Ystäviä?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

En vielä ole kehenkää uuteen tutustunut. Olisi kyllä ihan mukava tutustua ^^


(psst, minut saa lisätä meseen,en syö ketään jos minulle jutellaan)
Viimeksi muokannut siddy, To Heinä 14, 2005 11:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

en, mutta kyuuka on ainoa kaverini, joka täällä käy

EDIT: Juu, Hiroon kanssa oon alkanut tulla juttuun :D
Viimeksi muokannut Aya-san, Ke Heinä 13, 2005 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

Parhaiten tunnen kai Wendyn, kun nyt satuin meseen lisäämään. ~Gaara~ on hyvä liveystäväni parin kilsan päästä.
Viimeksi muokannut Yasha, La Touko 27, 2006 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Kibalover (ainakin naruto.fi:n puolella häärinyt hippiäinen) on mun hyvä ystävä.
Sitten on tietysti muutama mesekamuina ^^;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

No... Sakuraconin aikana tutustuimma Sasukeloveriin ja BublBobleen.

Ja nyt oon tosi läheinen 'Banaanin' kanssa ^.^ hullutellaa yhdessa MSN:llä ja DeviantART:ssa :D
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

En ole tutustunut vielä kehenkään Naruto.fin foorumilaiseen, mutta katsotaan, että viitsinkö tehdä aloitetta tai jos joku foorumilainen uskaltaa tutustua minuun. Tunnen kyllä täältä käyttäjän nimeltä maketsu6:n, joka on samalla luokalla minun kanssani ^.^;
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

öh, ainut kenet tunnen täältä on draicon_ociard mutta hän ei täällä näytä kauheasti käyvän... :shock: Ja teihin muihin olisi kyllä mukava tutustuakkin, ei olisi kauhian yksinäinen olo... *hih* :D Minä en pure... ^^

Edit: MInutkin saa lisätä meseen jos uskaltaa.
Kaikki tuntuvat olevan arkoja/ujoja tutustumaan.. *hih* Mitä pitäs oikein tulla sanomaan? No moro mä oon Jorma ja mä haluan olla sun uusi kaveri. *wirnistelee* (by the way, mie en ole sit miespuolinen...)
Viimeksi muokannut Ziryuki, Ti Marras 01, 2005 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Ystäviä...? Joo, kyllähän tältä foorumilta ihan ystäviäkin olen saanut ^^ Minori on hyvä ystäväni, ja kyuuka-chan ja aya-chan kanssa hyviä orj -- siis, kavereita ^^

Kyllähän sitä tutustuakin tekisi mieli muihinkin :)
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

täällä kyllä käy yksi kaverini(Emmy<3) mutta hän asuu noin 10 kilometrin päässä täältä ja on samalla luokalla kun minä joten sitä ei kai lasketa xD
Ja netistä olen yhden parhaimman kaverini pöllässy<33 täälläkin liikkuu, taitaa olla nimimerkki Omppu, jossei ole vaihtanut :D<33333 ja sitten on muutama hyvä nettikaveri, joista yhden olen nähnyt livenä mutten huomannut mennä juttelemaan x3 kun olin seinäjoella Puhalla Nolla konsertissa ja Bloodpit soitti kun näin tämän nettikaverin siellä kymmenen metriä minun ja kavereiden takana^^'
Ja sitten olen täältä Naruto.fi;stä nähnyt aika paljon porukkaa, mutten muista muuta kun Fadorin, Hikaru-chanin ja Rizalin, kun miitissä oli niin paljon väkeä x>

edit: ja jos joku haluaa, niin saa lisätä meseen ja tulla juttelemaan :D
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

No...ystävii on nykyään on Yayako, Ave-chan, Minori, Hiroo ^^
Ja kyuukan olen tuntenut aikaisemmin, mutta noihin tutustuin naruto.fi:n välitykselllä...jotain sellaista xD Anteeks jos unohdin jonkun.

Niin, jekkudragon ja coco vielä! xD
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chanin kanssa aloin meseillä kesällä ja meistä tuli aika nopeasti tosi hyviä kavereita. :) Ollaan pelottavan samanlaisia monissakin jutuissa. ;D Huomasin vasta miten paljon me jutellaan, kun Ave oli viikon verran Helsingissä ja oli niin hiljaista ^^'

Muutaman muunkin kanssa on tullut meseiltyä, mutta eniten ehkä Aya-sanin kanssa ja eilen henkeviä keskustellessa meistä taisi tulla vielä vähän paremmat kaveritkin. ^^
Viimeksi muokannut minori, Ke Marras 02, 2005 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Laitetaanpas nyt omaan topicciin sitten vastausta, kun en ole tainnut aikaisemmin laittaa. xP

Eli noh, Sassu pari kertaa pyörinyt täällä (aika huomaamattomana teille pysynyt) on ystäväni jo ihan ennestään. Muuten täältä nyt olen lähinnä mesekavereita loihtinut muutamia itselleni ja pari sitten tavallaan vähän enemmänkin. Kakashi Hatake (menikö nimi nyt oikein, ei muista enää kun hän ei ole täällä ollut pitkään aikaan) on hyvä ystävä. Kerran olemme nähneet ja ehkäpä joskus uudelleenkin, mutta mesessä juttelemme paljon ja hän on osoittautunut todella ihanaksi ihmiseksi. Kiitokset hänelle, että jaksaa aina kuunnella minua :D

Tämän kummempia itselläni ei täältä ole. Mesessä on monia tuttuja nimiä, mutta he ovat lähinnä vain mesetuttavia tj. Olen sen verran ujo itsekin, etten kehtaa aloitusta tehdä, mutta jos jollain on polttava tarve solmia tuttavuuksia niin kyllä minulle uskaltaa jutella.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Minori kirjoitti:Ave-chanin kanssa aloin meseillä kesällä ja meistä tuli aika nopeasti tosi hyviä kavereita. :) Ollaan pelottavan samanlaisia monissakin jutuissa. ;D Huomasin vasta miten paljon me jutellaan, kun Ave oli viikon verran Helsingissä ja oli niin hiljaista ^^'
Anteeksi offaus, mutta minun on nyt pakko kommentoida tätä. *yskäisee*

AWWWWW~~~ X3

Offaus loppui, olkaa hyvä ja jatkakaa. ^^
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Olen saanut muutaman kertakäyttöystävän. Eli he ovat about 2 kuukautta minun ystäviä ja unohtavat sitten minut. Tai minä heidät.

Eli vastaus on: en ole, enkä tahdo.
Kuva
Vastaa Viestiin