Ärsyttävintä maailmassa?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Ärsyttää kun näkee pieniä lapsia muotivaatteissa ja värjätyissä hiuksissa. Milloin sitä pitäisi olla lapsi, jollei lapsena. -__-
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Cross kirjoitti:tää nyt ei oo mitää merkittävää mut musta on aika rasittavaa et ihmiset valittaa kaikista pikku asioista
Ihminen joka väittää, ettei sitä pikkuasiat häiritse, niin sillä ei ole ikinä ollut hyttystä makkarissa!
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

muutama hyttynen makkaris ei oo mitää verrattuna ampiaispesää niskassa
Storba-
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 18:05

Viesti Kirjoittaja Storba- »

PATTERISSA HERÄÄÄTYYYYS! ja JOKA JÄTKÄ RYÖMII NYT!
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Cross kirjoitti:muutama hyttynen makkaris ei oo mitää verrattuna ampiaispesää niskassa
No ei. Mutta ampparipesä onkin jo sitten iso juttu, ja nyt oli puhe pikkujutuista.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Ärsyttää semmoset ihmiset, jotka haluaa koiran vain käyttääkseen sitä näyttelyssä ja saadakseen paljon pokaaleita ja voittaakseen, ja jos koira ei ole hyvä niin *pumpum* ja uusi pentu..

Äiti nyt nimittäin tahtoo uuden koiran, näyttelykoiraksi.. Eiköhän kaksi koiraa riitä? Ara, vaikka onkin vanha, eikä ole ikinä sopinutkaan näyttelykoiraksi on silti ihana, ja Jekku, joka on minun koira, vaikka onkin liian iso ja liian vähäkarvainen ja blaahblaah, niin silti MINUN koirani.. Ja kuka sitä uutta pentua kouluttaisi ja käyttäisi näyttelyssä?

Toi _ÄRSYTTÄÄ_ vaan niin suunnattomasti
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Semmonen asia vaikka.
-Sanoo itsekseen jonkun hauskan tai muun vastaavan jutun/asian ja joku kuulisi sen, ja huutaisi sen ääneen että tytöt kuulisivat sen ja alkaisivat pitää hänestä tjp. Ja että kaikki luulisivat että hän on tällänen "hauskuuttaja" joka laukoo tämmösiä hauskoja huulia.Vaikka ei todellisuudessa edes niitä keksi.

Semmonen risoo minua kun sellasia joskus aikoinaan on kuultu.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Yozora kirjoitti:Lapset. Varsinkin pikku-sellaiset.

Ja se, kun ihmiset kuvittelee tietävänsä paremmin kuin minä haluanko koskaan lapsia vai en. Aina kun sanoo, että en aio hankkia lapsia - itse asiassa painun sterilisoitavaksi heti kun laki sallii - kuulee sen saman virren: Äläs sano, eihän sitä nyt koskaan tiedä, voihan sun mieli vielä muuttua, blah blah blah. Enköhän minä nyt kumminkin tiedä ihan itse parhaiten.
Olen itse samoilla linjoilla. Olen valmis sterilisoimaan itseni silläkin uhalla että tulevaisuudessa katuisin sitä, mutta silti joka kerta se sama vanha sikermä kaiken maailman "Kyllä sinun mieli vielä tuosta muuttuu" - ja "Kyllä sitten kun tapaat sen sun elämäsi miehen" - sonnista. Tämä on yksi sellaisista asioista johon en halua kenenkään muun neuvoa tai apua vaan haluan tehdä päätökseni itse, mutta vinkki ei koskaan ole mennyt perille.

