Printti kysely animeconia varten !!!

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

minkä seuraavista haluaisit nähdä kuvitettuna ja mahdollisesti vielä ostaa sen ?

Naruto sammakon kanssa
5
19%
Naruto Kyuubin kanssa pose (neutraali/raivo kerro mielipiteesi)
1
4%
KyuubiNaruto tulta ja meininkiä raur schiii....
3
11%
Naruto Sasuken kanssa pose
1
4%
Naruto Sasuken kanssa tappelemassa
2
7%
Sasuke cursed seal 2 kanssa
2
7%
Sasuke kääremeen kanssa
5
19%
Gaara... o_O (ehdota tapahtumaa tai ympäritöä)
2
7%
Jokin muu hahmo ? ...mikä ? kerro !!!
2
7%
EDITTO:Samurai Champloo group poster... o_O ...? tai pelkkä muugen
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja deftonys »

Olen animeconissa taidekujalla ja piirrän maalaan ja väritän stuffia.

Elikkä siis jos te kaikki voisitte auttaa minua ja kertoa minule toiveenne tai mielipiteenne asiasta... auttaisitte suuresti minua. ja olisin todella kiitollinen avustanne ^^

Tarkoituksenani olisi maalata mahdollisesti 2 uutta julistetta myytäväksi animeconiin muitten vanhojen rinnalle. jotka voitte käydä zekkaamassa http://deftonys-muse.deviantart.com


Äänestys vaihtoehtoina on joitain ideoita joita on tullut mieleeni. Ja jos olisi jokin toinen ehdotus mikä mahdollisesti menisi kaupaksi. niin vapaasti kerro ideasi kuntelen kyllä.


uuusin päähän pistoni SAMURAI CHAMPLOO group poster. tai pelkkä muugen. jotenkin diggaan siintä just nyt ja tekis mieli tehä sellain. joten varmaan teenkin. mut kertokaa mielipiteet.

----

Ja myös pientä mainontaa pitää tehdä. ^^ jos haluat originellin piirroksen minulta animeconissa sekin onnistuu... otan pelit ja vehkeet mukan. mutta myös voisin ottaa ennakko tilauksia vastaan jotta saisit varmasti haluamasi piirroksesi ^^ hinnaston läydät täältä http://deftonys-muse.deviantart.com/jou ... /#comments ota huomioon että hinnat ovat dollareissa joten summa on pienempi euroina... 25$ = 20€ about. elikkä 75%


se sitä... kiitos mahdollisista vastauksista. :lol: (olipas muodollinen[ei yhtään meikäläistä])
Viimeksi muokannut deftonys, Pe Kesä 29, 2007 02:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja Nixu »

ÄÄnestin Saskea CS2 kanssa ja Raivohullua Kyuubi Narskaa o/ Suht ajan kohtasia mangassa.. Myös Akatsukit vois olla suht kova juttu.

Tai sitten myyt sielusi paholaisella ja käyt piirtämään pikku pissiksille vähän Yaoia ^^'
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja deftonys »

no way ...just in hell ^^


valitsit muuten hyvän... noi oli niitä mitä meitsi diggas mut viel lisäks toi naru sammmakko... thingie
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Gaara olis kiva, jtn punaisia kiekuroita sen takana. Ja Orochimaru on aina kiva <3 Orochimaruja kiitos :D

Mutta vastasin myös Narska ja Saske tappelemassa. Se vois olla aika veikeä ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Sinua ei varmaankaan saa piirtämään team Hebiä..? oot kyllä niin hyvä että voisin commissata sulta sellaisen joskus myöhemmin. Oletan että teet commeja?

No sitten Sasuke ja Narska tappelemassa!

editto. ei helkkari oon dummy. Niinhän tossa lukee että tilaa mitä haluat. Noh, mimmosista hinnoista puhutaan?
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja deftonys »

rinde no mä laitoin minun commission raetet dA:han http://deftonys-muse.deviantart.com/jou ... /#comments käy zekaamassa... ja kerro mitä haluat ja millaiseen hintaan mahdollisesti... jos ei miellytä... ja huomioi myös hinnat on dollareissa...


updeittasin mun ekaa postia kertokaa mitä tykkäätte siitä ideasta...
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Meikä vois varmaa joskus tukee sun taiteilija uraa, jos siis vaan saan ylimääräst massii jostain..

Ja joo! SAMURAI CHAMPLOO rulaa 4ewah. Tosin en voi puhua kuin omasta puolestani ^^'
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Mieluiten näkisin Sasuken käärmeen kanssa :), vaikuttava näky, vielä sinun piirtämänä siitä tulisi upea! Katsoin töitäsi ja ne ovat aivan käsittämättömän hienoja! Meinasi tippua silmät päästä O__O!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Printti kysely animeconia varten !!!

Viesti Kirjoittaja deftonys »

kiitos kaikille äänestäjille... ja kommentoijille... mä olen jotenkin tehnyt päätöksen... se on ainakin yksi samurai champloo group poster ja sitten kyuubi naruto... ja jos aika riittää niin sitten myös naruto sausuken taikka sammakon kanssa...


kun porukka on näyttänyt haluavan kyuubi narutoa paljon... nämä plus toisen foorumin tulokset niin se on aika voittaja...

toivottavasti printtini kelpaavat animeconissa...


ja myös jos haluatte piirroksia minulta käykää zekkaamassa hinnat... ensimmäisestä postista löydätte linkin...
Vastaa Viestiin