Pahimmat munaukset

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Onhan minulle noloja juttuja sattunut aina! Kaikkia en muista ja uusimmissa olen myös itsekin nauranut.

Kun olin pieni, iskä kuvasi kummin videokameralla olkkarinväkeä. Minä menin siihen ja kysyin että onko kamera päällä, iskä vastasi ettei ollut. No minä aloin sitten siinä pelleillä, mm. aloin leikkiä meteorologia ja koska iskäni on kamalan pitkä ja minä olin tuolloin pätkä, hyppelin ja nousin varpailleni että edes vähän päätäni näkyisi linssissä. Myöhemmin sain kuulla että kamera olikin ollut päällä ja myöhemmin sain nähdä nauhan. Kyllä nolotti kamalasti kun sukulaiset näkivät videon!

Tässä joko viime vuoden lopussa tai tänä vuonna olin ruokalas syömässä kamujen kaa ja juteltiin innoissamme jotain Narutoon liittyvästä. Toinen kaverini sanoi jotain joka sai minut huudahtamaan ja sekunnin murto-osan ajaksi suustani pääsi iso ääni, jota en osaa kuvailla. Sanotaan vaikka että jos alkaa kirkua tosi kovaa ja joku laittaa melkein heti käden suun päälle. Kaverini sanoi että jotkut tuijotti meitä ja purskahdin nauruun heti kun tajusin mitä oli tapahtunut. Tilanne ei kylläkään minua nolottanut, mutta kaveriani taisi.

Ja sitten vielä, vaikka taaskin vaan nolaan muita... Minulla on tapana hoilailla kun kuuntelen mp3:sta ja on menossa kappale jonka osaan laulaa. No maanantaisin menen kavereiden kaa kylälle ja alan hoilailla kappaleita (en huutamalla, vähän hiljempaa kuin miten tavallisesti puhun) ja jos ihmisiä on tosi lähellä, kaveri (sama joka taisi nolostua ruokala-jutusta) pyytää minua olemaan hiljaa. Taitaa minulla sitten olla kamala ääni tai hän ei halua huomiota :'D.
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

LittleSamurai kirjoitti:
Minä olen kutsunut meidän rehtoria äidiksi. Ei siinä mtn, mutta se on mies.. :oops:
Opettaja jota kutsuin äidiksi oli rehtori, mies ja luokkani opettaja, ei kiva, ei yhtään kiva.

Olenkos jo kertonut, että soitin kerran arkkipiispalle ja vieläpä opettajan kännykällä?
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Aina kun erehdyn yliliikuttumaan perjantai-iltoina. Saa sitä kyllä hävetä...
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

On sitä tullut kaikennäköistä pientä tyrittyä, eniten olen varmaankin hävennyt sitä kun joskus kouluaikoina tuli soitettua lintsaamistarkoituksessa luokanvalvojalle pejantaina että olen kipeänä enkä pääse kouluun. Sitten kun seuraavana maanantaina tuli kertailtua viikonlopun tapahtumia kavereiden kanssa, kävi usein niin että juuri kun itse on hehkuttamassa miten hyvät pippalot kaverilla oli niin luokanvalvoja sattui olemaan selän takana. Ja tätä tapahtui useasti.

Enemmän häpeän ja nolostun kavereiden tekemisistä, eilenkin oli pakko poistua paikalta kun olimme paikallisella huoltoasemalla kahvilla ja sinne sattui ilmestymään eräs puliukko kohtuu kamalassa kunnossa. Kaveri alkoi sitten aivan surutta ottaa puhelimella viedokuvaa kun puliukko alkoi laulamaan, vielä kun paikalla oli muitakin kuin me ja pultsari. Ei silti, olen itsekin sortunut saman tyylisiin tempauksiin, kun viime kesänä oli Tapsan Tahtien (viikon kestävä iskelmätapahtuma kotikaupungissani) jälkeisenä päivänä puistossa 100m metrin säteellä viisi puistokemistiä väsähtäneenä nurmikolle tai penkeille. Siinä tuli sitten kuvattua pieni dokumenttipätkä, harmi vaan että jokin kukkahattutäti sattui paikalle ja alkoi valittamaan että onko kysytty puleilta lupaa kuvata heitä. Ei luonnollisesti ollut, hävetti kyllä hiukkasen vaikken pätkää kuvannutkaan kuin omaksi ilokseni.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin