Joululahjat

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

No minä olen ajatellut toivoa:
-Warhammereita
-Piirrustuspaperia

Siinä kaksi asiaa mitä olen jo miettinyt.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

En ole sellainen tyyppi joka haluaa hulluna lahjoja, mutta kun sisko saa 200 eurolla tavaraa niin emo sanoi että saisinhan minäkin. En kummiskaan haluaisi mitään...oikeasti!

Edit: Mun elämässä ei ole mitään mitä kaipaisin.
Avatar
Hamsteri
ANBU
ANBU
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 06:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hamsteri »

Tästä saakin jo hyvän kysymyksen kehitettyä, mitä naiset haluavat joululahjaksi kun joudun ostamaan sen ensi perjantaina kun meillä pyörii viimeiset lomat silloin :( ?


itse mietin käsirautoja muttakunniin.. ei taida emäntä tykkää semmosista leikeistä :P
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Mitäs mitäs... En ole oikein jaksanut miettiä, eikä mielestäni vielä ole aikakaan. ;) Rautajätin Special Edition tupladvd on ainakin listallani, iii~ <3 Samoin I, Robotin vastaava, mutta sen on eräs internet-tuttuni minulle jo luvannut ostaa. :3 *feels so loved*
Sitten haluaisin <a href='http://www.kukunor.com/index.php?sid=15 ... at=2&ser=4' target='_blank'>tämän</a>, jonka minun piti kylläkin itse ostaa tässä kuussa, mutta rahat perkeleet hurahtivat laskuihin ja muuhun yhtä kivaan. Ja kun SW:stä puheen ollen, uskaltaisinkohan toivoa The Art Of Star Wars Episode 2 -kirjaa, jota en viime jouluna saanut?
Plus Björkin Medulla, jonka ostamista en näköjään saa aikaiseksi, ja Blade Of The Immortal: Mirror Of The Soul.
Tuon enempää en nyt juuri keksi. Tiedä häntä saanko noistakaan vähistä edes kaikkia, me kun ollaan tällaista köyhällistöä. :3

Saapi nähdä.
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

Hmm... Jaa-a olisihan sitä kiva toivoa vaikka mitä, mutta sitten kun rupee karsimaan niitä lahjoja joita todella tarvitsee niin jäljelle jää raha ja muutama muu... Mitään mangaa tms en aio toivoa. Pelejä kylläkin tarvii aina..
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-frostious+Nov 14 2004, 05:27 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Nov 14 2004, 05:27 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Plus Björkin Medulla, jonka ostamista en näköjään saa aikaiseksi [/quote]
Agh, tietysti! *hakkaa päätä seinään* Itse en tuota viimeksi levykaupassa käydessä viitsinyt ostaa, kun maksoi niin paljon. Mutta ehkä voisi joululahjaksi toivoa ^^ Kiitos, Frosti, että muistutit.
Kuva
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Sonata Arctican uusin levy, miekka, suklaata ja rahaa... sekä kalsarit.......ja animea.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Uudet kosketinsoittimet... Paljon, paljon, PALJON sukulaatia... Hmm... Jotain tuoksuvaa ja kynttiläistä. Elikkäs tuoksukynttilöitä. Sit raha olis kiva. Joulurauhaa ja kinkkua.

Ja että eräs nimeltämainitsematon painuisi hornan tuuttiin minun joulustani...
Omg O.o
Avatar
Angeli
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 16:34

Viesti Kirjoittaja Angeli »

<!--QuoteBegin-Hamsteri+Nov 14 2004, 04:07 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Hamsteri @ Nov 14 2004, 04:07 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tästä saakin jo hyvän kysymyksen kehitettyä, mitä naiset haluavat joululahjaksi kun joudun ostamaan sen ensi perjantaina kun meillä pyörii viimeiset lomat silloin :( ?


