Onko teillä kummia tapoja?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

<!--QuoteBegin-NiSSE^+Feb 18 2005, 07:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (NiSSE^ @ Feb 18 2005, 07:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-sampsajussi+Oct 24 2004, 09:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sampsajussi @ Oct 24 2004, 09:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-SanHosee+Oct 24 2004, 09:08 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SanHosee @ Oct 24 2004, 09:08 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minulle on tullut ikävä tapa nauraa niin, ettei ääntä pääse, mutta hytkyn aivan sietämättömästi. Ja kun jossain vaiheessa on sitten pakko ottaa happea ja nauraa vielä... voitte kuvitella kuinka typerä ääni siitä lähtee.

[/quote]
Minulla on tuo sama vika :D Ei nyt tule muuta mieleen... [/quote]
Minullakin on tuota esiintynyt... :P
[/quote]
Niin minullakin ^___^

Mie muutenkin nauran semmosta "koiranaurua" että ääntä tulee vain iiiiihan vähän ja sekin on sellaista hengityksen kulkemista. Joskus nauran hengittämättä O_o Se tekee loppujen lopuksi kipeää -_-
Omg O.o
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minun nauruni on aivan kamalaa, enkä voi sille mitään. Siksi en naurakaan nykyään paljoa koska ihmiset vihaavat minun naurua. Se on kuin jonkin noita-akan käkätystä. Aivan kamalaa. <_<

On se niin väärin ettei tässä maailmassa voi enää ede nauraa.. Tosin ei minulla ole aihettakaan nauraa..

Minun omituinen tapa on purea/imeä peukaloni päätä kun mietin. Siksi olin järkyttynyt kun huomasin yhdellä manga-hahmolla saman pahan tavan, ja nyt koitan opetella sitä pois..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

syön jälkkärin ekaks ja sitten vasta pääruoan
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Minun omituinen tapa on purea/imeä peukaloni päätä kun mietin. Siksi olin järkyttynyt kun huomasin yhdellä manga-hahmolla saman pahan tavan, ja nyt koitan opetella sitä pois..
Kyaa, eikös juuri <span style='color:white'>Ällä</span> tee ihan samaa? ^_^ Mine rakastan sitä miestä :wub:

Krhm, asiaan. Olen saanut koko elämäni kuulla, kuinka typerä tapani on, mutten kyllä varmasti aio luopua siitä. Olen nimittäin tullut tulokseen, että kaikenlainen käsin syötävä mm. hampurilaiset, keksit, ja leivät, maistuvat parhaimmilta kun nakerran niistä ensin reunat, ja sen jälkeen pienennän aikaasaamaani ympyrää. Kaikki täytteet sun muut tungetaan aina siihen keskelle, joten keskikohtahan on parasta, ne?
Käytän siis taktiikkaa "Syö pahat kohdat pois ja sitten vasta hyvät, niin jää lopuksi vain hyvä maku suuhun." :lol:
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Mar 3 2005, 10:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Mar 3 2005, 10:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Käytän siis taktiikkaa "Syö pahat kohdat pois ja sitten vasta hyvät, niin jää lopuksi vain hyvä maku suuhun." :lol: [/quote]
Voi vitsi!! MInolen hävennyt laittaa tuota juttua tänne, koska kaikki pitää sitä niin typeränä. Minulla on aivan sama tapa!! :lol: Ehanaa, sieluntoveri!!

Juu, L se on mutta ei saa spoilia.. ;)
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

[off]Ops, minustahan on hyvää vauhtia kehittymässä todellinen spoilmaster :D[/off]

Enihuu, mahtavaa että jollain muullakin on sama tapa kuin minulla, olet ensimmäinen johon olen törmännyt ^_^ Olen aiheuttanut kavereilleni varmaan miljoona hermoromahdusta kehittämällä tuosta oikein taiteenlajin, pystyn käyttämään tapaani kaikkein isoimpiinkin hampurilaisiin täysin vaivatta :lol:
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Mar 3 2005, 11:11--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Mar 3 2005, 11:11)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Enihuu, mahtavaa että jollain muullakin on sama tapa kuin minulla, olet ensimmäinen johon olen törmännyt ^_^ Olen aiheuttanut kavereilleni varmaan miljoona hermoromahdusta kehittämällä tuosta oikein taiteenlajin, pystyn käyttämään tapaani kaikkein isoimpiinkin hampurilaisiin täysin vaivatta :lol: [/quote]
Minä olen koittanut opetellä tätäkin tapaa pois koska kukaan ei tykkää siitä.. Mutta tulee kyllä aina syötyä pizzat joka paikassa edelleen tuolleen, ei siitä vain voi tuosta vaan päästä irti.. :lol: Joskus porukat vitsailee että kun olen syönyt sen parhaat palat (kuivat reunat) niin he voivat ottaa sen keskustan jos en tykkää siitä.. ^_^

