Uusia hiustyylejä

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Uusia hiustyylejä

Viesti Kirjoittaja hyu »

Juu, ei ainakaan haulla löytynyt joten kokeillaan tällaista.

Elikkäs perustin tämän aika itsekkäistä syistä mutta juu... Tässä on esimerkkiä ja kysymystä.

Eli pitäisi keksiä uusi hiustyyli, kun pappa pakottaa parturiin, mutten keksi mitään, enkä ainakaan aio antautua mihinkään siiliin. Jos jollain on jotain kivoja ehdotuksia, niin bring ´em on ^^ Ei nyt löydy mitään tuoretta kuvaa, ellei tuonne Japaninpäivä-topicciin ilmesty, mutta minulla on suht pitkät (menee silmille :3) vaaleahkonruskeat hiukset. Takatukkakin löytyy. Tämä olisi juuri tälläinen hauska, josta saisi monenlaista. Aikaraja on keskiviikko, sillä joudun heti koulusta menemään kun isä varasi ajan kysymättä -___-

Vähän tämäntyyppistä siis, mutta ei tarvitse rajata aihetta pelkästään täälläiseen. Voi myös ehdotella, kertoa omista uusista tyyleistään, keskustella muiden hiustyyleistä ja muuta kivaa ^^ Toivotaan että jotenkin lähtee käyntiin.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Mulla on sama tilanne eli pitkät melkein suuhun tulevat hiukset ja ne tarvis hyvän tyyli. Suunnittelein hieman sellaista, että jotain mikä jättäisi hiukset silti pitkiksi sillä monet sanovat , että allekirjoittaneelle sopii pitkät. Höm, vedät sellaiset puolipitkät joita voit silti pitää vaikka ponnarilla jommalla kummalla puolella päätä.. ;) Jos ymmärsit mitä hain takaa... ^^"
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Hihhei, ajankohtaista mulle. Nimittäin olen niin kyllästynyt näihin pitkiin, vaaleisiin (osittain 'vihreisiin', johtuu metallista) ja kulahtaneihin hiuksiin. Tänään olisi pitänyt tilata parturi, mutta olin ratsastamassa, joten siihen se jäi. Huomenna kyllä täytyy se aika varata (ja näin on toisteltu jo parin viikon ajan). Ajattelin kerrostamista. Lyhentäisi ensin jotain 5 cm. ja sitten kerrostus. Otsatukkaakin voisi saada vähän 'pöyhkeämmäksi'. Nyt se on lättänä! :< Värjäämistäkin ajattelin tuuuuummanruskeaksi, mutta toisaalta kun tulee kesä kärpäset, alkaa uida niin mahdottomasti, että tokkohan tuo väri tuossa päässä pysyy. ^^'' Ja aurinko nuo hiukset aina vaalentaa.

Midäsh muilla?
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Itse leikkaan semmoiset Sakon/Kimimaro-hiukset. Pieni osa ponnarilla naaman vieressä, takaa ptkät ja vapaana heiluvat. Itsellä on nyt suuhun ylettävät hiukset ja Häntä joka menee suuhun ja ylittekkin.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hyukkis, sulle kävis sellaset Jawssi-hiukset :3 Ei välttämättä sen väriset, vaan tummanruskeat. Mutta leikkaukseltaan. :roll:

Mä värjään kohta joko kirkkaanpunaiseksi tai sitten oranssiksi. Ja tää lyhenee aika reippaasti. Aattelin aluksi, että jätän hiusten päät mustiksi, mutta on kaksi cossia, joilla on sellaset punaoranssit hiukset, joten se ei käy sitten vissiin. Tai äitee ei kuitenkaan anna, vaikka se onkin mun oma asia, vaikka kaljuksi vetäisisin.

Nyt nää siis muistuttaa väriltään ja malliltaan eniten FFVII:n Tifaa. Se onnistuis \o/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

LittleSamurai kirjoitti:Nyt nää siis muistuttaa väriltään ja malliltaan eniten FFVII:n Tifaa. Se onnistuis \o/
Jatkan FFVII-linjalla. Omistan Renon hiukset. Tosin takatukka on vasta 18 senttiä, mutta kovasti olen sitä kasvattamassa :D
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Paras mahdollinen hiustyyli; etuhiukset rintakehän kohdalla, takahiukset keskiselän alapuolella. Pidän yleensä aina kiinni ponnarilla, joskus sitaisen toisen ponnarin tuohon väliin. Se näyttää niin siistiltä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Itse kasvatan tällä hetkellä Itachi-tyyppistä lettiä. on otsis kylläkin vasta kulmakarvojan kohdalla, koska otsani on niin iso :).
Mutta kyllä sitten ajattelen useasti että jaksaako, ja että pitäisikö mennäparturiin ajamaan taas lyhyeksi, sillä pidän lyhyistä hiuksista jotka on nostettu vahalla. Niin helpot hoitaa. Se on siis normityylini.

