Outoja tapoja?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

<!--QuoteBegin-large+Jun 1 2005, 18:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Jun 1 2005, 18:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Nezumi+Jun 1 2005, 18:16--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Nezumi @ Jun 1 2005, 18:16)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Olen jo kait vastannutkin tänne topikkiin. En muista, selaamaan en jaksa. Uusia tapoja on tullut lisää. [/quote]
Jos oot tehny sen niin se näkyy kun klikkaat Yleisen Yleises osiota ja katot Outoja tapoja topicin vasemmalle puolelle... jos olet poustannut sinne niin näet seuraavanlaisen kuvan Kuva. Eli siis jos olet poustannut topicciin niin siellä näkyy kirje jossa on reikä keskellä :/ älyytkö? [/quote]
Off: Älyän. Sen verran pystyn muuten melko tyhjää päätäni käyttämään. Kiitän.
Come to the dark side, we have cookies
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

- laskeskelen huoneiden seiniä... neljä tai kahdeksan on paras luku. Ja siis jos on pitkulainen huone, niin pitkistä sivuista voi saada kolme ja lyhyistä yksi, eli yhteensä kahdeksan. Jeah, törkeän vaikee selittää ja hiton tyhmää XD
- ennen oli pakko lukea kaikki ohi ajavat rekisterikilvet, mutta olen aika hyvin päässyt siitä eroon
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Kävelen tetsarit päällä kun niissä on kenttäpullo kiinne. Voi hörppiä vettä
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Dragonmaster kirjoitti:Ensinnäkin, olen valtavan voimakkaasti sitoutunut mukeihin. Siksi minulla ei ole tapana juoda kenenkään muiden mukeista kuin niistä, joita voin oikeutetusti kutsua omikseni. Tulee kapinallinen olo, jos juon esim. äidin mukista, vaikkei hän olisi juonut siitä vuosiin. Ja puolestaan olen hyvin mustasukkainen, jos joku juo minun mukeistani
Voi tiedän. Minulla on ihan sama juttu. Oma muki tai ei mitään. Isä-raukka joutuu aina kärsimään ilkeistä katseista, se kun ei välitä mistä mukista kahvinsa juo.

Muita tapoja kai on jalkojen pöydälle nostaminen kun olen koneella... Tai siis ainakin toisen jalan. Nytkin se tuossa on... *mulkoilee jalkaa*

Kaivelen kynnenalusiani kun minulla on tylsää. Joo-o, niin meikä tekee.

Tietääkseni minulla on muitakin outoja tapoja, mutta juuri nyt en muista mitä... o.O Outoa.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

Pureskelen kynsiä... Ööh... Eipä tuu mieleen muuta...
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Mietitäänpäs.

-Aamu lehti pitää lukea aina kahvin kanssa. Lehden lukemisessakin on oma järjestyksensä. Aluksi luetaan etusivu ja sitten käännetään lehti ja aloitetaan lopusta. Lopusta päin luetaan niin kauan, että vastaan tulee Kulttuuri-palsta. Tämän jälkeen lehti laitetaan kiinni ja aloitetaan lukemaan normaalissa sivu järjestyksessä. Kun vastaan tulee taas Kulttuuri-palsta niin lehti taitellaan ja laitetaan penkille. Huom. Penkille, ei pöydälle.

-Kun mietin tai luen jotakin nii yleensä naksuttelen sormia tai törkin silmääni. Usein myös pyörittelen hiuksia tai naputan pöytää.

-Jos saan puukon tai veitsen käteeni se pitää heittää ilmaan ainakin kerran. Ilmassa veitsi tai puukko pitää tehdä voltti ja jos en ensimmäisellä heitolla saa sitä kiinni tai terä tulee suoraan kätöseen nii uudestaan vaan. Jostain kumman syystä köksän tunneilla multa otettiin veitsi aina pois tuon tempun jälkeen o__O.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

- Puren kynsiä. Varsinkin jotain jännää ohjelmaa katsoessa kynsistä tulee äkkiä varsinaiset tyngät.
- Katselen autojen rekkareita ja jos siellä on jotain hauskaa, niin hihittelen (itsekseni). Kerran tuli liikennevaloissa peräjälkeen "yes" ja "eat".
- Pidän parillisista luvuista, joten teen useimmat jutut.. noh, vaikka kaksi kertaa. ^^; Olen tehnyt niin hyvin pitkään, mutta tajusin hiukka huolestua vasta sitten kun se oli jossain elokuvassa jonkinasteinen mielenvikaisuus.
- Mielialani voi heilahtaa jyrkästi ilman mitään järjellistä syytä pelkän musiikin ansiosta. Se on kieltämättä hiukka .. outoa. Useasti käy niin että tulen aivan liian ylipirteälle tuulelle, alan tanssia ja hyppiä musiikin mukana. Minulla tulee muutenkin noita ylienergisyyskohtauksia jonkin verran.. se on hiukka, erm, hupaisaa (kaiketi) kun niitä tulee julkisesti. Sitä tulee varsinkin kun odottaa jotakin kivaa. Alan ihkuttaa jotakin, olen koko ajan yhtä hymyä ja tanssahtelen. Sitä kestää ehkä n. 15-20 min. ^^;
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

