Joululahjat

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Hassua, mietin näitä juuri tänään siskon kanssa kun jumppasimme. Tulimme siihen tulokseen että haluamme isomman nyrkkeilysäkin ja paikan jossa iskeä sitä. :D Haluaisin myös pienemmän näytön tietokoneeseeni. Sellainen litteä olisi kiva, tämä kun vie niin paljon tilaa pöydällä. Blipposta olisi kiva toki saada jotain, ja jos jonkin isnpiraation saan niin voisi kai sitä tilata jenkeistä joitakin DVD boxeja... :/ Hassua kun ei tule niin paljon mitään mieleen, pienempänä kun sitä toivoi kaikkea ja paljon.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Tämäkin topicci alkaa taas käydä ajankohtaiseksi. =P

Olen aina manannut että mitä sitä veljille keksisi lahjaksi, mutta nyt keksin neuloa heille villasukat. ^__^ Epäonnekseni myös eräs ystäväni esitti minulle toiveen, että neuloisin hänellekin villasukat joululahjaksi. Kolmet sukat ja minun tahtini. Saa nähdä onnistunko, mutta ainakin siinä olisi varma ja käytännöllinen ja vieläpä rakkaudella itsetehty lahja.

Eri asia tuleeko sitä tuon urakan jälkeen enää ikinä sukkapuikkoihin kajottua. Saa nähdä.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Mein kurisumasu puresento on pitkä nahkatakki, muuta en saakkaan :D

muille normaalisti ostan semmoisen lahjan mikä pysyy ehjänä kauan kuten jonkun postikortin tai sitten veljien kanssa porukoille keksitään jotain :nod
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Tänä joulu menee vähän hassusti, kun ekaa kertaa luultavasti itse ostan enemmän kuin saan. O___O Kun olen ollut aina sellainen hemmoteltu ainut lapsi, joka saa aivan järkyttävän vuoren kaikkea. ^^' Ei nyt mitään kallista kauheasti, kun ei tuota rahaa ole liikaa ollut, mutta kaikkea pientä kivaa. En siis oikein tiedä minkälaista uskaltaa toivoa, kun en tiedä minkälainen kuva äitillä on lahjoistani tänä vuonna... Tuskin sillä on sitä aikuista linjaa että Maijalle ja sen poikakaverille yksi yhteinen ( O_____O ), kun se tykkää ostella kaikennäköistä, mutta tuskinpa mitään isompaa tulee nyt. ^^' Sekava yhteenveto on siis, etten tiedä yhtään mitä uskallan toivoa...

Mutta tuo oma raha tuo nyt sen kivan mahdollisuuden, että pystyy itse ostelemaan vähän parempia lahjoja. ^^ Ja viime jouluna huomasinkin pelottavan aikuistumisen merkin, kun ekaa kertaa oli rehellisesti kivempaa nähdä muiden avaavan lahjoja kuin repiä omiaan. Iskälle ajattelin Leathermanin linkkarin ostaa, kun sillä jos jollain sellaista varmasti tulee käytettyä. ^^ Äitistä en oikein teidä vielä... Toisaalta se toivoi uutta lamppua olkkarin kattoon, mutta kun se kuitenkin sen itse valitsisi, niin olisi vähän tylsä lahja antaa... Poikakaverista ja kavereista ei voi puhua, kun kaikki hengaa täällä ^^' (kuulostipas taas vaihteeksi nörtiltä xD ). Mutta tänään olevan palkkapäivän ansiosta jo melkeinpä sormet syyhyää, että pääsen tuosta kohta juoksentelemaan keskustaan ekoille lahjaostoksille. ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

En kyllä yhtään tiedä vielä mitä uskaltaisi toivoa vaikka joulu alkaakin aika uhkaavasti lähestyä ^_^;; Tosin sen verran kyllä tiedän että haluaisin ainakin Dance Factory-nimisen pelin Playstation kakkoselle, kyseessä siis tanssipeli. Ja äiti lupaili ainakin sellaista että tulisin saamaan joitakin huonekalujakin kun ensi keväänä sinne omaan kämppään tulen muuttamaan. Siitä päästäänkin siihen että tämä saattaa olla sitten viimeinen jouluni kotona ;;;;;;

Mutta jos jotain muutakin toivoisin niin mahdollisesti jotain mangaa tai jotain muuta japanilaista jostain verkkokaupasta. Saa nähdä ^^
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Noo yleensä vain rahaa, koska rahalla saa mitä haluaa (ainakin melkein ;P )
Kuva
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Aaah, joulu. ^^
Tänä vuonna toivon;
-joulurauhaa
-nyrkkeilysäkin
-final fantasy X peli pleikalle
-tossut
-pöytälamppu
-vanhemmille vapaapäivät jouluksi(se kylläkin kuuluu osana joulurauhaan)
-mp3 soittimen

Vakio toiveeni on joulurauha, tiedättehän sen ihanan tunteen, kun ei tarvitse tehdä mitään, ja satsuma ja joulukuusi tuoksuu. Jouluvalot ja kuusen koristeet kimaltavat. (Ja on juuri ihanassa joulutunnelmassa Lumiukko-piirretyn jäljiltä.) Kaikki ovat rauhallisia ja sovussa...Tekevät rauhassa omia pikkujuttujaan...<3

Itse olen saanut yleensä paljon lahjoja, jostain syystä pikkusiskot saavat enemmän lahjoja kuin isosiskot. Olen sitten yrittänyt aina vähän piilottaa lahjojani pöydän alle, ettei kukaan huomaisi sitä xD

Joululahjoja on mukava tehdä itse. Yksi, minkä teen tänä vuonna lahjaksi on pehmolelukoira
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Hihii,tänä vuonna toivon:

-Pleikkari 2
-Joku Naruto peli siihen
-Mangaa,esim. shounen-ai:ta ja Kamichama Karinia
-Liisa ihmemaassa-kirjan ^^'
-Bliposta naruto juttuja
-Ai Otsukan Love Cook-levyn
-Kovan onnen kundi 1 kauden boxi

Tulisipa tänä vuonna myös Greyn Anatomian 1 kauden boxi.....

En ole kyllä vielä päättänyt mitä ostan ystäville....ehkä kirjoja,mangaa tai jotain muuta pientä :3
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Ainakin toivon näitä joululahjaksi;
- Naruto-mangaa
- Hiustensuoristaja
- Ayumi Hamasakin levyjä
- Evanescencen The Open Door -levy
- Naruto/Ayumi Hamasaki -aiheinen kangasjuliste
- PALJON rahaa
- Weed-DVD:itä (minulla on jo 1 ja 2 eli aika roimasti vielä puuttuu niitä..)
- Mustia tai harmaita pillifarkkuja (olen sellaisia halunnut~)
- KoKo-astioita (ne ovat ihania, oikeasti~~)
- Naruto: Ultimate Ninja PS2-peli (toivottavasti tulisi ennen joulua kauppoihin..)

Ainakin noita haluaisin saada joululahjaksi. Vaatteitakin olisi kiva saada, mutta se huono puoli siinä, ettei vaate ole sittenkään haluamansa tai on väärää kokoa. :'D Lupasin parhaalle ystävälleni ostaa joululahjaksi Kingdom Hearts: Chain Of Memories -mangapokkarin, ellei hän itse ehdi ostaa sitä ennen joulua.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin