Mitä internet merkitsee teille?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Vähän liikaa, se on myönnettävä. Mutta toisaalta nykyään sitä ei kehtaa oikein haukkua, kun se on antanut minulle tällä hetkellä tärkeimmät asiat elämässäni (lue: läheisimmät ihmiset - perhe tietty miinustettuna ^^' ). Ja oikeastaan sen myötä, kun näihin kaikkiin ihaniin ihmisiin on tutustunut ihan irlissäkin netin merkitys on pikkuriikkisen vähentynyt, enkä enää kuolisi tai joutuisi sosiaaliseen koomaan jos netti vietäisi. Mutta kyllä tämä edelleen vie sen suurimman yksittäisen ajan päivästä heti poikaystävän jälkeen, jos nyt ei töitä ja muuta pakollista lasketa. ^^'
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Haha, minullekkin netti on melko tärkeä mutta on myös sellaisiakin päiviä, jolloin en kaipaa konetta. : DD

Kyllä vain, en voi olla viikkoakaan ilman konetta, mutta korkeitaan päivän kestän olla ilman konetta. Minulle tulee harvoin sähköpostia ja kommenttia IRC-Galleriaan, joten en käy molemmissa joka päivä. Tai no IRC-Galleriassa käyn joka päivä katsomassa onko tullut kommenttia, yleensä ei ole mitään tai sitten yksi kommentti.

Foorumitkin ovat sellaisia paikkoja, joissa käyn joka päivä. Siellä käyn katsomassa uusimmat viestit/topicit ja kirjoittelen joihinkin topiceihin. On sellaisiakin päiviä, jolloin en kirjoita foorumille mitään ja syy siihen on, ettei minulla ole välttämättä mitään kirjoitettavaa. 8D

Nykyään koitan vähentää koneella olemista enkä oikeastaan käy kouluaamuisin koneella, mutta joskus viikonloppuaamuisin kyllä. Arkisin olen n. 2-4 tuntia riippuen siitä, onko mitään menoja tjms. ja viikonloppuisin olen pikkuisen enemmän. No, tuo aika vaihtelee minulla ja yleensä äitini komentaa minut pois koneelta, jos olen ollut hänen mielestään liian kauan koneella.

Niin joo, meinasin unohtaa nettikaverit. Niitä minulla on jonkun verran, joista olen tavannut IRL muutamia, esim. Animeconissa Naruto.fin miitissä tapasin muitakin foorumilaisia, jotka osoittautuivat erittäin mukaviksi. Suunnitelmissa olisi ehkä seuraavaksi tavata pitkäaikaisin nettikaveri, joka asuu Tampereella (Traconissa olisimme voineet tavata ensimmäisen kerran, mutta kun minä en pääse sinne.. voi itku. :< No, onneksi kahvilamiititkin ollaan keksitty. ^^ ). (:
Viimeksi muokannut Wendy, Su Syys 24, 2006 11:48. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Arrrr. xD Elämä olisi paljon köyhempää ilman nettiä. Netti sattuu olemaan isona osana myös anime/manga harrastusta, se ei onnistuisi yhtä hyvin ilman nettiä. ^^ Netissä olen myös tavannut aivan mahtavia ihmisiä, joten voisi kai sanoa että netissä olo on palkinnutkin. ;) Hmm... mitä se siis merkitsee? Netti on iso osa elämääni ja sitä mitä minusta on muotoutunut, joten kai voisin sanoa että se merkitsee paljon. En kuitenkaan voi sanoa suorin käsin etten "voi elää ilman nettiä", koska pystyn olemaan poiskin koneelta kun päätän niin. Tämä kyllä kostautuu sitten siinä että seuraavalla kerralle koneella menee enemmän aikaa, koska haluan pysyä mukana siinä mitä tapahtuu. xD

Lyhyesti: netti on minulle tärkeä, mutta pystyn olemaan ilmankin.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Internet > elämä. Ohhoh, eipä sitä oikein muuta tule enään tehtyä kuin oltua koneella illat ja päivät koulussa :F Vois vissiiin rajottaa hieman mutta katsoo nyt.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Netti oli aikaisemmin paljon tärkeämpi, mutta nyt on merkitys vähentynyt kun elämälläkin on enemmän tarkoitusta xD No ei nyt sentään, kyllähän mesessä tulee päivittäin kavereiden kanssa juteltua ja uusimmat animejaksot tulee haettua yhestä jos toisestakin paikasta, ja totta kai tiedonhaku on aika oleellinen osa... Mutta ei, en ole enää yhtä addikti kuin aikoinaan :D
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

heh, netti merkitsee kyllä aika paljon silleen että ilman sitä ei voi katsoa animea >:D ja kyllä sitä tulee päivät oltua koulussa ja sitten kun pääsee kotiin niin koneen ääreen ja sitten illalla pääsee vasta irti näppäimistöstä ja sitten mennään kattomaan telkkaria.. pitäis varmaan rajoittaa tätä netin käyttöä..
you're goin' goin' gone
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Lyhyesti: Kaikkea!!!! :D
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Vietän paljon aikaa netissä, joten kyllä se aika paljon merkitsee. Ei nyt kuitenkaan liikaa.. mutta aika paljon kuitenkin. Pitää käydä kaikilla foormuilla ja ja nettisivuilla ja vastaavilla päivittäin. Yleensä kuitenkin olen netissä kun ei vaan ole parempaa tekemistä. Netistä tulee myös animet suurimmalta osin katsottua, joten sekin vielä.

Ei internet tosin merkitse minulle niin paljon kuin musiikki.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Paljon vähemmän kuin vuosi ja kaksi takaperin. Nykyään käytän konetta lähinnä vain lataamiseen ja mesetykseen Japanissa olevan kaverini kanssa. Netissä tuli oleskeltua hyvien ficcien parissa, mutta sekin on vähentynyt hyvien kirjoittajien huvetessa.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tärkein: ware!! Waretus on kaikki kaikessa ^^

Sitte netti on myös mun elämä. Tosin ilman nettiäkin pärjäis, jos vois irkata ja warettaa ilman nettiä ^^

Netti on myös ajanviete. Kun on tylsää. a)Surffaan netissä b)Meen aapeliin pelaan c)Katselen animea.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Elämä? :arrow: www
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Kyllähän minä nettiä aikas lailla käyttelen, mutta enpä sanoisi sen olevan tärkein asia elämässäni ^^ Kuitenkin netti antaa minulle animea, tuttavuuksia, keskusteluja, pelejä, kuvia, tietoa, anjanvietettä yleensä jne. Eli kyllä se minullekin aikas tärkeä on. Mutta pitää sitä osata käyttää aikaansa muuhunkin ^^
Kuva
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Seitsemän kämppistäni pitävät minua toivottomana nörttinä jolla ei ole elämää... Silloin pidän heille aina puheen:

Minulla ON elämä, elämäni on vain jotain suurempaa, osa suurempaa kokonaisuutta, olen se yksi vesipisara joka on tuossa mahtavassa meressä, Internetissä!

Internetissä on kaikki mitä tarvitsen, rakkaimpani, minuuteni, sieluni, kaikkeni... Elämäni kuuluu internetille, sillä internet on kaikkialla ja minä tahdon olla siellä missä internetkin, kaikkialla.

Internet voi antaa minulle kaiken sen mitä ikinä tarvitsen, internet voi taata minulle joko iloa tai surua. Internet tietää mitä tahdon ja yksi hakusana googleen riittää takaamaan minulle sen. Mitä muuta muka enää voin tarvita...?

Olen omistanut itseni internetille, sillä internet on suurin, internet.... Internet on jumala!!

^^; Itse asiassa.... Tuo on vain vitsi jolla viihdytän kämppiksiäni... Oikeastikin vietän älyttömästi aikaani netissä, etenkin mesessä, sillä paras ystäväni asuu Helsingissä asti, kihlattuni kauhajoella, ja rakas Nii-sanini Joensuussa, kun itse olen koulun perässä muuttanut Ylivieskaan. Rakkaimpani siis todella ovat yhteydessä minuun netin kautta. Ja DeviantArtissa mojun päivät läpeensä... Hupia sekin, mangan lataamisesta puhumattakaan!

ja tuosta että internet olisi Jumala, älkää suuttuko... Vitsailen usein itse uskostani, sillä oikeastihan olen ihan uskova luterilainen ja nytkin opiskelen kirkon nuorisotyönohjaajaksi..... :)
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Sesta

Viesti Kirjoittaja Sesta »

Tällä hetkellä voisin sanoa että ainoa viihdyke milä pidän itseni kasassa tulematta yksinäiseksi...
Vastaa Viestiin