Lähellä kuolemaa?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
redwolf
Chuunin
Chuunin
Viestit: 222
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 12:48
Paikkakunta: Viiala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja redwolf »

Nyt ei tuu mitänä sen suurempaa meileen kun tämä uusin.
Olin hakemassa lävistystä kahden kaverini kanssa Tampereelta. Olin todella säpinöissäni ja siksi puoli juoksin koko matkan. Eräässä risteyksessä en kuitenkaan katsonut liikennevaloihin vaan jatkoin matkaani. Keskellä tietä tajusin että nyt ei kaikki ollut ihan okei. Olin niin hölmistynyt etten oikein tiennyt mitä tehdä. Kuitenkin toinen kavereistani tuli ja kiskaisi minut tieltä pois.
Ninja on se sana jolla veri lentää.
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Joskus pienenä oon meinannu kuolla kuumekouristukseen. <o< Ja onhan näitä "jäin melkeen auton alle ;__;" juttuja vaikka kui monta. :E
uguu olenko söpö
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Joo. Sitä tavallista melkein auton alle jäämistä kymmeniä kertoja, korkealta tippumista, melkein hukkumista, pirun korkeaa kuumetta jne. Ei mitään erikoista. Tai en ainakaan muista mitään erikoista :shock:
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Onhan näitä vaikka muille jakaa mutta mahtuu joukkoon muutamia erikoisuuksiakin, kuten melkein junan alle jäänti, avantoon tippuminen, kaivoon tipahtaminen talvella, puun päälle kaatuminen sun muuta kivaa...

Eli lähinnä todella täpärälle menneitä tilanteita.

Mutta niin se vaan on että mennyt on mennyttä eikä sitä kannata murehtia :)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Joku aika sitten föönäsin hiuksia vessassa, ja aattelin sitten hörppästä vettä siinä samalla raanasta.
Fööni päällä kädessä, ja ihan tyhmänä työnnän suuta sinne raanan alle.
Alko huulia vähän kutitteleen sillai mukavasti ku meni tarpeeks lähelle sitä vettä.
En tiä oisko tossa ees voinu käydä mitenkään, mutta ei se mukavalta tuntunu huulissa. xP
Ei mulla oikeen mitä ajatuksia ollu mielessä,
ihmettelin vaan et mikäs nyt pistelee huulissa ennen ku tajusin. xD

EDIT. Niin, ja oonhan mä jäihin tippunut joskus penskana. :P
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Saatana isä lämmitti leivinuunin ja töni liian isoina paloina hiilet hiilikammioon.
Ne kyti siellä ja häkää levisi huoneistoihin ja sen seurauksena häkähälytin alkoin soimaan.
No ei tämä ollut vielä se juttu vaan menin ulos kun sisällä oli häkää ja meinasin paleltua sinne kuoliaaksi. :D
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Hinata92^ kirjoitti:Järkyttävä kokemus ja siitä on sit tullu korkeiden paikkojen pelko (ei oo kammo) jos en saa korkeessa paikassa tarpeeksi tukea tai en saa otetta jostain niin en ees harkitse sinne menoa. KAMALAA!! Kaverit yrittää auttaa mua pelon suhteen ja onhan se vähän onnistunukkin n__n
Älä kokeile seinäkiipeilyä. Minä sain korkeanpaikanpelon/kammon kun yritin aloittaa kivan uuden harrastuksen, joka ei sitten sopinutkaan minulle yhtään.

Olen ollut todella vähällä jäädä auton alle pienempänä, mutta en ainakaan muista että minulle mitään sen kummoisempaa olisi tapahtunut.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Olinko 5 tai 6 luokalla kun meinasin jäädä auton alle pyörän kanssa.. Autoilija ja minä pelästyttiin kunnolla. En ole sen jälkeen ylittäny sitä tietä ilman kavereitani..
End of all hope..

Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Ei siitä ole edes kauaakaan kun olin juoksemassa bussiin kun bussi oli juuri kääntymässä pysäkille niin juoksin shellin ohi ja sieltä juuri oli tulossa auto pois aika kovaa vauhtia. Ehdin juuri ja juuri pysähtymään kun se auto meni siitä. En kyllä ole ihan varma olisinko kuollut jos auto olisi osunut, mutta ainakin olisi tullut vakavia vaurioita...
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Nuorempana meinasin tukehtua ja näin, kun näköni sumeni ja korvissa rupesi soimaan. Omaksi onnekseni isoveljeni tajusi ottaa heimlichtin ja saamaan lihaköntin pois kurkusta, mutta pakko sanoa että yksikin kerta liian lähelle riittää vallan mainiosti minulle :nod
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Taisin olla nelosluokalla ja olin kaze-chanin kanssa mennyt uimaan, menimme uinnin jälkeen heseen syömään ja siitä kaze-chanille. Huomasin että olin unohtanut uimakamppeeni heseen ja lähdin pyörällä hakemaan niitä, siitä olisin sitten mennyt takaisin kazelle..

Hain kamppeeni hesestä ja lähdin ylittämään tietä, sitten pimeni, itse en muista muuta kuin että heräsin sairaalassa. Olin lentänyt paketti auton tuulilasia päin (auton nopeus: n.70km/h), siitä 20m tietäpitkin ja jäänyt tien viereen. verta oli (kuuleman mukaan) kaikkialla ja minä siinä jotain hourein..

Sairaalassa (tämän minä jo jotenkuten muistan) lääkärit ja hoitajat ihmettelivät, että miten minulle ei käynyt kuinkaan, kaikki mitä minulla oli on: iso rupi jalassa ja takaraivossa sellainen epämääräinen patti.
Oli minulla joku vaahtomuovinpalainen kaulassa sen takia jos niskani revähti, sitten huoneeseeni lennähti kaksi kiireellistä hoitajaa ja pyytelivät minun nostamaan oikein varovasti päätäni ja laittoivat minulle niskatuen. Äitini ihmetteli ja kyseli hieman, minulle oli vaarassa tulla neliraajahalvaus, joku viides nikama oli mennyt hieman vinoon. (tai jotain muuta vastaavaa..) käytin minä sitä niskatukea kaulassani jotain n. 5 viikkoa.

No eipä ole mitään traumoja jäänyt muuten.. ja ihan jaloillani kävelen edelleen! ^^ (onneksi!)
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

joskus 6v muksuna tipuin 5m korkuiselta kalliolta vatsalleni ja lekuriin ja olin terve kuin pukki, selvisin siis säikähdyksellä.. jos joku tuntee leirintä alueen jota kutsutaan kallion-nokaksi niin tietää sen kallion sitte.

sitten vähän tuoreempi. olin laivalla harjoittelussa ja matkustaja laivoissa on se autokansi niin avattiin keula portti jotta autot pääsee sisään.. eniveis jouduin jakamaan kulkureitti-lappuja kuskeille koska yksi laivansisälle johtavista ovista oli jumittunut.. olin sitten 2. perämiehen kanssa jakamassa niitä ja annettiin volvo kuskille lappu ja astuttiin taaksepäin niin noin 1m-1.5m halkasijaltaan oleva jääkimpale putosi keula visiiristä suoraan siihen missä oltiin seisty sen perämiehen kanssa. jääpala kimposi auton A-pilarista suoraan varpaileni, mutta onneksi olin varustautunut turvamonoilla :wink: A-pilari meni täysin ryttyyn ja tuuli lasi perässä. vähän tuli sellanen olo jota vois nimittää "herranpeloksi"

toinen myös laivalla sattunut fiba oli tapahtunut noin puoli vuotta sitten kun pesin rahtilaivan komentosillan ikkunoita ulkoapäin ku taas toinen perämies halusi järkätä mulle duunia(se oli ryssä jos jotakuta kiinnostaa) jooh olis varmaan kannattanut ottaa turvavaljaat mukaan ku olin keskellä ikkunoita ja alla sellaiset 4m-5m tyhjää ja sitten lastauksessa käytettäviä puu-pöllejä kun jalka lipesi ja jäin roikkumaan yhdenkäden varaan. Paras juttu tosa oli kun ryssä hiippaili kahvinsa kanssa siihen ulos ja ilkkui englanniksi murtaen "meinasko kaveri pudota" ja paineli sisälle nauraen, siis tää juippi oli koko ajan komento sillalla kattomassa :evil:

että sellasta.
Vastaa Viestiin