Karkit

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

jee karamelliä :lol: Rakastan sitä makuaKuva
kyllä niitä on pakko syödä!
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

*pahimmanlaatuinen karkkiaddikti*
Jos on rahaa, ostan karkkia. Ei poikkeuksia. Olkoon kuinka pientä, makeaa, vahvaa, kirpeää tahansa, min syön sen melkein varmasti, jos kärsin tarpeeksi suurista vieroitusoireista (meaning, jossen saa karkkia vähintään joka toinen päivä) Tuo koskee muutakin makeaa.

Leivoin äsken itselleni kääretortun, kun tajusin, että kaupat ovat kiinni, eikä minulla ole mitään hyvää. *nams*

Suurin addiktio minulla on suklaaseen ja salmiakkiin. Ulkomaille on aina pakko ostaa kauheat kasat salmiakkeja mukaan kun niitä ei muualta saa =_= Ulkomaalaiset eivät ymmärrä hyvän päälle, olkaa kirottuja!

Olen myös hedelmäaddikti, joten se jotenkin painottaa tuota ei-niin-terveydelle-ystävällistä ruokavaliotani. Kesällä vetelen helposti kaksi kiloa mandariineja päivän aikana (en tosin siinä tapauksessa syö mitään muuta).

Ja aion jatkaakin tätä epäterveellistä elämääni, ainakin niin kauan kunnes kehoni viimein kieltäytyy yhteistyöstä ja alkaa paisua. Tai sitten syön yhä makeaa ja aloitan jonkin liikkumista vaativan harrastuksen. NOT! >_<
Kuva
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Karkkia syön n. 2 kertaa kuukaudessa..
End of all hope..

Kuva
Vastaa Viestiin