itse mietin käsirautoja muttakunniin.. ei taida emäntä tykkää semmosista leikeistä :P [/quote]
Jos minä olisin kyseessä niin suklaa olisi hyvä lahja. Melkein kaikki kaverini(joilla on poikakaveri, muita ei lasketa :P), haluaisivat suklaata. He myös haluavat lahjaksi yksinkertaisesti myös koko hepun itselleen ^_^.
Enhän minä nyt tiedä oikeastaan, koska lahjatoivomukset ovat joskus aika henkilökohtaisia, mutta kun satuit kysymään mitä naiset haluavat lahjaksi, niin tuli siitä mieleen. Olenhan tosin vasta 14v...
Kuva
Kiitos signusta ja avasta Runte.
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

Waa. Sisareni ovat jo niin vanhoja, että vanhemmat automaattisesti ajattelevat, että he eivät tarvitse paljoa lahjoja joten en minäkään (kuopuksena on tuskaa olla). Enkä viitsi kamalasti mitään pyydellä (vaikka haluaisinkin), koska vanhempanihan joutuvat lahjat maksamaan.

-mangaa (joudun ostamaan itse)
-X-box (siihen Ninja Gaiden ja vaekka mitä, mutta tuskin saan)
-airsoft-ase (argh, turha toivo, täytyy pyytää sitten rippilahjaksi)
-kaasunaamari
-suklaata/karkkia
-paremmat kuulottimet cd-soittimeeni
-web-kamera
-jotain vaatteita (sukkia, säärystimiä, pari paitaa)
-koppalakki (tuskin tätäkään saan, kun isäni mielestä näytän nyt jo liikaa militaristilta)

Kummitädiltä ja suvulta tulee rahaa ja isoveljeni saa kuitenkin tyhjiä cd:itä ja DVD:itä yms., joten niitä ei tarvitse toivoa.
Avatar
miharu-san
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Syys 10, 2004 20:49
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja miharu-san »

Um... Toivon joululahjaksi Love Hina DVD boksia, vaatteita (esimerkiksi pitkiäkalsareita, sukkia), karkkia... ^_^
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Itseasiassa minulla on sittenkin yksi "erikoinen" joululahjatoivomus.
Hyvä, toimiva ja kohtuu uusi auto. Eli tällainen aika pieni ja vaatimaton :lol:
Nytten on 90-vuoden Peogeot 405, mutta se ei oikein katsastuksesta läpi mene.
Siitä löytyikin enemmän vikoja kuin aluksi luultiin. Tulee oikastaan halvemmaksi ostaa "uusi" auto, kuin korjauttaa tuota <_<
Kuva
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

<!--QuoteBegin-Freyr+Nov 16 2004, 05:15 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Nov 16 2004, 05:15 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hyvä, toimiva ja kohtuu uusi auto. [/quote]
Höh, minä haluan myös :( Mutta joo mun on turha toivoa mitään tuollaista....en millään saisi sitä. Eli lahjaksi tulloopi luultavasti rahaa ja vähän vaatteita. Animea voisin kyllä pyytää :rolleyes:
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-Kakashi Hatake+Nov 16 2004, 06:56 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakashi Hatake @ Nov 16 2004, 06:56 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Freyr+Nov 16 2004, 05:15 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Nov 16 2004, 05:15 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hyvä, toimiva ja kohtuu uusi auto. [/quote]
Höh, minä haluan myös :( Mutta joo mun on turha toivoa mitään tuollaista....en millään saisi sitä. Eli lahjaksi tulloopi luultavasti rahaa ja vähän vaatteita. Animea voisin kyllä pyytää :rolleyes: [/quote]
Niin, tuskin minäkään sellaista saan. Sanoinkin vain, että toivon sellaista :lol:
Kuva
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

- piirrustuspaperia
- kasa tyhjiä cd:itä
- kirjoja
- rajaustusseja
- piirrustustarvikkeita
- rahaa
- suklaata
End of all hope..

Kuva
Vastaa Viestiin