja kun sillä juomisella pitää retostella; "Mää vedin yhden siiderin ja olin ihan kännisää"
Kunnon teepeemeininki
Blue_Hill_san kirjoitti:tai " Mää vedin kossupullon eikä tuntunu missään".
Jos ei kossupullo tunnu missään niin en menisi ihan turhaksi retosteluksi sanomaan kun siitä kuitenkin tulee kirkkaasti yli törkeän ratin promillet. Ja jos tuntee itsensä selväksi 1,2 promillen lukemissa voikin jo vähän rehennellä, sen verran rautainen elimistö löytyy siinä tapauksessa. Oletan kuitenkin että tuo esimerkki on tullut rappioalkoholisteiksi hieman liian nuorilta, mikä on kyllä äsryttävää.

Huomenna pitäisi maistella loman ja kieltolain päättymisen 75. vuosipäivän kunniaksi. Perjantaina sama setti Klamydian keikalla. Sitten voisi pitää taas matalampaa profiilia vappuun asti.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Oi, heti löyty kohtalotoveri... ^_^ Onneksi mulle ei soitella keskellä yötä, miksihän olen säästynyt siltä? En edes tiedä itse, mutta toivottavasti asiat eivät ole toisin vuoden kuluttua kun omistan ajokortin... Kännikuskiksi en rupea. murrr. Mutta just tollaset selitykset, "En voinu kävellä suoraan eteenpäin ku pyöri päässä" sekä kaikki muut selitykset... Onneksi ystävä- ja kaveripiiri on tällä hetkellä suuressa murrostilassa eli piirit ovat muuttumassa, että noista voidaan ehkä päästä "eroon". :P

Hillaedit: Ymmärsit kumminkin Gebric mitä hain takaa eli vedetään jotain "kovaa" kamaa ja missään ei oo muka tuntunu...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

LoneWolf kirjoitti:On todella mukava herätä keskellä yötä ja vastata tuollaisiin puheluihin ja yrittää jotain keksiä sanottavaa.
Nuo ovat muuten todella vittumaisia. Ne mitä minulle yleensä soitellaan ovat että "viittikkö tulla hakeen tampereelta ku ei oo rahaa" (15km matka, kerran kävelty hönössä kun myöhästyin viimeisestä bussista ja kesti 3,5 tuntia). Ikävä kyllä noissa tapauksissa on ollut useimmiten pakko auttaa miestä mäessä kun meilla on ollut tapana olla jättämättä kavereita pulaan. Oikeen kivaa jos on sattunut vaikka valvomaan myöhään, kun useimmiten nuo soitot tulevat noin puolen viiden aikoihin.
Blue_Hill-san kirjoitti:eli vedetään jotain "kovaa" kamaa ja missään ei oo muka tuntunu...
Jep.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

En juo, enkä aio aloittaakaan, kun tulee 18 vuotta täyteen. Tuollainen dokaaminen, johon kuuluu ensin ärsyttävä rellestäminen ja sählääminen kännissä, aamulla kauhea krapula ja oman huonon kunnon retostelu koulussa on mielestäni säälittävää. Pitäisi sitä olla edes jotain parempaa kerrottavaa kavereille, ja siinä samalla puolelle koululle.

Sitten ne soitot keskellä yötä, joiden idea jää usein täysin epäselväksi. Seuraavan kerran tavattaessa ovat aivan ulapalla ja lähestulkoon hyppivät riemusta kuullessaan jotain, mitä eivät muistaneet tehneensä. Kukaan ei ole kertaakaan edes pyytänyt anteeksi, että häiritsi uniani. Huoh...
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Mitä hittoa, enkö ole tähän postannut? O__o Onko meillä useampi viinatopic, sillä muistan selittäneeni johonkin omia juttujani.. Hm, joka tapauksessa... Asiaan.

En dokaa. Juon sivistyneesti. Useimmiten ainakin... Olen vain niin perso viinalle. (Joo, juon sitä maun takia :D Etenkin salmaria, lonkeroa ja drinkkejä.) Toisaalta juon sen verran harvoin, että tulee sitten otettua vähän enemmänkin kun lähtee baariin. Aiemmin kävi baarissa ehkä joka toinen kuu, nykyään öh, neljä kertaa vuodessa -___- Olen köyhä, vaikka olenkin verrattain halpa känni (25 eurolla tyydyttävän katastrofaalinen baari-ilta). En ymmärrä ihmisiä, jotka pystyvät illassa vetämään yli viidelläkympillä viinaa nassuunsa.

