Tulevaisuuden haaveet

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Travellaus olis kyl tosi leppoisaa.
Mut ite varmaa pyrin johonki audio/media puolen ammateille.

ps. rekkakuskeille tulee peräpukamia
Kuva
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

Joko travellaus tai inttiin hulilupteri korjaajaks/asentajaksi
Kuva
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

En tiedä, en, en, en. Menen varmaan lukioon, sitten johonkin ja... En yhtään tiedä. Minulla on "legenda", siis että ryhdyn asianajajaksi. Saavat ainakin kivaa liksaa. Tuo on nyt vaan jokin päähänpisto. Ainakin haluan työn, jolla voin hyvin elättää itseni.
Come to the dark side, we have cookies
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Travellaus kuulostaa ihanalta. Madventures sai mut ihastumaan siihen ja Purplecow lupas et se travellaa mun kanssa Australiassa asuntoautolla. :K
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

tietotekniikan diplomi-insinööri tai luokan opettaja.
myös lakiasiat kiinnostaa
Kuva
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Lääkikseen aion yrittää ja silmälääkäriksi opiskelemaan. Taikka hammaslääkäriksi/-teknikoksi.
Vaihtoehtoja on nämä muutama.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Tanya
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 18:26

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Maailman matkaaja. Vielä muutan Japaniin. Se on mun suurin haave :) (tiedän, kuulostaa sekopäiseltä)
Kuva
Nee darlin kowai wa
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

<!--QuoteBegin-Francis+Aug 13 2004, 18:31--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Francis @ Aug 13 2004, 18:31)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minusta ei koskaan tule "isoa" koska olen nytkin vain 154cm. [/quote]
Epäreilua :( minäkin haluan olla lyhyempi.. Olen 158cm nyt. Kai tää on ihan riittävä pituus. Toivottavasti en pidemmäksi kasva. En halua miksikään miss suomi pituudeksi <_< Näin on aivan hyvä ^^
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

minulla ei ole sellaista ammattia, mihin haluaisin.. tai siis, en ole vielä löytänyt sellaista, mikä kiinnoistaisi paljon. joskus pistää vähän masentamaan, kun tuntuu että kaikki tietää, miksi ne haluaa. :(

mutta ihmisenä haluaisin olla..ihan tavallinen... ja mummona en halua käyttää nahkatakkeja!! <_<

tuntuu kauhealta ajatellakin tulevaisuutta... tykkään elää tässä hetkessä. ;) enkä ajatella vaikeita asioita...
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+Apr 26 2005, 20:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Apr 26 2005, 20:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Francis+Aug 13 2004, 18:31--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Francis @ Aug 13 2004, 18:31)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minusta ei koskaan tule "isoa" koska olen nytkin vain 154cm. [/quote]
Epäreilua :( minäkin haluan olla lyhyempi.. Olen 158cm nyt. Kai tää on ihan riittävä pituus. Toivottavasti en pidemmäksi kasva. En halua miksikään miss suomi pituudeksi <_< Näin on aivan hyvä ^^ [/quote]
mie olen n.162cm, enkä oo täs pariin vuoteen kasvanukkaan. haluaisin todellakin olla pitempi :( *huoh*

no joo, sori offista. empä tiiä tulevaisuudesta, historia kiinnostas mut en tiiä mitä hyötyy lukea yliopistossa ku en tiiä sillä tekisin joten se siitä. haluisin vähän matkustella, tietystikkin myös japanissa. :) ja sitten haluaisin (siis menen) naimisiin v. 2008 (luultavasti) ja sitten lapsialapsialapsia. maailman suloisimpia! <3 en tiiä sitte muuta...
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

Elämä on tylsää kun sitä suunnittelee, siks mulla on tylsää, koska olen suunnitellut mitä tulen tekemään onneks koskaan ei tiiä mitä tapahtuu ^_____^

Hmm. 1. minä kirjotan joskus vuonna nakki (noin puolentoista vuoden päästä) ylioppilaaksi
2. Minusta tulee eläinlääkäri/eläintenhoitaja ellen pääse heti ensimmäisellä kerralla niin tämä likka läks armyyn.
3. Minä hankin itselleni elämän, eli kaverin (ellei tää nykyinen vakiinnu enemmänkin)
4. Kun olen oppinut eläinlääkäri, hankin kiinalaisen adoptiotytön ja mieluiten vain yhden oman lapsen, kasvatan koiria (jööttejä ja samojedejä <3) ja perustan oman klinikan joka päivystää viikonloppuisinkin aina... kaikki ei ehkä onnistu muttah, entäs sitten.... jos päädyn armyyn, mähän voisin painua vaikka vaikka.. no en tiiä... näkee sitten mitä elämä tuo.... (ainut huono puoli tossa eläinlääkikseen menossa on, että täytyy mennä opiskelukämppään jonnekin kämäseen helsinkiin ^^; mi don´t like it)
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Eternity
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2004 19:15

Viesti Kirjoittaja Eternity »

Vaikea kysymys... Jonkin mukavan ja haastavan ammatin haluaisin. Mielellään sellaisen, jossa pääsisi matkustelemaan/ jota voisi hyvin tehdä ulkomailla. Nyt vain pitäisi osata päättää, että mikä se sellainen ammatti olisi...
And forgive me nothing for I truly meant it all
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ChaoS kirjoitti: Nooh tuota... Ensimmäisenä mainittakoon että elämä paranee varmasti heti jo sillä jos ja kun muutan vuoden päästä Lahteen. Siitä sitten olisi hieno lähteä opiskelemaan jonnekin ammattikorkeaan. Pääasia nyt kuitenkin on että edes pääsisi Lahteen. :P Katsoo nyt mitä sitä sitten tekee. Työkseen olisi hienoa kääntää jotain animea vaikka Suomeksi. Ja haluan olla tekemisissä animen ja japanin kielen kanssa loppuelämäni onnellisena. Katsotaan nyt mihinpäin tämä elämä tästä lähtee vierimään. ;)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ChaoS kirjoitti: Nooh tuota... Ensimmäisenä mainittakoon että elämä paranee varmasti heti jo sillä jos ja kun muutan vuoden päästä Lahteen. Siitä sitten olisi hieno lähteä opiskelemaan jonnekin ammattikorkeaan. Pääasia nyt kuitenkin on että edes pääsisi Lahteen. :P Katsoo nyt mitä sitä sitten tekee. Työkseen olisi hienoa kääntää jotain animea vaikka Suomeksi. Ja haluan olla tekemisissä animen ja japanin kielen kanssa loppuelämäni onnellisena. Katsotaan nyt mihinpäin tämä elämä tästä lähtee vierimään. ;)
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minusta tulee lakimies tai menen opiskelemaan teologiaa
Kuva
Vastaa Viestiin