Kesälomareissut

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Minähän olen jo kesälomalla ja tuossa maanantaina lähren tuonne Lieksaan, Pohjois-Karjalaan. Tosin ei se nyt niin lomalta tunnu. Töihin menen viikoksi :P

Muuten ei kesällä tuu reissattua, koska muutan myöhemmin tuonne Lieksaan. Siinä tulee tarpeeks reissua. Elinikäinen matka <3
Happy panda
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Käyn ainkin Torniossa päiväseltään (mummua kattomassa) ja juhannukseksi jonnekkin. Niin ja Acon on minun kohdalla jo melko varma...yöpyminen löytyy kaverilta jne.
Kuva
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Mie menen ainakin luultavasti viettämään synttäreitäni Norjaan vuononvarteen ja sitten heinäkuussa Hidiksen luokse Jyväskylään ja samalla Animeconiin. Saatan jossain vaiheessa käydä myös äidin kanssa Helsingissä tai jossain muualla päin Suomea. Yeah, ja sitten me mennään meidän mökille Kuivaniemeen parhaan kaverini kanssa ^^ Tosin voiko sitä nyt sanoa matkaksi kun ei enää kuntaliitoksen jälkeen tarvitse edes vaihtaa paikkakuntaa :D
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

^Kyllä tämä Kuivaniemi on mahtava mökki-paikka,Sham! ^^

Minä en varmaan lähde paljon minnekkään täältä Kuivaniemeltä,paitsi että mennään parin kaverin kanssa yhden kaverimme mökille.Ja tietysti ei pidä unohtaa joka kesäistä Oulun reissua. :3
Olen niin kateellinen,kun kaikki pääsee Animeconiin,kun äiti ei päästä niin kauas. -___-
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Ensimmäinen kuukaus menee luultavasti kesätöihin joten en voi lähteä minnekään ennen sitä (pitkille reissuille). Sit jossain vaihees ollaan lähös Riikaan n. 4 päiväks ja siel sit jotain kivaa :? Muuta ei ole vielä suunnitteilla
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Kesäreissu... No, alkukesästä tämä tyttö pysyy ihan kotona kun on töitä, mutta heinäkuun olen sitten Japanissa. Olen siellä kurssilla ja ja..
Hassua sinänsä, en ole koskaan pahemmin hinkunut Japaniin, mutta sitten olenkin menossa. Kun tuli mahdollisuus, on se pakko käyttää. ^^

Ja kai se viikonlopun Ropecon lasketaan vielä kesäreissuksi :3
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Tahtoisin reissata, mutta mun on turha edes haaveilla moisesta ennen kuin valmistun keväällä 2008 ja saan duunia ja kartutettua varojani.
Olen vaeltamaan luotu sielu ja hingun vapauteen.
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Kesälomareissut

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Kesälomani on tänä vuonna kulunut enimmäkseen kotona olemiseen ja omaan asuntoon muuttamisen lomassa. Ehdin tosin myös matkustella jonkin verran, mutta omasta mielestäni ainakin ihan riittävästi. Kesäkuun alussa kävimme äidin kanssa kolmen päivän risteilyllä ja yhden päivän vietimme Tukholmassa, ja kesäkuun lopulla kävimme Nurmeksessa ja Juukassa kummini häissä. Heinäkuun lopulla taas olin yhden viikonlopun Lappeenrannassa miitissä ja nyt viime lauantaina kävimme päiväseltään Helsingissä. Muita matkoja tämän kesän aikana ei varmaankaan enää tule, mutta oikeastaan viihdynkin enemmän kotona.

Ainiin, unohdin täysin Animeconin.. Mutta se oli kuitenkin omassa kotikaupungissani, joten en välttämättä laske sitä kesälomamatkaksi ^^'
Viimeksi muokannut Karupin, Ma Elo 06, 2007 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Kesälomareissut

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Minun kesälomani on on yleensä nuokkumista, unia ja uintia. lopussa viikon pitkä reissu yleensä joensuuhun. ja partioleirit.

Tänä vuonna se oli erillainen. nukuin ja nuokuin, mutta oli ripari ja minä en ollut partioleirillä, eikä menty joensuuhun vaan ropeconiin viikon päästä. Ensi vuonna sitten kesätöihin.
Kuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesälomareissut

Viesti Kirjoittaja Metal »

Itsekin vain... jumitan kesälomalla. Tänä kesänä tosin olin töissä, joten eipä sitä oikein minnekään olisikaan voinut lähteä.
Kävin tietenkin animeconissa ja ravasin viikonloppuisin välillä Lahdessa, mutta en ole nähnyt koko kesänä esim. serkkujani ollenkaan (enkä ole muutenkaan käynyt sukuloimassa, mikä on tosin ihan hyvä juttu).
..minun piti käydä seinäjoella (tapaamassa kaveria), mutta en sitten käynyt.
Kuva
Vastaa Viestiin