Mutta kyllä tuota itachityyliä pitäis kokeilla. Tosin aion jättää poninhännän pois :)
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

-
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 02:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Mistäs voisi ostaa nopeasti ja aikas halvalla pinkkiä hiusväriä? Olen parisen kertaa ajatellut mennä kysämässä parturilta tai kampaajalta pinkkiä hius väriä,mutta en ole ehtinyt... Onko se ainut keino saada väri?
Palasin o_o
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Ayami kirjoitti:Mistäs voisi ostaa nopeasti ja aikas halvalla pinkkiä hiusväriä? Olen parisen kertaa ajatellut mennä kysämässä parturilta tai kampaajalta pinkkiä hius väriä,mutta en ole ehtinyt... Onko se ainut keino saada väri?
Kaupasta osta Color Pulsea. Ei maksa paljoa, tosin kestää vin jtn. 8-10 pesua. Mutta pinkkiä löytyy. Ja pitkähiuksisille kaks pulloa väriä, muuten ei riitä. Hihhei, itsekin olen ajattellut pinkkiä. 8D :P

EDIT: En kyllä sitten väitä Color Pulsea tehokkaimmaksi, mutta jos ei hiuksista ei tule kivat, niin ei tarvitse pitkään kärsiä.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Ayami kirjoitti:Mistäs voisi ostaa nopeasti ja aikas halvalla pinkkiä hiusväriä? Olen parisen kertaa ajatellut mennä kysämässä parturilta tai kampaajalta pinkkiä hius väriä,mutta en ole ehtinyt... Onko se ainut keino saada väri?
Kampaamokaupoista kannattaa kysellä. Samoin jostain naamiaiskamakaupoista. Meillä on ainakin kauppa (kampaamoliike) nimeltä Kinnunen, jossa myydään shokkivärejä.

Ja kannattaa laittaa värinpoisto alle ennen kuin sitä pinkkiä laittaa niin tarttuu varmasti. Nimimerkki "Sinistä kylppärin seinissä mutta ei hiuksissa" >___>
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offtopic:
Ayami kirjoitti:Mistäs voisi ostaa nopeasti ja aikas halvalla pinkkiä hiusväriä? Olen parisen kertaa ajatellut mennä kysämässä parturilta tai kampaajalta pinkkiä hius väriä,mutta en ole ehtinyt... Onko se ainut keino saada väri?

Morticiassa ja Cyberissä ainakin myydään Manic Panicin värejä, ja jos kaikki ei mee kerralla purnukan voi sulkea, vaikkakin se pitää käyttää aika pian, ettei se mene pilalle.

http://www.morticia.com/catalog/product ... cts_id=140
http://cybershop.fi/tuote.php?path=0,19,239&tuote=1042
http://cybershop.fi/tuote.php?path=0,19,239&tuote=1043

/off


Mulla on muuten mysteeri mun hiusten kanssa. Viimeksi, kun näin luonnollisen värini se oli punaruskea. Nyt se sitten on blondi. Siis mitä ihmettä.. :o Mä olin ihan platinablondi pienenä, ja nyt näyttäis siltä, että mun hiukset on taas blondit. Voiko luonnollinen väri vaihdella näin paljoa ja näin vanhana?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Kuiturastoja (tai miksei ihan aitojakin) kannattaa kans kokeilla. :> Itellä on nyt päässä semmoset, pitäs tosin tilata näitä lisää jotta näyttäs paremmalta.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Wohoho, nyt on hiukset pitkästä aikaa ennätyslyhkäset! Ennen ylettivät puoleenselkään, nyt ne on vähän yli olkapään. Ja silti näyttää hyvältä. Kerrostetut, leikatut... enää puuttuu pinkki väri! ;) :D Saas nähä, pitääkö sen jälkeen harkita kaljua.

Pinkki, ei kestovärinä, tänk juu. Ja hei, sadas viesti, siistiä.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Vastaa Viestiin