Tulevaisuuden haaveet

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Täällä näkyy olevan näitä "Haluun japaniin!! Haluun kattoo siellä animee ja oppia puhuun japsia, ko son nii ihq kieli!" Miettikää ny toistamiseen. Mitä Japanissa on, mitä ei voi suomessa tehä? Animee saa netistä ja kaupasta, Puhuun voi opetella netin kautta, niinkun esim. mä. Kuulostaa melkein lapselliselta tollanen.

Sitten minä 8)


Joskus pienenä haaveilin Bussikuskin ammatista.. :D

Nyt, kun on vähän isommaks kasvanu ja tietää jo, mitä haluaa, niin se kuulostaa naurettavalta xD

Jalkapalloo on jo puolet mun elin ajasta tullu pelattua.. Aikuisena haluisin pelata ammattilaisissa.. tai vaikka maajoukkueessa 8) Se on jonkin aikaa ollu mun suurin haave... kait.. :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

En _usko_ koskaan vastanneeni tähän topikkiin. Woteva.

Minulla on aika vähän mitään kunnollisia haaveita, koska mieleni pyörii pääasiassa nykyhetkessä. Haaveiluun menee hurjasti turhaa energiaa. Mutta haluaisin kovasti päästä ammattiin, jossa olen suhteellisen hyvä (en kuitenkaan niin hyvä, ettei minulle jäisi siitä enää mitään opittavaa seuraavalle päivälle) ja joka olisi tarpeeksi virikkeellinen. Tätä menoa nimittäin joudun johonkin tylsään ja stressaavaan hommaan kuten kielten kääntämiseen (unohtakaa ne harhaluulonne, pelkkänä kääntäjänä toimiminen olisi ihan helkkarin stressaavaa ja yksitoikkoista).

Itse asiassa, olen jo hieman yrittänyt hivuttautua viittomakielen tulkin ammattia kohti. Todennäköisesti aika stressaavaa, mutta uskoakseni sopivasti kauempana järkyttävistä deadlineista ja yksin tietokoneen äärellä työskentelystä. Haluan yksityiselämässä olla yksin, mutten välttämättä ammatissani.

EDIT:

Ai niin, eräs haave vielä. Haluan saada valmiiksi edes yhden tarinan. Edes YHDEN. Kenenkään muun ei tarvitsisi tulla tietoiseksi siitä eikä sen tarvitsisi tulla julkaistuksi missään, kunhan saisin kirjoitettua edes yhden itse keksimäni tarinan ilman että se jää kesken.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minusta tulee kääntäjä. Se on se num1 ammatti
Eli käännän Suomeksi kaikkea
Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

large kirjoitti: Travellaus kuulostaa ihanalta. Madventures sai mut ihastumaan siihen ja Purplecow lupas et se travellaa mun kanssa Australiassa asuntoautolla. :K
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tulevaisuus... Ajattelin, että ammatinvalintaongelmat ratkeaisivat siinä vaiheessa kun pääsen yliopistoon, mutta nyt tuntuu vain entistä sekavammalta kun en yhtään tiedä mitä haluaisin siellä lukea. Pääaineena luen englantia, mutta en todellakaan aio opettajaksi joten tuo suuntautuminen on vielä hakusassa. Mutta, jos sekin selviäisi tässä ennen valmistumista, ainakin suotavaa olisi.

Seuraavat viitisen vuotta ajattelin viettää boheemia opiskelijaelämää Kelan laskuun. Sen jälkeen toivottavasti jotain boheemia kirjoihin liittyvää työtä, joko niiden kirjoittamista, myymistä tai kirjastossa työskentelyä. En ole ajatellut ottaa tulevaisuudesta mitään paineita, elän vaan päivä kerrallaan ja toivon että löydän jostain sen "oman juttuni". Ja jos en löydä niin sitten odotellaan vähän kauemmin.

Jos nyt puhutaan ihan unelmista niin sitten haluaisin omistaa viini-, appelsiini- ja tomaattifarmin Espanjassa. Tai sitten omistaisin kattohuoneiston jossain siistissä paikassa jossa voisin kirjoittaa menestyskirjoja IHAN YKSIN. Miestä en tarvitse enkä ainakaan tällä hetkellä edes halua sotkemaan elämääni. Olen lähiaikoina todennut, että sinkkuelämä on minua varten.
Vastaa Viestiin