Unelmia...

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Minun unelmiani on perustaa perhe ja jatkaa sukua (ihan tavis homma) MUTTA ennen sitä tahdon luokanopettajaksi opettamaan pikkunassikoita tai fysiikanopettajaksi opettamaan isompia nassikoita!

Tahdon rakentaa kesämökin, joka on muodoltaan One Piecestä tunnettu Going Merry ja perustaa NUORILLE tarkoitetun pirtelöbaarin nimeltään MILK BAR! (Logo on jo suunniteltu ja pohjapiirrustus) Pirtelöbaarin idea on se, että kaikki kunnon kahvilat muuttuvat baareiksi (missä alkoholia tarjoillaan totta kai) klo:18.00 jälkeen ja useilla nuorisolla on ongelmana löytää mitään paikkaa missä vaan olla välittämättä siitä, että joku alkoholisti hönkisi niskaan! Siellä olisi 1 elokuvahalli missä voisi näyttää DVD:ltä animea tiettyihin aikoihin, Manga kirjasto (kunhan saan karkoitettua enemmän pokkareita), peliluola ja se perus ruokala osasto! Hinnat eivät olisi mitään 7€ pirtelö annos vaan opiskelioille sopivia! Hierontaakin voi olla ja sen hinnat on 0,5€/15 min. :D

Haluan päästä Sveitsiin vielä kerran tapaamaan tätiäni; Thaimaahan tapaamaan taxikuskia, joka oli todella kiltti meille vuonna 2004; Japaniin kokemaan millainen KUNNON Metropoli on ja vähän animea ja mangaa noutamaan! =3 Kreikassa en ole ikinä ollut, jooten sinnekin joskus ja VENETSIAAN! Sieltä jemmaan itselleni niin paljon naamioita kun voin! (Tulee vaan todella kalliiksi reissuksi. U_U''')

ANimea ja mangaa olisi ihana päästä tekemään kans! Kun san lapsia, kaksi hoitaa puotia yrityksenä, opetan silloin tällöin fysiikkaa/lapsia ja animointi tulisi olemaan pää kriteerini! Se olisi ihanaa päästä esim. Disneyn studiolle töihin tai jopa parempaa: Studio Ghibli! @_@ <3 TAHTOO JAPANIIN! XD

No joo, tässä hiukan unelmia yhdelle elämälleni. Ainiin! Tahdon lemmikiksi koiran. Akita inu tai saksanpaimenkoiran. Perheeni on melko täynnä allergikkoja, joten omistan vain kaloja (joita rakastan sydämmeni pohjasta!). :D [/b]
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

Mun suurin toive ois että asuisi japanissa maa aluella ja puhuisin japania ja hoitaisin riisi peltoja, mut meijä perhe on nii köyhä ja suomalainen ni ei oo mitää mahdollisuutta päästä japanii. Ooon kerrän käyny Tsekissä mut ei se oo Japani... Virossa ja ruottis on käyty mut ei nekää oo Japania! Heh.. Tuli kyyneleet silmii ku tätä kirjotti......
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Haluaisin olla joskus laulaja tai näytellä jossain TV-sarjassa tai elokuvassa. Nämä ovat olleet haaveitani jo usean vuoden.
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mä haluaisin että kaikki selkenisi. Ja että sais edes hieman suuntaa, minne mennä. Aika utopistista, mutta tuota minä toivon. Viimeisimmän vuoden toivonut.
Lisäksi mä toivon, että armoton masennus katoaisi ja että minä saisin ihan oikeita ystäviä, joiden luokse voisi mennä kylään kävellen tai autolla, ja jotka ei puukottaisi selkään tai puhuisi paskaa selän takana. Siis ihan oikeita ystäviä, joita voisi koskea, että ne olisivat olemassa ihan oikeasti, ja että heistä voisi pitää huolta ja he pitäisivät puolestaan minusta huolta. Sellaisia, joille voisi kertoa erilaisia juttuja, ja jotka olisivat ihan oikeasti kiinnostuneita minunkin asioistani, ei pelkästään omista.

Liikaa vaadittu. :/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Ehkä "lähin" unelma on, että saisin Dir en Greyn jäseniltä nimmarin. :) Nehän tulee Suomeen, tuntuu vain, että siellä on sellainen lauma porukkaa, että varo ettet tule tallotuksi. Noh, ainahan sitä voi toivoa.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Minna7 kirjoitti:Tahdon rakentaa kesämökin, joka on muodoltaan One Piecestä tunnettu Going Merry ja perustaa NUORILLE tarkoitetun pirtelöbaarin nimeltään MILK BAR! (Logo on jo suunniteltu ja pohjapiirrustus) Pirtelöbaarin idea on se, että kaikki kunnon kahvilat muuttuvat baareiksi (missä alkoholia tarjoillaan totta kai) klo:18.00 jälkeen ja useilla nuorisolla on ongelmana löytää mitään paikkaa missä vaan olla välittämättä siitä, että joku alkoholisti hönkisi niskaan! Siellä olisi 1 elokuvahalli missä voisi näyttää DVD:ltä animea tiettyihin aikoihin, Manga kirjasto (kunhan saan karkoitettua enemmän pokkareita), peliluola ja se perus ruokala osasto! Hinnat eivät olisi mitään 7€ pirtelö annos vaan opiskelioille sopivia! Hierontaakin voi olla ja sen hinnat on 0,5€/15 min.
Mä rupean si sun yhtiökumppaniksi tai kanta-asiakkaaksi!

Lisäisinpä vielllä tuohon että henk. koht. unelma on pitää puhe. isolle porukalle. Jostakin aiheesta ja herättää ne nykyisyyteen ja maapallon tilanteen tietoisuuteen saattaminen.

Ja kirjoittaa kirja. Ainakin yksi. suunniteltu on jo vähän.

niin ja tahdon oman talon joka on tehty japanilaistyyliin. ja jos pääsen naimisiin, niin olen onnellinen. joku mut sentään huolisi.
Kuva
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Viesti Kirjoittaja meridian »

Mun ihan ykkösunelma on se, että saan mun nykyisen poikaystävän kanssa jakaa koko loppuelämäni. En tiiä että miten realistinen unelma sinänsä kun vasta puolisentoista vuotta oltu yhdessä, mutta silti. Sit siihen unelmaan liittyy myös se että haluan kaks lasta, vanhemman tytön ja nuoremman pojan. Sit vielä kirsikkana kakun päällä olis, jos ekanaki pääsisin opiskelemaan sitä mitä eniten haluan ja sit vielä että saisin töitä siltä alalta. Ei ihan helppo nakki, varsinkaan toi työllistyminen.

Edit:
niin tosiaan ja unohdin tässä omaan napaan tuijotellessani että maapallon tila on aika surkea. Eli haluaisin että ihmiset tajuais sen ja heräis tekemään jotain asioille.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Oih, Minna mikä ihana unelma tuo pirtelöbaari!^o^ Liityn sinun ja Tonnikalan seuraan sitten.:'3

- Mun unelmana on tehdä taidetta. Olisi se tietysti kiva olla edes jossainmäärin kuuluisa tai työssä, jossa saa olla luova ja minua arvostetaan.
- Käydä Japanissa, edes matkalla.. en ehkä asumaan, mutta vaihto-oppilaaksi vaikkapa. (Lontoo ja Pariisi ois kans kiva)
- Löytää elämänkumppani ja ostaa uusi lemmikki. Oletettavasti kissa.:) Kotini haluan sistustaa juuri sellaiseksi kuin haluan! Maalata seinät kuvilollisiksi, laittaa paljon kasveja(tai kasvihuone jonka keskellä esim. pöytä jonka ääressä voi olla kahvikupposella jne.), japanilais tyylisiä sistuskamppeita ja paljon koristeita ja helyjä(esim. sellaset mitä voi laittaa ovenpieliin), pitsiverhot~^^
- Ratsastus olisi myös kiva aloittaa, koska nyt tallit on ollut liian kaukana, harrastus on kallis ym...

Oih, olisi se ihanaa jos voisi elää unelmansa joskus ihan oikeastikin pelkän mielikuvitusmaailman sijaan.:) *unelmoi*
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Scepter kirjoitti:Oih, Minna mikä ihana unelma tuo pirtelöbaari!^o^ Liityn sinun ja Tonnikalan seuraan sitten.:'3
Tonnikala kirjoitti:Mä rupean si sun yhtiökumppaniksi tai kanta-asiakkaaksi!
Kiitos Scepter ja Tonnikala! Jos haluaa töihin niin sisään vain ja kantasiakkaat muistetaan. ^^

Unelmiini halusin lisätä sen, että tahtoisin lisää kaloja lemmikiksi. Tällä hetkellä on 2 7-vuotta vanhaa kalaa mutta ne näyttävät hiukan yksinäisiltä. =(
Sitten olisi myös ihanaa jo käydä treffeillä. Okei, 18 vee eikä edes yhtään treffei? T.T''' Todella noloo + totta.
Vimeisenä haluaisin lisätä sen, että minun ei tarvitsisi luopua vielä koulussa käynnistä. Outoa? Normaalisti kyllä, mutta tykkään olla tämän hetkisessä koulussani ja nyt se loppuu. ='[ Voisipa olla vielä hiukan pitempään. >^w^<
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Muistin, että olisin tähän vastannu mutta enpäs olekkaan....

Kyllä haaveena olisi saada joku tyttö vierelle tässä pian ja joskus myöhemmin sit naimisiin ja pari muksua... ^_^ Yksi haave, joka pitäisi saada nopeasti toteutettua olisi bändin perustaminen tai johonkin bändiin päästä kitaraa soittamaan, eihän tosta kädenjatkeesta muuten ole hyötyä.... ;)

Kunnon työpaikka ja pieni perhe. Eiköhän nuo ole ne pidemmän ajan haaveet. Ammatti haaveena on lukion historian ja filosofian opettaja, vaikka historian opettajista onkin yli tarjontaa... Todellakin lukion opettajaksi, ei kukaan täysijärkinen kestä yläastelaisia (ei pahalla, ei kaikki yläastelaiset ole hulluja sekopäitä ;))
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Re: Unelmia...

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Olen tainnut jo vastata tähän, mutta posti on kuinkas ollakkaan, pyyhkiytynyt pois.

Unelmani olisi erakoitua jonnekkin kauas muista ihmisistä ja kadottaa ajantaju siellä. Olisi vaan päivä toisensa jälkeen, eikä tarvitsisi miettiä kelloa tai kalenteria. Eikä muita ihmisiä. Kanadan/ Ravenwoodin erämetsät olis aika kova sana. Sinne yhtä hieno mökki kuin Brandenburgilla, niin kyllä olisi mukavaa. Itseasiassa, itse Brandenburgin mökki olisi kiva. Kunhan se olisi vielä kauempana erämaassa.

Eli unelmani on erakoituminen. Kyllä minä olen niin sosiaalinen tyyppi.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Vastaa Viestiin