Kotona tulee juotua jotain pientä kivaa ehkä kerran kuussa. Nyt projektina on joululahjaksi saatu punaviini, joka kylläkin on alkanut mennä jo vähän kitkeräksi. Ärsyttää kun ei tullut aiemmin juotua.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Alkoholi ei kuulu elämääni. En juo oikeastaan yhtään, mutta en itseäni absolutistiksikaan nimittäisi. Viimeinen otettu kalja oli uudenvuoden kunniaksi =)
Happy panda
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Inhoan sitä, kun vanhemmat antavat lapsilleen olutta jos he pyytävät. Se tuntuu kun heille on aivan sama onko lapsella alkoholia veressä vai ei.
Kaveri (missä mielessä!) saa olutta keskellä päivääkin jos haluaa.
Kerran oli kännissä koulun alussa.
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Tonnikala kirjoitti:Inhoan sitä, kun vanhemmat antavat lapsilleen olutta jos he pyytävät. Se tuntuu kun heille on aivan sama onko lapsella alkoholia veressä vai ei.
Ymmärrän ettei se ulkopuolisista tunnu järkevältä. Mutta joskus on pinnan alla jotain syvempiä syitä.

Oma siskoni saa kaljaa vanhemmiltani. Joka viikonloppu. Ja tupakkaa myös. Voitte arvata miten kivaa täällä on oleskella ainoana selvinpäin.
Mutta en moiti vanhempiani siitä että alaikäiselle antavat alkoholia, koska he pyrkivät sillä siihen ettei sisko lähde kylälle juopottelemaan, vaan pysyy mieluummin kotona.

En tässä sen enempää selittele meijän perheen huolia, niitä on jokaisella jo omasta takaaki. Mutta yksi asia on varma: minä en juo! jo 9-vuotiaan sisarenikin tähden...
Happy panda
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Nykyään saa vastailla juoppojen kavereiden puheluihin päivälläkin:
Kaksi kaviria meidän luokalta päätti lähteä kesken koulupäivän ryyppäämään. Niin. Kun istuin matikan tunnilla, soi kännykkä. Menin käytävälle vastaamaan, koska en tiennyt kuka piru sieltä oikein soittaa (tuntematon numero). Noh kun ehdin painaa vihreästä luurista, puhelimen kaiuttimesta alkoi kuulumaan "Ööfaflgtldaaadaaa!! MitsÄSss perrkkkle jättkä?? Oootks käYnYtt ppililkIllä??" Ja niin edelleen. Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa tällainen. Saavat kyllä jätkät kuulla kunniansa huomenna, jos kouluun asti selviävät. :evil:
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

LoneWolf sullahan on mukavia luokkalaisia :o
Joo en juo. Isäni on suur alkoholin käyttäjä ja täällä se sitten aina mongertaa viikonloppuisin. :?
Mutta ei se minua haittaa sillä en ole kuin ihan vähän vain alkoholia maistanut ja pahaa oli. Sitä paitisi maksa menee ja terveys sekä rahat tietty.
Meidänkin luokalla on ryyppäjiä. Molemmat mua muutaman kiuukauden nuorimia ja vittuilee kaikille opettajille jotka eteen sattuu.-.-'''

EDIT: mongerrus johtuu viikkoväsymyksestä ei se yleensä itteään niin kovaan kääniin juo kun perhejuhlissa. :|
Kuva
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

No onhan niitä täälläkin minun kaveriporukassa. En voi käsittää miten ne pystyy yleensäkään ryyppäämään joka pirun viikonloppu! Aina ne vain kehuu että "tänä viikonloppuna meni korillinen kaljaa, jne, jne". Huoh. Eipä vois vähempää kiinnostaa toisten juomiset. Sitten on näitä hyvin sosiaallisia, jotka soittavat aina mulle siinä kolmen aikaan yöllä ihan päissään tyyliin "Mitässss jätkkä?? Vi"*tu mä oon aeivan pérskelleeen päiessssäänn..". On todella mukava herätä keskellä yötä ja vastata tuollaisiin puheluihin ja yrittää jotain keksiä sanottavaa.
Veikkaan vahvasti, etteivät joka viikonloppukännääjät elä kolmekymppiseksi jos sitä touhua jatkavat. Se on niin idioottia. Jaksaako muka sen jälkeen sitten arkeen palata, kauheassa krapulassa taas köyhempänä -__-;
Itse asias mitään sanottavaa ei tartte keksiä. Luuri korvaan ja känny kiinni tai haistattaa perään ystävällisesti paskat :´D

