Ilmapallot

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Ilmapallot

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kun sanon "Ilmapallo" niin minkävärisen ilmapallon te kuvittelette mieleenne? Olkaa rehellisiä ja sanokaa ensimmäinen väri mikä tulee mieleen, sillä minä jo tiedän mitä aiotte vastata.
Voitte myös keskustella ilmapalloista, et minkämuotoiset on lempparinne ja niin edelleen.

Itse pidän jätti-ilmapalloista, ne on niin ISOJA ja...siinä se onkin. Pidän myös ilmapallojen hajusta. ¦D
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

kaksi pinkkiä pikkuilmapalloa.... Sidottuna nilkoihini... :'D Leirillä menimme sellaista pallon puhkomis skabaa ni minä miehenä tietenkin valitsin kaksi pinkkiä pikkupalloa... 8D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Varmaan ilmapallosta tulee mieleen,kun on kiva sähköistää hiuksia ilmapalloilla ja sitten se ilmapallo ei irtoa hiuksita kunnolla...
Luulen että tulee mieleen lilahtavan pinkki.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Keltanen ilmapallo tulee mieleen. Ilmapalloista tulee mieleeni kun joskus seiskalla ollessani koulun viereen avattiin Sesto, niin siellä oli paljon ilmapalloja, isoina kimppuina. Ja niitä siis oli paaaljon, joten aattelit, että eihän ketään haittaa jos otan yhden kimpun, mutta sitten se riistettiin minulta kun olin päässyt ulos :(
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Jostain syystä mieleeni putkahti ensimmäisenä iso ja oranssi ilmapallo. Sellainen, joka lentää pirun korkella taivaalla, jota ei olla sidottu mihinkään.

Heliumilmareita on muuten mukava päästää lentoon. ^__^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Minulle tuli ensin mieleen muhkea tummansininen pallukka ^^ Luultavasti jokin "togetha with you"-tyylinen lemmenlento ilmapallosta roikkuen olisi ensimmäinen visio :3

Itse en pahemmin ilmapalloja harrasta, onhan ne kivoja, mutten ainakaan omia rahojani niihin törsää, ellei löydy sitten ihan joku must have. Mutta yleensä ne justiinsa jotain tarhalaisille suunnattuja tai sitten ihan vaan tylsiä mainospalloja...
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Punainen ilmapallo, jonka minä käyn puhkaisemassa pikkulapsen nenän edessä ja nauran.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Sellainen aniliininpunainen. Tosin johtunee Setzerin sigin ja avan värityksestä...

Tykkään eniten niistä pitkistä suikeroista, joista voi väännellä koiria sun muuta. Ja ne on tarpeeksi nelimielisiäkin. xD
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Sininen ilmapallo...

joka pääsee karkaamaan lapsen kädestä. Hah... ja lapsi rupee pillittää.
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

minori kirjoitti:Sellainen aniliininpunainen. Tosin johtunee Setzerin sigin ja avan värityksestä...
Luin, että anaalinpunainen....

Sinien ilmapallohan minulle tulee mieleen. Sitten otetaan todella nopealla kameralla kuvaa kuinka se poksautetaan neulalla.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Tuli míeleen semmonen ruma kirkkaankeltainen pallo.. Ja tykkään ilmapalloista ihan tavallisina.. semmossiina yksvärisinä.. ja niissä on heliumii tai sitten non ihan vaan puhallettu 8D *niitä onpi kiva heitellä*
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Punainen ilmapallo leijumassa karkuun taivaalle. Semmoinen tylsä ja tavallinen pallero. :3

Minäkin tykään ilmapallojen hajusta! \o/ Se on kiva ja... kuminen. |3 Ja tuota staattista sähkökokeiluakin tulee harrastettua aika paljon jos saa ilmapallon... .___.

GAH. Muisto. Elokuun upeat Muikkumarkkinat Lestijärven keskustassa med Lestijoki lehden ilmaispallot et Biitin hölmöt luokkatoveri pojat. Helium + pojat = hupia. x3 Ne yritti pölliä munkin pallon... ;___; Ja sai sen sitten lopulta. Pöh.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Oranssi.

Ilmapallot ovat aika turhia. En harrasta.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tämä on melko WANHA, mutta on huvittavaa imeskellä heliumi-ilmapalloista heliumit "itseensä". Ääni muuttuu sellaiseksi """jännäksi"". Sain revetä vuosi sitten kun setä ja täti esittivät jonkun Mikki ja Minni-esityksen heliumin avulla serkun synttäreillä. Jotain tyyliin "Terve, minä olen Mikki. Mitä sinulle kuuluu?", jne.
Silloin kun sen eka kerran tajusin, muistaaksen Oulun 400-vuotispäivillä, kaveri imaisi vähän heliumia ilmapallosta ja puhui jotain. Kysyin siltä että miten vit#¤#ssa se saa tuollaisen äänen aikaan. Siinäpä sitten tuli imeskeltyä heliumia varmaan 6 tankillista. Vaaputtiin kaikki ihan sekaisin ulos hallista.

Onko joku muu harrastanut heliumpelleilyä?
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Mieleen tulee punainen ilmapallo. Muodoltaan puoli pyöreä. Siis kartion mallinen alaosa ja pyöreä yläosa. Sellanen kohtuuden nimissä isokokoinen pallo, jota pitää kädessään vaalea hiuksinen pikku tyttö punaisessa mekossa.

Tämä tulee usein mieleeni, kun joku kysyy ilmapalloista jotain. Emt. kai olen nähnyt tuon näyn jossain.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin