Mitä internet merkitsee teille?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Freyr kirjoitti: Internet meinaa minulle paljonkin. Moni pitää sitä 'nörttien paikkana', mutta minulle Netti (IRC, MSN, Forumit jne) on keskusteluväline siinä missä kännykkäkin. Tämä vain käy paljon halvemmaksi. Kaikilla kavereillani (myös niillä jotka ei koneella muuten olisi) on netti + irc ja juttelemme päIvät pitkät sen kautta. Sovimme tapaamisista (vaikka piitsin peluu) ircin kautta, teemme joskus läksyjä sen kautta jne. Internet on siis minulle ihmisiä lähentävä väline (enkä tarkoita siis mitään nettisuhteita yms, vaan jo ennestään tuttujen ihmisten väliseen keskusteluun. Ja onhan tietenkin niitäkin jotka on tavannut vain netissä, mutta se ei ole nyt tässä pointtina). Sen lisäksi suurimman osan kaikesta mediasta hankin netistä. TV on minulla auki vain esimerkiksi Suomi jääkiekkomatseissa (EM/MM taso jne). Sarjat katson lähes tulkoon kaikki koneelta, netin kautta hankittuina. Musiikkia myönnän kanssa lataavani. Tosin en niin waretusmeiningillä kuin saattaisi luulla. Lataan levyn 'tesmi mielessä' ja jos se on hyvä, ostan sen aitona. Kai kaikki on kuullut sanonnan "ei sikaa säkissä"...

Elikkä summaryna... Netti on minulle tärkeä ja ilman sitä olisi elämäni vaikeampaa ja ainakin kalliimpaa.
Veit sanat suustani. Itse olen koneella suurimman osan ajastani.. :?
End of all hope..

Kuva
Vastaa Viestiin