En halua neljänkymmenen vuoden iässä yhtäkkiä herätä kylmään todellisuuteen keskellä lapsikatrasta ja ihmetellä miten olen antanut itseni joutua siihen tilanteeseen.
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Dragonmaster kirjoitti:Olen itse samoilla linjoilla. Olen valmis sterilisoimaan itseni silläkin uhalla että tulevaisuudessa katuisin sitä, mutta silti joka kerta se sama vanha sikermä kaiken maailman "Kyllä sinun mieli vielä tuosta muuttuu" - ja "Kyllä sitten kun tapaat sen sun elämäsi miehen" - sonnista.
Juuri näin. Ihan kuin olisin liian nuori ja tyhmä tietämään mitä haluan tai en halua omalla kehollani tehdä. Harmi vaan, että kohdunpoistoa ei saa kuin lääketieteellisin perustein, ja sterilisaationkin saa lain mukaan vasta kolmekymppisenä.
Ja noihin "kunhan tapaat elämäsi miehen" -juttuihin olen yleensä vastannut, että ei se mies omaa kehoani koskeviin päätöksiin vaikuta mitenkään, ja jos sitten sen lapsen jostain syystä haluan, niin adoptoin. Minähän en tähän maailmaan enää yhtäkään ruokittavaa ihmissuuta synnytä.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Yozora kirjoitti:Lapset. Varsinkin pikku-sellaiset.

Ja se, kun ihmiset kuvittelee tietävänsä paremmin kuin minä haluanko koskaan lapsia vai en. Aina kun sanoo, että en aio hankkia lapsia - itse asiassa painun sterilisoitavaksi heti kun laki sallii - kuulee sen saman virren: Äläs sano, eihän sitä nyt koskaan tiedä, voihan sun mieli vielä muuttua, blah blah blah. Enköhän minä nyt kumminkin tiedä ihan itse parhaiten.
Täysin sama täällä! Aina sitä kuulee, että "Et sä nyt lapsia haluakkaan, mutta odotas kun tapaat jonkun mukavan miehen..."
*huokaus* Eivät vain tajua.... sekä sen lisäksi, että vihaan lapsia... olen epäsosiaalinen... ja kaipaan niin paljon omaa vapautta ja aikaa, että suhteet eivät onnistu. Tehty & koettu.
Olen myös miettinyt 'katstraatiota'.... pääsisi samalla menkoista.
Mä vain vihaan sitä kipua. Ja mä vihaan, että menee rahaa siteisiin (vaikka eivät ne niin pal maksa).... vielä enemmän vihaan keksintöä nimeltä e-pillerit. Joiden käytön lopetin heti alkuunsa, koska ne vasta rahareikiä onkin.
Lisäksi... kuten sanoin tuosta ihmiset ennustamisesta... 'kun tapaan jonkun miehen'... kertoakseni koko totuuden, olen aseksuaali... eli suomeksi... ei kiinnosta sukupuoli elämä laisinkaan. Tätä en vain päin naamaa monellekkaan viitsi sanoa jotta ymmärtäisivät. XD
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Fishchicken kirjoitti:Yozora ja Dragonmaster, tämähän ei minua kosketa ollenkaan, enkä mitenkään haluaisi kuulostaa "mummolta" vaikka te tätä samaa olette varmaan jo ennenkin kuulleet, mutta antakaa kuitenkin edes mahdollisuus mielenmuutokselle. näitä asioita kannattaa enemmän miettiä kun ne ovat ajankohtaisia, eikä pidä mennä hätiköimään.
jos pelkäätte epätoivottuja lapsia, voittehan vain sulkea kohdunkaulansuunne jonka voi sitten avata kun siltä tuntuu.
en tiedä voiko moista tehdä suomessa, minulla kun ei ole ollut mitään mielenkiintoa perehtyä asiaan, mutta eräältä saitilta luin tapauksesta jossa näin tehtiin.
Koska yhdyn Yozoran ja Dragonmasterin kantaan... pitää vain sanoa, että tämä tosiaan saattaa vaikuttaa nuoruusiän uhmakkailta päätöksiltä. Mutta kysehän on lähinnä omista näkemyksistään.
Kun minun esim. tekisi mieli käydä katkaisemassa jokaiselta huutavalta/äänekkäältä lapselta kaulat... pelkällä kauppakäynnillä... (enkä liioittele - totta kuin rotta)... kyllä sitä tietää aika hyvin haluaako lapsia vai ei.
Ja totta, että kohdunpoisto voi olla ehkä turhan suuri juttu hätäiköitynä päätöksenä, mutta taustalla voi olla yleensä muutakin kuin se, ettei halua lapsia. Kuten mainitsemani rahalliset ja fyysiset kärsimykset. Enkä minäkään ole asiaa haikaillut vain jonkin aikaa... vaan jo useampia vuosia. Enkä ole vielä lyömässä lukkoon päätöstä. En ole ihan vielä edes aikonut ottaa selvää asiasta. Joten kyllä tässä menee vielä hyvää aikaa ennen kuin päätös tulee tehtäväksi.