Ja sitten se kun minä alan erittelemään ruokalajeja lautasella, perhe kysyy "taasko syöt ne järjestyksessä?" "No joo, tämä pitää syödä viimeiseksi että jää hyvä maku suuhun!!" :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Mar 3 2005, 10:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Mar 3 2005, 10:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> "Syö pahat kohdat pois ja sitten vasta hyvät, niin jää lopuksi vain hyvä maku suuhun." [/quote]
xD Sama juttu ^^

Muita omituisia tapoja ei tuu just nyt mieleen... Lisään sit jos keksin :P
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

<!--QuoteBegin-SanHosee+Oct 24 2004, 09:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SanHosee @ Oct 24 2004, 09:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minulle on tullut ikävä tapa nauraa niin, ettei ääntä pääse, mutta hytkyn aivan sietämättömästi. Ja kun jossain vaiheessa on sitten pakko ottaa happea ja nauraa vielä... voitte kuvitella kuinka typerä ääni siitä lähtee.

[/quote]
Mei naurettiin kaverin kanssa yhtä ihan älytöntä tapausta ja sitten kaveri vaan ihmetteli kun musta ei kuulunut, mutta mä olin ihan kippurassa ja näytti kuulemma siltä että mä nauran.. se alko nauramaan vielä pahemmin eikä saanu enää hillittyä itteään, musta alko kuulua lopulta vaan pihinää ja happea en meinannu enää saada :lol: vattalihas jumppaa kun nauraa ilman ääntä eikä ees hengitä kunnolla... sattuu kyllä...

Ainainen kynsien pureskelu josta olen päässyt jo suurimmilta osin kaverin ja opettajien takia eroon.. kaverilla oli aina lupa koeviikoilla mätkästä kunnolla kun purin kynsiä ja se oli kiusallista kun opettajat jäi tuijottamaan... se on nyt melkeen jäänyt poies.

Mä saan ruksautettua mun ranteen pois paikaltaan ja ai että ku kaverit tykkää siitä näystä.. se kyllä sattuu, mutta on se tietynlainen tapakin.. tosin _kukaan_ ei saa sormia samalla lailla ku mä ja tää on kyllä hauska tapa paitti katsojien mielestä, eli siis saada sormet pysymään niin että ne on taittunut kummankin "nivelen" kohdalta (siis niiden kahden mitä sormessa on, lukuuottamatta peukkua). Käsken kavereiden usein kokeilla jo pelkkien sormenpäiden koukistamista, mutta ai että se on jotenkin niin vaikeaa :D


Pahin kumma tapani on se, että jään tuijottamaan jotain enkä ees huomaa mitään :lol: Kaveri yllätti mut vähän aika sitten koulussa, kun se istu ruokalassa pöydän toisella puolella. Mä tuijotin mun porkkanasalaattia ihan uuno hymy kasvoilla haarukka pystyssä toisessa kädessä :lol: se alko nauramaan ihan hervottomasti ja vasta kun se tökkäs mua niin mä tajusin mitä mä teen :blink: kuinkakohan moni oli sitä ennen nauranut...
Sama toistu äikän tunnilla ennen tätä lomaa.. kattelin vaan ikkunasta ulos ja äikän ope (sellanen vanha kääkkä) kysy multa jotain yhestä novellista, mulla ei ollut hajua sivusta, eikä novellista eikä siitä mitä se kysy... kaveri näytti kirjastaan sivun ja mä alan selaamaan sitä siinä sitten sivu sivulta (ottaen huomioon että olin 100 sivua jäljessä). Opettaja kattelee sieltä hermostuneena ja mä sitten rupeen improvisoimaan jotain siitä novellista :D ope vaan totes vähän huvittuneesti että "ei nyt ihan carita, mutta oikeaa asiaa osasit katsoa.."... ai piru tätä asiaa on naurettu, mun kaveri kun on kertonut nää mun toisille kavereille, olisin kyllä ite ollut hiljaa :lol:
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Charuka+Mar 4 2005, 12:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Charuka @ Mar 4 2005, 12:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mä saan ruksautettua mun ranteen pois paikaltaan ja ai että ku kaverit tykkää siitä näystä.. se kyllä sattuu, mutta on se tietynlainen tapakin.. tosin _kukaan_ ei saa sormia samalla lailla ku mä ja tää on kyllä hauska tapa paitti katsojien mielestä, eli siis saada sormet pysymään niin että ne on taittunut kummankin "nivelen" kohdalta (siis niiden kahden mitä sormessa on, lukuuottamatta peukkua). Käsken kavereiden usein kokeilla jo pelkkien sormenpäiden koukistamista, mutta ai että se on jotenkin niin vaikeaa :D


Pahin kumma tapani on se, että jään tuijottamaan jotain enkä ees huomaa mitään :lol: Kaveri yllätti mut vähän aika sitten koulussa, kun se istu ruokalassa pöydän toisella puolella. Mä tuijotin mun porkkanasalaattia ihan uuno hymy kasvoilla haarukka pystyssä toisessa kädessä :lol: se alko nauramaan ihan hervottomasti ja vasta kun se tökkäs mua niin mä tajusin mitä mä teen :blink: kuinkakohan moni oli sitä ennen nauranut...
[/quote]
Miulla on sama juttu. Kaikkia inhottaa kun teen silleen.. :lol:

Minulla myös on "tauti" liikkuvat nivelet, eli rutisen jokaisesta mahdollisesta paikasta olkapäitä myöten. Saan rusautettua jokaisen nivelen kehossani jos haluan, joskus sain ruksautettua niskat istumalla paikoillani.. ^_^ Se oli jännää.
Sormet pitää rusauttaa tai ne menee jumiin.. Ja sitten tuntuu ikävältä. Kaikki inhoaa tätäkin juttua.

Lisäksi saan nostettua olkapään pois paikoiltaan että se näyttää ihan kuin se olisi irti.. Se näyttää mielestäni jännältä, muiden mielestä ällöttävältä.

Myös tuo tuijottelu, eli "ylimiettiminen" on todella tuttu asia.. :P
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

<!--QuoteBegin-Charuka+Mar 4 2005, 12:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Charuka @ Mar 4 2005, 12:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pahin kumma tapani on se, että jään tuijottamaan jotain enkä ees huomaa mitään :lol: [/quote]
Sama täällä, mutta ei se miusta ole outo tapa, ihan normaalia se on ^___^
Omg O.o
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Aina kun etin jotain niin katon ekana jääkaapista... :lol:
Kuva
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

<!--QuoteBegin-Charuka+Mar 4 2005, 12:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Charuka @ Mar 4 2005, 12:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minulle on tullut ikävä tapa nauraa niin, ettei ääntä pääse, mutta hytkyn aivan sietämättömästi. Ja kun jossain vaiheessa on sitten pakko ottaa happea ja nauraa vielä... voitte kuvitella kuinka typerä ääni siitä lähtee. [/quote]
Heheh, sama tapa.. Se ääni joka minulta tulee lopuksi, ei kuulosta enään naurulta.. xD

Jep ei "tyhjään tuijottaminen" ole outoa; itsekkin sitä harrastan eikä kukaan liiemmin piittaa siitä.
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

<!--QuoteBegin-inofan87+Mar 4 2005, 14:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (inofan87 @ Mar 4 2005, 14:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Charuka+Mar 4 2005, 12:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Charuka @ Mar 4 2005, 12:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pahin kumma tapani on se, että jään tuijottamaan jotain enkä ees huomaa mitään :lol: [/quote]
Sama täällä, mutta ei se miusta ole outo tapa, ihan normaalia se on ^___^ [/quote]
niin mutta kun tää ei oo ihan tavallista... mut saa hereille vasta kunnolla tökkäsemällä :D mulla ei oo hajuakaan mitä mä ajattelin tai missä muu maailma menee... siis oon täys blackout tuolloin, vähän ku koomassa paitti että herään siitä kyllä yleisemmin..

yleensä kun on sillain että jos jää vahingossa tuijottaan jotain tyyppiä niin havahtuu siinä kun se kattoo takasin, mutta ei mun tilanteessa, sehän tässä rasittavinta onkin :unsure:
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

No minullakin taphtuu välillä noin. ^^'' Mantsan tunnilla jäin kattoo yhen pojan pulpettia ku opettaja höpötti jotain ja havahduin siihen kun se kysy, että "mitä tuijotat" Harvoin noitakin sattuu.. onneksi
Vastaa Viestiin