Näytteletkö?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin

Näytteletkö

Kyllä! ^w^
10
29%
En! ^m^
24
71%
 
Ääniä yhteensä: 34

Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Näytteletkö?

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Näytteletkö sinä' nyt, tai olet tai haluaiswit tai et missään nimessä?
Kerro kokemuksistasi tai Mielipiteistäsi!

Itse olen näytellyt n. 5 vuotta. Kolme vuotta aikuisten ja nyt 2 vuotta nuorten. Minä rakastan näyttelemistä ja sitä ilmaisua ja uutta mitä aina tulee ilmi!
Kuva
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Minä näyttelen kyllä! Teen veljeni kanssa juuri B-luokan huumorivideota ja olin helmikuussa oikeassa teatteri näytelmässä mukana! näyttelimme Oulu kaupungin teatterilla pariin kertaan näytelmämme ja se oli mukavaa.
Olen aikanani näytellyt koulunäytelmissä, videonauhoituksissa, viimevuonna ääninäytellytkin omatekeleisessä fani-videossa ja esittänyt tanssiliike ohjelmaa.
Näytteleminen ja esiintyminen ovat mielestäni todella ihanaa ja nautin siitä, vaikka ujostelen aika ajoin lavalla. Se vain johtuu kokeattomuudesta tai pitkistä tauoista. :D
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

En yleensä näyttele. Pidän näytelmistä ja muista esiintymisistä, mutta toisaalta taas en ole mikään kovin innokas ja rohkea esiintyjä. Tää on vähän tällainen kaksipiippuinen homma.. En ole ikinä esiintynyt missään näytelmässä, mutta omassa reissuvideossani olen kyllä pääroolissa, kuvattiin viime vuonna kun käytiin Saksassa. ;P
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No en "näyttele" mutta olin roolissa eräässä elokuva trailerissa, jota veljeni kuvasi. Video tulee varmaan joskus nettiin levitykseen. =)
Happy panda
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Olen aina ollut melko innokas näyttelemään. ^^ Tykkään hirveästi teatterista ja elokuvista, ja näyttelemisestähän saa myös esiintymiskokemusta vähän muuhunkin. Ilmasutaidon ryhmässä olin koulussa viime vuonna, ja samana vuonna oli myös Komediakurssi kansalaisopistolta, jolla tehtiin näytelmä Lestinpäiville. Eli juu, kesäteatterikin on tuttua. x3

Nyt olen ollut tuolta helmi/tammikuusta mukana perjantaisin näytelmäkerhossa. Ei olla vielä tehty mitään näytelmää, vaikka Anu meitä käskyttikin kirjoittamaan jonkun raakileen. 8D Saapa nähdä. Tällä hetkellä on tulossa keski-aika näytelmä mukavasti irvaillen. .___.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

En harrasta näyttelemistä, mutta koulunäytelmissä ja luokkakaverini tekemässä elokuvassa olen näytellyt. Minä en oikein tykkää näytellä, koska olen ujo lavalla ja pelkään unohtavani vuorosanat. Näytelmät ovat kyllä kivoja.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

En harrasta mutta koulussa äidinkielen tuntisin ja sun muissa jutuissa voin... Käsinukke näytelmät on kivoja(jos itse on roolissa),en edes tiedä lasketaanko näyttelemiseen O_o. En taida sitten näytellä.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Pidän näyttelemisestä ja ohjaamisesta. Varmaan kaveritkin osaavat sanoa, että tykkään vetää erilaisia rooleja... (*köhköhköh* Oniichama~ *köhköhköh*)

Yläasteella olin joka kevätjuhlassa tekemässä jotain näytelmää. Seiskalla olin näytelmäkerhossa, jota veti yks maailman inhottavimmista ihmisistä, ja siinä näytelmässä näyttelin hevipoikaa, jolla oli amisviikset. Yay. Kasilla tehtiin alunperin englannin tunnille kolmen kaverin kanssa pieni näytelmä, joka sitten laajeni vähän isommaksi ja päädyttiin esittämään se kevätjuhlaan koko koululle. Koko näytelmä tosiaan englanniksi... Siinä näyttelin homoa aussimatkaopasta, yay. Ysillä tehtiin taas saman kolmen tyypin kanssa näytelmä, jonka mä aika lailla käsikirjoitin. Se oli vähän musikaalityyppinen esitys, jossa yhdisteltiin Hamletia, Romeota ja Juliaa ja jjjjotain muuta, en muista mitä. Tässä näytelmässä esitin kaverini koreografioiman (?) tanssin laulaen playbackina (Angelus - Inuyashasta...), ja esittämäni hahmot olivat Hamlet ja Mercutio. Se oli hyvä näytelmäntekele, vaikka itse sanonkin. Pääsin lausumaan runoa ja kaikkea, ja Hamlet oli heviäijä :P

Tykkään ihan kauheasti näyttelemisestä ja haluaisinkin näytellä enemmän. Tällä hetkellä ei vaan ole aikaa kun on koulua ja musiikkiharrastusta, että pitääpi tyytyä kavereiden viihdyttämiseen ^^;
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Olen näytellyt harrastelija teatterissa, jonka isäni omisti, seitsemän vuotiaasta asti. (ensimmäinen roolini... Krhm.. oli Herra Tossavainen.. :oops: )

Yksi haaveistani on, että pääsisin joskus näyttelemään johonkin Tv-sarjaan tai elokuvaan, mutta se tuskin koskaan tulee toteutumaan.. : (
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

En ja e.v.v.k :'D

Vaikka oonkin IMO suht hyvä näytteleen (ja valehteleen ^.^-Y), en oo silti ikinä minkäänlaista näyttelijän uraa ym. kerhoo harkinnu. Ei kiinnosta sen tyyliset ei_urheilu .harrastukset.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

...
Viimeksi muokannut Inquisitor, Ti Heinä 29, 2008 23:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Näytteletkö?

Viesti Kirjoittaja Karupin »

En virallisesti. Näyttelemiskokemukseni perustuu yhteen hassuun ala-asteaikaiseen joulujuhlanäytelmään ja yhteen toiseen josta en mainitse sen enempää. Pidän kyllä tietynlaisesta esiintymisestä ja olisi kovin hienoa päästä joskus johonkin teatteriryhmäänkin.

Ensi joulukuussa on tosin edessä koko illan näytelmä luokkatovereiden kanssa sillä koulussamme on sellainen "perinne/tapa/tms" jonka mukaan 12. eli lukion kolmasluokkalaiset tekevät koko illan näytelmän ja esittävät sen sitten. Vielä ei ole minkäänlaista tietoa siitä mikä näytelmä se tulee olemaan, sitä suunnitellaan tarkemmin sitten kun koulu taas alkaa.

Eli ei, en näyttele harrastuksena. Olen joskus miettinyt että voisi kyllä olla ihan kivaa päästä johonkin näytelmäkerhoon valmistamaan ihan oikea, koko illan näytelmä, mutta toistaiseksi minusta tuntuu siltä etten kuitenkaan loppujen lopuksi kehtaisi esiintyä eikä vuorosanojen ulkoa opettelu myöskään kamalasti innosta, varsinkin kun ylioppilaskirjoitukset ja muut koulutyöt lähestyvät.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Näytteletkö?

Viesti Kirjoittaja qecco »

näyttelen koko ajan äitilleni että pää särkee jne jne jne ... olin näyttely kerhossa mutta kyllästyin.tai jotain
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin