Keräiletkö sinä ABJ-nukkeja?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Keräiletkö ABJ-nukkeja?

Kerään!
1
3%
En,enkä haluakkaan!
17
44%
Haluaisin, mutten pysty
16
41%
Neverheard
5
13%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

En kerää, enkä kauhean hinnan ja turhuuden takia haluakkaan. Löydän paremipiakin asioita joihin tuhlata rahani kun jotkut nuket.
Hienojahan ne on ;p
Kuva
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Francis kirjoitti:En kerää, enkä kauhean hinnan ja turhuuden takia haluakkaan. Löydän paremipiakin asioita joihin tuhlata rahani kun jotkut nuket.
Hienojahan ne on ;p
Olen täysin samalla linjalla. Eikä kyllä mulla muutenkaan oo ylimäärästä rahaa :P
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Aika samoilla linjoilla muiden kanssa, että vaikka nättejä ovatkin niin taidanpa pysyä rahojeni kanssa täällä animekrääsän puolella tuhlaamassa. :D Minulla ei taatusti riittäisi edes energiaa tuollaiseen nukkeen kuin hetkeksi ja sitten potisin vaan syyllisyyttä kun en sille anna tarpeeksi aikaa. :P

...ja jotenkin nuo nuket myös ovat jotenkin... karmivia. ;___; Kauniita ja karmivia. ;___;
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

En keräile mutta haaveilen siitä todella paljon. Pitäisi saada hiukan rahaa aluksi, jotta saisi hankittua niitä ruumiinosia tai valmiin nuken. (MAKSAN VAIKKA 1000€ YHDESTÄ! :lol: ) Ystäväni tutustuttivat minut näihin nukkeihin ja itse rakastuin niihin. Edes yksi nukke olisi ihana omistaa. Harmi vaan, että säästän tällä hetkellä rahaa Animeconiin rahaa. :cry:
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Vastaa Viestiin