Kännykkäsi

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

samsung z 500, loisto känny ^^
LasiOlento

Viesti Kirjoittaja LasiOlento »

mulla on niin sanottu possu puhelin... Nokian 3100.
On ollut mulla n. 1 vuoden ja oon ollut tyytyväinen tosin viime aikoina on alkanut temppuilla... jumittuu yhtäkkia kummallisesti,sammuu hetken jumitettuaan ja "käynnistyy" sitten päälle... tarkoitus ois kesätyö rahoilla
ehkä ostaa joku halpa uusi puhelin
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Noniin..... minulla on varmasti koko topikin p*skin kännykkä! Nimittäin about kolmen-neljän ellei useamman vuoden takaa, Nokia 3330! Mustavalkoruudullinen huono puhelin, mutta sillä voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä joten kelpaa. Mitäs heitin (puoli vuotta) vanhan kännykkäni lattiaan, se hajosi. Se oli öö.. en ikinä muista missä järjestyksessä ne numerot ovat! 5140? o_O En minä oikeasti tiedä, mutta se oli sellainen Nokian iskunkestävä kumipuhelin. Nykyiseen en kameraa tarvitse koska aion ostaa oikean kameran.. jonkun Canonin powershot-pläsäyksen varmaan..... ((offtopik)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Enpä kai ole tänne vastaillut, joten sanon nyt että minulla on nokia 3200 . Vanha ja säpäleinä se on, mutta toimii. Enkä ole edes ajatellut uutta kännykkää, mitä sie silläki muka teen. Nykyään menee minustaihan yli kännykkä jutut, kun puhelimella voi soittaa ja lähettää tekstareita ja mms-viestejä niin se riittää. Olenpas mummo.
Tuo minun puhelin tippu viimevuonna koulun 3:sta kerroksesta alas kivilattialle, vielä toimii. Hyvä hyvä.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Mulla on ihan vaan Siemens S55.... On ollut n. vuoden
Piti ostaa sellanen läppä (simpukka) puhelin, mutta sitten meijän isä osti itelleen uuden ja sain sen vanhan (eikä toi ollu ollut silläkään kuin vähän yli vuoden)

Se vaan ärsyttää kun tossa ei ollut mitään kivoja pelejä, eikä oo varaa niitä tilata, mutta ei kai pelit oo puhelimessa tärkein asia vaan se että sillä saa soitettua ja olla yhteydessä muihin ihmisiin.. :wink:

Oon muuten kuullu, että joihinkin uusimpiin puhelimiin on suunniteltu TV:tä??
Onko järkeä??? :?
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

En tiiä oonko jo vastannu tähän mutta Samsung X640 ostin käytettynä
Semmonen hassu simpukka-malllinen. 8)
Kuva
''Difficile est satiram non scribere''
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

LG B2100... 70 egee alennuksessa...
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Minulta löytyy Sony Ericssonin Z200-malli. Tummansinisillä kuorilla oleva simpukkamallinen pikkukännykkä johon on hauska ripustaa avaimenperiä~
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ököh, en muista olenko vastannut tähän jo, mutta vastaan kuitenkin. Minulla on siskon vanha simpukkamallinen ja hopeanvärinen Nokia... numeronumeronumerokirjain... >____> Mikä lieneekään. En minä noissa numeroissa pysy perässä. Minulla oli varmaan vaikka kuinka kauan sellainen 3310 mustavalkonäytöllä ja yksiäänisillä soittareilla, mutta oli se ihan luotettava...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minulla on 'tavispuhelin' nimeltä Nokia 1100, jonka sain 13-vuotislahjaksi ja tuo sama kännykkä on ollut jo yli pari vuotta. En halua vaihtaa sitä, koska nykyään melkein jokaisella on joku kamerakännykkä ja enkä välttämättä tarvitsisikkaan sellaista, kun minulla on jo digikamera (Sitäpaitsi kamerakännykkällä tulee huonolaatuisia kuvia.. tai no se riippuu kännykästä). Kännykässäni on siniset kuoret, jonka takakuoreen olen liimannut Nalle Puh-tarran. >:''D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Nokian 2300. Toimii yhä, vaikka onkin tippunu (ja kolhiintunut :oops:) ainakin 400 kertaa.. Ja kyll mun kaverini astu kerran sen päällekkin ni ei vaan hajonnu (vaikka pelkäsinkin, että olis). Nokian kännyt kestää!!
End of all hope..

Kuva
Vastaa Viestiin