Kohokohtia animessa?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Kohokohtia animessa?

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Saattaa olla saman tyyppisiä jo, mutta en rupea nostelemaan, koska en pidä liioin foorumin vuos- pari vuotta sitten olleesta tasosta joka oli mielestäni surkea mitä olen nyt lukenut.

Mutta asiaan siis tarkoituksena on kertoa ne kohokohdat missä oikeasti vaan kolahtaa. Olet kenties aina on toivonut, että näin tapahtuu tai sitten taas jotain ihan odottamatonta, mutta kuitenkin niiin hienoa ettei voi muutakun hihkua/itkeä tai mitä nyt ikinä mieleen juolahtaa.
Hankala selittää muutenkin halajisi jo sänkyyn, mutta siis haluan kuulla mistä animesta, mielellään jakso muistetaan käyttää spoiler tageja ja mainitkaa ennen tageja, että mistä kohtaa kyseistä sarjaa spoileri tulee. Eikä sitten kovin monta pätkää samaan viestiin niitä kyllä saa postailla erikseen.

Katsotaan jos kerrankin joku päähänpistoni lähtisi pyörimään : )

Tässä minun esimerkkini.
Sarja: Naruto
Jakso: 1 (suunnilleen vaan ei oo niin nuukaa jos ei muista, jotain spoilaamatonta kuvausta tapahtumista vaan)

/spoiler tag
Se oli niin ihanaa ko se Naruto kävi vähän koristamassa Hogake-veistoksien naamoja. Olin aina odottanut, että niin käy.
/spoiler tag

Joo siinä on ihan esimerkki saatte kyl ihan itse kehittää kuvionne kunhan nuo asiat mainitsette.

Ja nyt oma aito versioni:

Sarja on yllättäen *krhm* One Piece
Arabasta arkin- ja hieman sen jälkeiset kohtaukset.
Spoileri, maalaa nähdäksesiSiis yllätykseksi täytyy sanoa, että täysin täpinöissä olin varmaan silloin kun siinä yhessä Endingissä suunnileen keskellä Arabasta arkin jaksoja Going Merryn kannelle oli ilmestynyt Robin, joka tarkoitti, että tämä valloittavaa persoona oli liittymässä Olkihattuihin ja minä olin onnellinen kun saatiin lisää silmänruokaa Namin lisäksi : ) Ja lisäksi se kuitenkin tuli hieman yllätyksenä koska Arkin jälkitunnelmissa olin unohtanut koko Robinin ja sitten tulikin se liittymiskohtaus. OP:ssa on monia muitakin kohtia pitäisi vaan katsoa jaksot uudestaan läpi, että muistaisi paremmin :P

Sissös kun oikeinkirjoitus kusee yritän korjailla sitä, nyt ei jaksa.
Kuva
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Kohokohtia animessa?

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Naruto.
Jaksot. 124-125 (jotain tota luokkaa)
Spoileri, maalaa nähdäksesiTappelu oli Lee vs. Kimimaro. Olin niin fiiliksissä, kun Gaara ja muut tulivat siinä apuun. Tämä on varmasti mielestäni yksi Naruton parhaista kohokohdista.
Kuva
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Kohokohtia animessa?

Viesti Kirjoittaja shin »

Hyvä topicin aihe ^^
Tässä suosikkeja, joita löytyy melkoisesti :p (Random järjestys!)

One Piece
Kirjoittelin niitä parhaita kohtauksia jo tänne, joten turha niitä alkaa toistamaan.. ;)
Naruto
jaksot 124-125
Spoileri, maalaa nähdäksesiJuuri samainen kohta, kun Sand Villagen ninjat tulevat Konohalaisten apuun. :)
Bleach
jakso 54
Spoileri, maalaa nähdäksesiIchigo saapuu Rukian mestauspaikalle ja päihittää varakapteenit ilman zanpakutōa.
Hajime no Ippo
jaksot 74-75
Spoileri, maalaa nähdäksesiIppon ja Sendon välinen mestaruusottelu. Varsinkin loppu!
Samurai Champloo
jakso 26
Spoileri, maalaa nähdäksesiJin kävelee viimeisessä jaksossa tukka auki kohtaamaan Kariyan ja pelastamaan Fuun.
Tenjou Tenge
jakso 23
Spoileri, maalaa nähdäksesiMuistelut, varsinkin Shinin kuolema.
Tengen Toppa Gurren-Lagann
Jaksot 3 ja 27
Spoileri, maalaa nähdäksesiGurren-Lagannin yhdistyminen 3.jaksossa, sekä viimeisen jakson tapahtumat.
Death Note
jakso 25
Spoileri, maalaa nähdäksesiL:n kuolema omalla tavallaa :/
Trigun
jakso 23 ja 26
Spoileri, maalaa nähdäksesiWolfwoodin kuolema.. Lisäksi Vash vs. Knives^^
FMA
Jakso 51
Spoileri, maalaa nähdäksesiEdin kuolema.
DBZ
jaksot 187, 236 ja 283-285
Spoileri, maalaa nähdäksesiGoku uhraa henkensä Perfect Cell Sagassa.. Vegeta uhraa henkensä Majin Buu Sagassa ja viimeisenä Gokun Spirit Bomb mittelö Kid Buun kanssa..
Shuffle!
Jakso 24
Spoileri, maalaa nähdäksesiRin vetää ranteensa auki saadakseen Asan käyttämään taikaa vasten tahtoaan..
Viimeksi muokannut shin, Su Tammi 13, 2008 15:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Re: Kohokohtia animessa?

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

No jaa. Nämä on taas niitä asioita joita ei millään meinaa muistaa silloin kun haluaisi. Muistellaas.

Death Note -- animen katselu jäi minulta tympeyden takia kesken joten en ole vielä nähnyt maineikasta JUST AS PLANNED -kohtaa, mutta:
Spoileri, maalaa nähdäksesiSe kohtaus jossa Kira nappasi sen FBI-hemmon muijan oli todella kaunis.

"Hei miks sä katot koko ajan kelloo lol =O"
"MOON KIRA ;DDD"
"... =O"
Mai-HiMEstä on jäänyt mieleen yksi kohtaus:
Spoileri, maalaa nähdäksesiMai vs. Mikoto sen jälkeen kun Mikoto nirhi Akiran Childin ja Takumin siinä samalla.

"MIII-
KOOOO-
TOOOOO!"
Higurashi no Naku Koro ni... Voi, vaikka ne tarinat olivat välillä todella hölmöjä, niissä oli muutamia ikimuistoisia kohtauksia.
Spoileri, maalaa nähdäksesiRenan "USO DA!!" -skitsoilu.
Se kun Rika tappoi itsensä hakkaamalla päätään veitseen.
Se kun Keiichi oletettavasti kohtasi Oyashiro-saman puhelinkopissa.
Renan ja Keiichin kattotaistelu.
Se kun Shion (vai oliko se silloin Mion? =P) kidutti kahlittuna olevaa Satokoa.
Claymore taasen onnistui täydellisesti yllättämään minut kun
Spoileri, maalaa nähdäksesiPriscilla varsin vaivattomasti listi Teresan. Se... oli kaunista.
Ergo Proxy: se aika alussa oleva kohtaus joka oikeastaan pistää koko tarinan liikkeelle. "Awakening". Se oli julmetun kaunis kohtaus.

Jaaa Rurooni Kenshin:
Kenshin vs. Saitoo. Minusta hienoin taistelu koko sarjassa.

Slayers:
Spoileri, maalaa nähdäksesiSe kun Lord of Nightmare(s) otti tilanteen haltuun Slayersin tokan kauden lopussa. Hayashibara Megumi + auktoritatiivinen ääni = <3
Viimeisenä Elfen Lied: se koira :D
Kuva
Vastaa Viestiin