No, haarahiusten etsiminen. Minun vaihtoehto kynsien pureskelulle ^^ Kun on tylsää ja ei mitääääään tekemistä, niin hiustuppo käteen ja haarahiuksia etsimään. Jos aloittaa, niin siihen jää koukkuun. Ja niitä ettii sitten koko päivän. Ossi inhoaa tätä tapaani -.-'

Luiden, tai siis nivelien naksuttelu. Ei mikään ole makiampaa kuin kokeessa kaikkien hikipinkojen keskellä kiertää selkää niin että tyyliin joka nivel alhaalta ylös asti naksuu. Niska, sormet ja varpaat on myös mukavia naksuttelu kohteita.

Mie pureskelen poskia, siis sisältäpäin niitä limakalvoja. Tää on ihan sairasta :D Aina hammaslääkärissä tädit vetää volttia kun näkee ne. huulia on myös mukava pureksia ja repiä.

hmmhmm. siinä niitä.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

No ihan ensinnäkin... en pysty syömään ruokapöydässä ilman mitään lukemista. Minulla pitää olla aina joku kirja, lehti tai manga syödessäni. Kouluruokailussa tämä on kyllä melko hankalaa... mutta kaverit aina huomauttelee minua monta kertaa siitä että ainakun mutustan sitä mössöä niin tuijotan silmät lautasenkokoisena tyhjään. Ja aina kun teen ruokaa niin luen aina samalla Aku Ankan taskukirjoja :')

Doh, toinen outo tapani on se, että kun piirrän väännän aina naamalleni piirtämän henkilön/elukan/tai minkä liekään ilmeen. Esim. jos piirrän jotain iloista tytteliä niin vedän itsekin aina hymyn persuuksiin ja kaikki ihmettelevät että 'mitä hittoa tuo hullu virnuilee?'. Ja jos piirrän surumielistä hahmoa niin kurtistan kulmiani ja leuka on jossain rintakehän tienoilla ja sitten kysytään että 'minkäs takia sie vollotat?'. Kummallista, en itse ikinä huomaa että vedän saman ilmeen kuin piirrokseni ökkömönkiäinen ennenkuin siitä sitten huomautetaan.

Jotkut ihmiset rusauttelevat sormiaan ja niistä lähtee todella ikävä ääni. No, minäpä rusauttelen varpaitani! Kerran satuin olemaan tietokoneella ja vääntelin varpaitani lattiaa vasten ja yhtäkkiä kuului hirveä KRUNTSRÄKSPOKSPIUPAUKRIIIÄKKK! Minä ihmettelin että 'mitä hittoa?' ja tajusin että ääni oli lähtöisin varpaistani. Sitten siinä naksuttelin ja poksuttelin varpaitani koko loppuillan keräillen irvistäviä katseita ja 'LOPETA, HERRAJUMALA' huutoja. Raksuttelen siis varpaitani.

Lisää raksuttelua, tykkään vääntää käteni aina selkääni vasten sormet ylöspäin kämmenet vastakkain ja haparoida olkapäitäni niin, että olkapäät ja selkä rutisevat.

Tåh, ja nyt kun taas vaihteeksi istun tietokoneella, huomaan jälleen kerran että istun tuolilla vinottain ja näppäimet ovat ties missä hitossa oikealta olinpaikaltaan. En näköjään osaa istua suorassa... koulussakin minä istun aina vinottain tuolilla. En siis yksinkertaisesti osaa istua suorassa ^^' Paitsi jossain kevät-tai joulujuhlassa on vähän pakko, ei tee nääs mieli tunkea karvaisia koipiaan jonkun vieressä istuvan syliin. Ja jos joudun istumaan suorassa, rupean aina pelleilemään tuolin kanssa ja liu'utan itseäni aina alas pöydän/pulpetin alle ja opettaja saa raivarin.

Aijoo, sukista tuli mieleen että minä en taas voi olla nukkumatta sukat jalassa. Muuten näen painajaisia Ja ärsyttää kun varpaat palelevat ja siihen herää keskellä yötä. Ja nukkumisesta tuli mieleen se, etten voi nukkua ollenkaan ilman että naamani on joko seinää tai jotain kaappia vasten. Silloinkin näen painajaisia. Yleensä nukun pää kiinni seinässä ja yökylässä halua ehdottomasti nukkua sohvalla jotta voin nojata päätäni siihen selustaan ja jos nukun lattialla patjalla, niin raahaan patjan mahdollisimman lähelle seinää. Että tämmöstä...

