Kuinka herkkä olet?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Melko herkkä. Itken elokuvan/kirjan tms. surullisia tapahtumia, jolloin saatan itkeä myös muitten nähden. Muuten itken vaan yksin ollessani ja harvemmin niin että ketään näkee.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Itse olen melko herkkä... Kyllä järven rannalla auringon laskun katsominen herkistää.... Ja silmät "muuttuu nesteeksi" eli kyyneleet nousee mutta jäävät silmiin "kalvoksi"... Ja jotain biisejä kuunnellessa voi ruveta kyyneleet valuun jos on joku kaunis/hyvät kauniit sanat...

Sutsuran, ymmärrän kyllä ajatuksesi mutta (nojoo itku ja "masennus" on eri asia) itse ainakin masennun jos ystävä on vihainen, oon sellainen ihminen että haluun olla kaikkien kaveri... En kestä sitä jos joku on vihainen, pakko pyydellä koko ajan anteeksi vaikka en välttämättä olis tehny mitään.... Ehkä ny ei mies puolisten kavereiden kanssa riidoissa oleminen tuota aiheuta (harvoin jätkien kanssa saan riitaa aikaiseksi) mutta sitten... argh... sattuu... :cry:
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Aloin tässä joku aika sitten itkeä kesken Ichigo/Ishida-yaoi-ficin O___o Se oli kummallista.

Enää yksikään biisi ei saa minua itkemään, mutta aiemmin oli The New Radicalsin Someday We'll Know, joka liittyi yhteen waaanhaan juttuun.

Itken melkein aina konsertissa, jossa soitetaan klassista musiikkia. En tiedä, miksi. Liikutun kai. Tämä häiritsee, kun kaikki luulevat, että minulla on joku hätä xD

Yleensä en kyllä ota itseeni, jos joku sanoo minulle jotain negatiivista. Olen oppinut, että jos heidän sanomansa ei ole sen arvoista, että ottaisin "neuvosta" vaarin, niin jätän asian oman arvoonsa enkä ala märehtimään sitä sen kummemmin.

Olen oikeasti aika kylmä ja kyyninen ihminen.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Mirha kirjoitti:Olen oikeasti aika kylmä ja kyyninen ihminen.
Ja itket klassisissa konserteissa ja kesken yaoi-ficin? En välttämättä sanoisi ainakaan sen perusteella että olet kylmä ja kyyninen.. xD

Minä olen aika herkkä. Tai siis, minä kyllä lähinnä nukahdan noissa klassisen musiikin konserteissa (mutku ne on aina niin myöhään!), mutta elokuvissa itken senkin edestä. Varsinkin koulussa on perin kiusallista kun meinaa itkeä silmänsä päästä, kun katsotaan jotain vaikkapa historian tunnilla.
Puran myös suhteellisen helposti stressin/uupumuksen/raivon/loukkaantuneisuuden itkemällä.
Eli olen varsinainen itkupilli. Varokaa! :')
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Hmm, en muistaakseni ole vielä kirjoittanut tänne. Ja jos olen, pahoittelen.

Eli siis, meikäläinen on todella herkkä. Itken helposti, vaikka katsoisin saman kohtauksen monia kertoja. Se on vain refleksi. Eläydyn animeen/elokuvaan/kirjaan niin hyvin, että unohdan muun maailman ja kaikki surulliset kohtaukset ottavat syvältä ja saavat minut itkemään. Sama juttu on muuten myös jossain aivan mielettömän ihanissa tai loistavissa kohtauksissa, jotka on vain niin täydellisesti tehty, että niissä suorastaan nousee kyyneleet silmiin ja väreet pitkin selkäärankaa. Itken myös, jos joku hyvä animesarja loppuu.
Kutian myös helposti ;D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

1
Viimeksi muokannut Saki-san, Ke Syys 02, 2020 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Käsittääkseni en kovinkaan herkkä? Siis jos herkkyys määritetään sillä, itkenkö liikuttavia elokuvia katsellessani jne. niin ei, en ole herkkä. Tietenkin saatan liikuttua jostain, mutta en ole tainnut aikoihin liikuttua kyyneliin asti.
En osaa sanoa, miten käyttäytyisin jonkun läheiseni kuollessa, itkisinkö vai en, koska kukaan läheiseni ei ole kuollut? Olen ollut elämäni aikana vain yksissä hautajaisissa, siitä on kymmenen vuotta enkä oikeastaan tuntenut haudattavaa.
Kuva
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja masi »

En taida olla herkkä en ole itkenyt kertaakaan vuosiin joskus nuorena itkin välillä. En myöskään liikutu elokuvista tai muista tapahtumista. Yleensä on sama tylsistynyt ilme naamalla.
Avatar
defia
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 16, 2008 20:34
Paikkakunta: Lapissa ollaan.
Viesti:

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja defia »

Olen aivan tosi herkkä, vaikken ehkä ulkopuolisten silmissä sitä näytäkkään. Otan kuitenki kaiken kommentoinnin henkilökohtaisesti ja ne jää vaivaamaan, koko päivä saattaa mennä pilalle yhdestä huomautuksesta tai edes siitä, jos LUULEN jonkun ajattelevan jotain.. :>> Ei mitään järkeä. Viimeksi eilen itkin, huomasin paisuneeni kesän aikana ja sitten vielä, kun äitini kysäisi, että olenko lihonut (ja oli sen jälkeen tosi pahoillaan, ku huomasi sen jääneen vaivaamaan miuta taas >__<)... Sen seurauksena sitten nukahtaminen veny ja käsivarteen tuli raavittua aika iso viilto, niin typerää ku se onki :/

Jostainsyystä en muista itkeneeni elokuvien takia, ehkä pienenä sen "koripallokoira"- leffan aikana.. Mutta murehdin aina etukäteen, jos uskon lopun olevan surullinen, koska en tahtoisi itkeä.
Sillä minun piti olla parempi
Olla muuta kuin ne joita vihasin
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Voisin olla herkempikin. Ihan tosi, en osaa itkeä edes läheisten hautajaisissa.. :<
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Noh, sanotaas vaikka että olen ollut paljon herkempi, vaikken mikään kylmäverisyyden perikuva olekaan. Viä seiskal olin yli herkkä ja nyt olen, noh en niin herkkä, muttajoo ihan sama vaikee selittää. Perustasoo.
miroku
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 00:18

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja miroku »

en ole ruvennut pillittää mut jos joku viittaa jotain minun painoon ni se on nirri pois,,,
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Olen herkkä.... ;3
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Kuinka herkkä olet?

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Se nyt vähän riippuu tilanteesta. En itkeä hirveän usein. D: Negatiiviset ulkonäköön liittyvät asiat saa itsetunnon horjumaan ja varmasti huonolle mielelle. v_v En yleensä paljasta mun tunteita hirveen helposti, mutta sitten yksikseni manaan kaikki ärsyttävät ihmiset alimpaan helvettiin.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Vastaa Viestiin