Se ettei halua lapsia on vakavasti otettava päätös, nuori tai vanha. Tietysti... kuten sanottu... on hyvä miettiä ja odottaa ensin, mutta kaltaisieni puolesta puhujana, älkää suhtautuko mielipiteisiimme tuolla "voit muuttaa mielesi" -tyylillä.
Vaikka päätöstä katuisikin myöhemmin, se on ihmisen oma valinta.
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Yayako kirjoitti:Olen myös miettinyt 'katstraatiota'.... pääsisi samalla menkoista.
Siis tavallinen sterilisaatiohan ei lopeta kuukautisia, ikävä kyllä. Ja kohdunpoiston saa vain, kuten sanottu, lääketieteellisin perustein.

Ja tuohon Fishchickenin kommenttiin:
Itselläni tämä päätös on ollut olemassa jo kauan, monta vuotta jo. Itsehän olisin mennyt sterilisoitavaksi kun täytin 18, mutta lain mukaan pitää olla 30-vuotias tai useamman alle 18-vuotiaan lapsen äiti. Tällä varmaan pyritään siihen, että ihmiset oikeasti tietävät mitä haluavat, ja kyllähän sitä jo siinä vaiheessa tietääkin haluaako niitä lapsia vai ei. Eli ihan ajankohtainen tämä asia ei ole, onhan tässä vielä yhdeksän vuotta aikaa päättää mitä mieltä on.

Epätoivottuja lapsia en niinkään pelkää, en vain pidä niistä tai halua omia. Ei jokaisen naisen suurin toive ole perustaa perhettä. Minun se ei ainakaan ole. Ja kuten sanoin, jos joskus lapsen haluan, niin adoptoin sellaisen. Oman lapsen synnyttäminen on kuitenkin loppujen lopuksi tosi itsekästä hommaa, kun ajattelee miten paljon kodittomia/perheettömiä maailmassa on ja miten ylikansoitettu maapallo on. Sen verran viherhihhulia minussa on, etten halua lisätä yhtään uutta ihmistä tähän maailmaan.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
sri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 14:54

Viesti Kirjoittaja sri »

Yozora: Ei tuohon voi sanoa kuin aamen!

Omiin ärsytyksiin kuuluvat ehdottomasti rääkyvät ipanat, teinixit ja turhan jeesustelijat.
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

minuu ottaa päähän noi saatanan ostoskanavat :shock: :evil: :x
ku siel pyörii vaan noi saatanan passelli mainokset vähemmästaki pää räjähtää
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

zephyr kirjoitti:minuu ottaa päähän noi saatanan ostoskanavat :shock: :evil: :x
ku siel pyörii vaan noi saatanan passelli mainokset vähemmästaki pää räjähtää
minä käyn ihan kuuman passelin. no en käy

kännykkämainokset ovat niin tökeröitä et ne alkaa suoraan vertaileemaan muiden operaattoroiden mainoksia. plääh. voisivat lopettaa tuon pilkaamisen. sairaan ärsyttävää
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Vastaa Viestiin