ostatko vai lataatko mangasi?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Itse en osta mangaa, ostaisin jos sitä olisi, näyttäkää minulle missä sitä on niin ostan sitä, nettikauppoihin en koske.
Eli se mitä yritän selittää on että Kurikan lähettyvillä ei oo minkäänlaista kirjakauppaa jotka myis mangaa, kirjastossakaan sitä ei ole. Hurjaa eikö vain?
Siksi siis lataan jos lataan mangani netistä.
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Ostan ja lataan. Varmaankin enemmän ostan kun tuo hyllykin on alkanut näiden kesälomaviikkojen aikana pullistumaan niin pirusti, ja onhan se paljon mukavampaa vaikka istua sängyllä ja lukea mangat kirjana kuin näyttöä tapittamalla imo
Viimeksi muokannut Neari, To Heinä 07, 2005 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

Sekä että. Jos on hyvä manga tai vaikuttaa hyvältä, niin ostan sitä myöhemmin.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Ostan mielummin.
Nautin siitä että voin pitää pokkaria kädessä, sivellä kansia, sivuja... awh. <3
Ainut vaara että pokkarit saattavat tuhriintua jos innostun kuolaamaan mangakan jälkeä, mikä muuten ei ole uutta.

*kaappaa Naruto vol 5. kainaloonsa pomppien*
Viimeksi muokannut siddy, Ke Heinä 13, 2005 17:32. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Sekä että, Petshoppia, GGG:tä, Gravitationia, Fakea ja monta muuta ihan käsinkosketeltavina pokkareina :3 netistä lataan Lovelessia, Narutoa...no siinä XD ja aina jos haluaisin kokeilla uutta sarjaa, latailen netistä aluksi
Kuva
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Olen ihan ostanut kaupoista tai liikkeistä, mutta olen noita Narutoja lataillut koneelle :)
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Ostan. Netistä lataaminen on kuitenkin laitonta... (ihan kuin se ei olisi ennen pysäyttänyt mua :P) Jotenki se on mukavempi pidellä niitä pokkareita käsissään. Ja minä itse pidän niitä statussymbolin tapaisena... Kirjahyllyssä lepäävät mangat kertovat harrastuksestasi ja siitä, miten "kokenut" olet.. Tai siis, minun mielessäni kertovat... Totta kai jos koneella on miljoona ja puoli mangaa, niin onhan sekin hienoa, mutta se on helpompaa vilkaista kirjahyllyä kuin kaivaa niitä jostain tietokoneen kansioista :P
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Lataan netistä melkeinpä kaiken.
Pokkarit maksaa liikaa minulle ja eikä taida täältä saada noita mangoja joista olen kiinnostunut.
Tykkään kyllä lukea paljon enemmän siitä paperista kun näytöltä. Mutta, mutta. :|
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Ostan. En pidä tietokoneen ruudulta lukemisesta ja kirjat ovat hienompia hyllyssä ^_^ Tällä hetkellä mangani ovat tosin vähän eri paikoissa kun kaikki eivät mahdu samaan paikkaan. Koneelta löytyy ainoastaan Narutoa kun hyllyssä on muutama osa japaniksi niin koneella voi sitten katsoa käännöksiä. Myös Death Notea löytyy koneelta 6. chapterin verran mutta ostan sitten sarjan pokkareina kun alkavat ilmestyä :)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

Tilaisuuden tullen ostan, esim. kun käyn Helsingissä tai vastaavassa, sieltä sitten etsin puodin jossa on mangaa ja ostan. Suomi julkaisut ostetaan kotiseudulta.
Sitten on joitakin mangoja joita latailen, joista suurin osa on tosin lisensoimatonta...
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Midator

Viesti Kirjoittaja Midator »

En oikein välitä netin kautta mangaa lukea, ostan mangaa aina kun ylimääräistä rahaa löytyy tuhlattavaksi.
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

en tykkää lukea mangaa koneelta, en sitten yhtään.. tosin joitain sarjoja joita ei ole vielä kirjoina on pakko lukea koneelta.

mutta mutta.. on se mukavampi lukea fyysisenä kirjana+ näyttää mukavalta kirjahyllyssä kun on paljon kirjoja (just perjantaina tuli hommattua 100. kirja!! *vau, taputtaa itselleen*)
Kuva
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

Latailen tietysti. En oo niin rikas että ostaisin.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

nykyään yleensä ostan.
Joskus saatan ''vahingossa ladatakkin''
Kuva
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Ostan, tietenkin o_o;;. Sitähän on satakertaa mukavempaa lukea kirjana kuin koneelta. Sain käsityksen "naruto manga on surkeaa", mutta nyt kun olen lukenut 2 kirjan enkuksi tiedän, että manga on yhtä hyvää kuin anime ^___^ Eli ostan.. olen ladannuyt kerran Narutoa enk ätule enää ikinä lataamaan.
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vastaa Viestiin