En juo, mutta pari kaveriani juo enkä pahemmin siitä välitä kunhan eivät mun seurassa sitä harrasta. Kun olen täysikäinen menen baariin ystäväni kanssa, jonka kanssa tämä on jo sovittu. Sitten näkee mimmoiseksi menen, mutta luultavasti nopeasti menee päähän, jos olen äitiini tullut. Pitää katsoa silloin ettei pahemmin vedä, koska ei kiinnosta seuraavana aamuna hävetä koko kaupungin edestä,
Kuva
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Aya-san kirjoitti: Sitten näkee mimmoiseksi menen, mutta luultavasti nopeasti menee päähän, jos olen äitiini tullut.
Riippuu ihan sun koostas ja muutenkin naiset mun mielestä menee humalaan paljon nopeemmin.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hatashi-san kirjoitti:
Aya-san kirjoitti: Sitten näkee mimmoiseksi menen, mutta luultavasti nopeasti menee päähän, jos olen äitiini tullut.
Riippuu ihan sun koostas ja muutenkin naiset mun mielestä menee humalaan paljon nopeemmin.
Ei pelkästään sinun mielestäsi; se on todistettu tosi asia, että alkoholi vaikuttaa naisiin nopeammin kuin miehiin.

Jos muistan oikein kemian tunneilla kuultua, niin etanoli liukenee aika hyvin poolittomiin yhdisteisiin, millainen rasvakin on. Ja varmaan kaikki enemmän tai vähemmän hehkeämmän sukupuolen omaavat tietävät, että meillä se rasvaprosentti tuppaa olemaan korkeampi kuin miehillä. Jos lasketaan yksi ynnä yksi, saadaan hyvällä todennäköisyydellä kaksi, eli tässä tapauksessa alkoholi pääsee naisen elimistössä helpommin joka paikkaan, myös aivoihin, missä se vaikuttaa lamaannuttavasti hermosolujen toimintaan, mistä seuraa ihan kaamee känni. (Kun hermosolut nauttivat snapseistaan ja pistävät koko muun paatin heilumaan, voi homma olla vielä ihan kivaa, mutta sitten seuraavana aamuna kun nämä samaiset hermosolut toimivat yhtä vilkkaasti kuin ennenkin, kutsutaan tätä kokemusta krapulaksi.)

En nyt ole ihan täysin varma onko selitykseni täysin paikkansa pitävä, mutta kyllä siihen ne rasvaprosentti ja alkoholin nopeampi vaikutus liittyivät :P
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Aya-san kirjoitti:Veikkaan vahvasti, etteivät joka viikonloppukännääjät elä kolmekymppiseksi jos sitä touhua jatkavat.
Veikkauksesi ei pidä todennäköisesti paikkaansa.

Nykyään en dokaa todellakaan kovin paljon. Jos dokaan, teen sen ehkä mieluiten kotona rentoutuakseni. Ehkä kylällä joskus pientä showta jos on tyttöjä tai jotain.

Jokaviikonloppukännääjät voisivat tietenkin rajoittaa hiukan, mutta en voi halveksia heitä siitä kovinkaa vahvasti. En voi halveksia itseänikään vaikka teen muita asioita jotka ovat haitaksi minulle sekä muille. Ja kukas nyt sitä viikonloppujuomista arvostelemaan jos itse ei ole kokeillut edes yksiä kännejä. Ihmiset jotka tekevät tätä pitävät sitä hauskana. He ehkä tietävät haitat, mutta maksavat sen vaivan. Eli siis toisinsanoen ihmiset jotka eivät juo joka viikonloppu ovat ylpeitä siitä että ovat sattumalta piireissä joissa sitä ei tehdä tai sitten he ovat täysin kieltäytyneitä absolutisteja. Siispä en voi sanoa että he ovat idiootteja. Kaiken lisäksi heidän silmistään minä voisin olla idiootti.
Kuva
Vastaa Viestiin