Ainiin! Sitten piirtämisestä... en kertakaikkisesti osaa enää kotona piirtää omalla kirjoituspöydälläni. Piirrän aina, siis ihan aina, omalla sängylläni! Ja minun pitää sotkea sänkyni aivan totaalisesti ennenkuin voin piirtää. Minua hermostuttaa jos piirrän pedatulla sängyllä >_<' Siksi viskaan aina kaikki petivaatteet minne lie ja vasta sitten kykenen piirtämään. Koulussa piirtelen vaikka seisaaltani. Mutta kotona sotkettu sänky on se ainoa paikka jossa kykenen piirtämään.

Teeveestä tuli mieleen kenties yksi oudoimmista tavoistani. Joka kerta kun uutiset alkavat ja se alkuhömppä tulee telkkarin ruutuun, ryntään aina piiloon jonnekin toiseen huoneeseen koska en halua niiden uutistenlukijoiden näkevän minua O_O' Ja sitten jos en voi juosta pois huoneesta, laitan telkkarin salamana pois päältä tai vedän jonkun peiton tai vastaavan naamani eteen ja sammutan telkkarin vasta sitten kun se uutistenlukija on häipynyt ruudusta ja jotain muuta tulee tilalle. Lapsekasta? Uutistenlukijoidenpelkoa?

Häpeän. En itseäni joka on varsin eriskummallista. Häpeän erilaisia laulajia ja näyttelijöitä. Esimerkiksi jos katson jotain aivan kökköä elokuvaa jossa on joku tyyppi joka ei osaa ollenkaan näytellä, minun tekisi mieli vajota maan alle häpeästä ja naamani muuttuu ihan punaiseksi. Joskus kun kuuntelen Michael Jacksonia ja kuulen siltä jonkun ihan kökkökappaleen niin sama juttu. Naama muuttuu punaiseksi ja haluan kadota siltä paikalta. Häpeän laulajien ja näyttelijöiden puolesta itseni kohdalla.... miten se selitetään? ó_Ò Nykyään on näköjään tullut myös tavaksi hävetä kaikkia opettajiakin -.-'

Nukkumisesta vielä... itsekään en voi nukkua mitenkään tikkusuorana vaan nukun pienellä kerällä niin että vain naama paistaa jostain peiton uumenista. Ja arvatkee mitä...Meikäpoika nukkuu AINA kylpytakki päällä O_O' Siis semmoinen sininen, iso, paksu... jostain kumman syystä ilman sitä en herää aamulla ollenkaan. Pakkomielle kylpytakkiin....

Minä en misään NIMESSÄ voi nukkua jos huoneeni ovi on sepposen selällään auki. Minä tyrkkään sen aina aivan täysin kiinni ja jos joku sen tulee avaamaan yöllä, herään siihen heti ja kiukuttelen siitä seuraavan päivän henkilölle joka oven avasi. Oven pitää olla kiinni, minua häiritsee jos se on vähänkin auki.

Minun on TODELLA vaikea luopua joistain vanhoista tavaroistani ja en mielelläni anna mitään kenellekään lainaan. Esim. on jotain vanhoja lelujani jotka ovat lojuneet aitassa homehtumassa jo ties kuinka kauan. Noh, äiti pakkaa niitä pahvilaatikoihin ja on viemässä niitä vaikkapa kirpparille. Minulle tulee kamalan haikea mieli ja saan hirveitä tunnontuskia. En raaski luopua leluistani koska olen sitä mieltä etteivät ne halua lähteä ó_Ò' No, äiti vie kuitenkin tavarat kirpparille kahden tunnin tappelun jälkeen. Ja sitten... minuutin päästä olen unohtanut koko tavaroiden olemassaolon.

Jaaaaaa vielä nukkumisesta. Minut pitää herättää aamulla ainakin kolmesti ennenkuin pystyn/suostun nousemaan ylös sängystä. Esim. kouluaamuisin kello on ensimmäisen kerran soimassa puoli seitsemältä, sitten seitsemältä ja sitten varttia vaille kahdeksan. Ja silti nousen vasta joskus kymmenen yli ja myöhästyn aina :') Nojaa, ajan kanssa ei pidä stressata.

Ja viimeisenä (?)... puhuessani jonkun kanssa, siis ihan kenen tahansa, en pysty katsomaan tätä ollenkaan silmiin, niinkuin hyviin tapoihin kai kuuluisi. Yksinkertaisesti vaan ujostan liikaa ja yritän välttää kaikkia mahdollisia katseita ja tuijottelen aivan päinvastaiseen suuntaan mitä puhuja/puhuteltava tai sitten tuijotan kyseistä tyyppiä jonnekin korva seudulle.

Eli onhan noita...
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

- pureskelen kynsiäni
- jotenkin on pakko kävellä joka 5 minuutti tai ainakin vaihtaa jalkojen asentoo.. Kokeissa se ärsyttää muita oppilaita ja jopa opekin valitti kerran.
End of all hope..

Kuva
Vastaa Viestiin