Oletko yhtä pitkä kuin joku hahmo?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Nih. Joten tämän topicin syvin olemus on pituus kysymys:

Oletko yhtä pitkä kuin joku hahmo jostain sarjasta tai lähelle?

Aina verrataan ulkonököä ja luonnetta, mutta ei pituutta. Tämä putkahti mieleeni kun mietin siskoni kanssa kuinka pitkä Edward Elric on.

Olen varmaan Hamtaron kokoinen. Ei nyt ehkä ihan, mutta Naruto tai joku muu käppänä saattaa olla lähellä. Olen 151cm ja puoli! :D ja vielä ylpeä siitä^^
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

ei ole ketään hahmoa Narutosta mut olen yhtä pitkä kuin eräs hahmo fushigi yuugista. 166 senttiä
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

Tjaa-a mistä te noita hahmojen mittoja vetelette?
Oon siinä 180-185cm pitkä.. mihkähän hahmoon toi osuis :unsure:
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

<!--QuoteBegin-Rina+Jan 28 2005, 13:52--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Rina @ Jan 28 2005, 13:52)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> 166 senttiä [/quote]
Minäkin! minäkin!
Omg O.o
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

hehee, minäkin olen 166. ^^'
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

onko tämän tarkoitus olla epäsuora käyttäjien pituus -polli?

jaa, no minä olen n. 182 cm. kyllä siellä nyt joku saman pituinen pahvi löytyy.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Tjaa+Jan 28 2005, 17:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Tjaa @ Jan 28 2005, 17:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tjaa-a mistä te noita hahmojen mittoja vetelette?
[/quote]
Netistähän niitä.. ^_^ Voin laittaa tähän pari linkitystä.

Täältä löytyy Naruto-hahmojen pituuksia, ja täältä joidenkuiden hahmojen tietoja vähän kaikista sarjoista. Tosin tuon jälkimmäisen tietoihin en paljoa luota.. Ja Google on aina meidän kaveri. :P

Ja sitten seuraava juttu: juu, ne on yleensä ilmoitettu amerikkalaisittain, ja kuinka laskea ne senteiksi on helppoa.

Esimerkiksi Kakashin pituus 5'11". 5' on jalkoja ja 11" on tuumia. Yksi jalka on suunnilleen 30.5cm, ja tuuma 2.5cm.

5' x 30.5cm = 152,5cm

11" x 2,5cm = 27,5cm

ja nyt tulot plussataan

152,5cm + 27,5 cm = 180cm

Siis se on helppoa jos joku ymmärsi jopa mitä selitin.. ^^"

Mutta voin laittaa tähän vakiomittoja, sitten vain laskette tuumia.

1' = 30,5cm

2' = 61cm

3' = 91,5cm

4' = 122cm

5' = 152,5cm

6' = 183cm

Ja vastaukseksi sanon etten ole vielä löytänyt pituistani (155cm) hahmoa..

Ja vinkkinä laittaisin että laittakaa tähän jatkossa oma pituutenne ja hahmon nimi sekä mistä sarjasta se on. ;)
Viimeksi muokannut LittleSamurai, Pe Syys 29, 2006 09:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

yööök, kammatovan näköisiä tyypejä..öh, sori mut meikä sai hepulin

okei, peräti neljä hemmoa on yhtä pitkä kuin mie.

mut otanpa esimerkiksi Kankuron, joka on yhtä pitkä kuin mie.

166=5'5
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kabuton kanssa olen suunnilleen samanpituinen. Kabuto on 175cm ja minä 173cm.
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

<!--QuoteBegin-LittleSamurai+Jan 29 2005, 09:32--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LittleSamurai @ Jan 29 2005, 09:32)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Tjaa+Jan 28 2005, 17:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Tjaa @ Jan 28 2005, 17:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tjaa-a mistä te noita hahmojen mittoja vetelette?
[/quote]
Netistähän niitä.. ^_^ Voin laittaa tähän pari linkitystä.

<a href='http://www.narutofan.com/index.php/cont ... hies,index' target='_blank'>Täältä</a> löytyy Naruto-hahmojen pituuksia, ja <a href='http://www.absoluteanime.com/' target='_blank'>täältä</a> joidenkuiden hahmojen tietoja vähän kaikista sarjoista. Tosin tuon jälkimmäisen tietoihin en paljoa luota.. Ja Google on aina meidän kaveri. :P

[/quote]
Kiitoksia valaistuksesta :D En vaa ois ikinä uskonnut et pituudet painot. ym ois ilmoitettu noin tarkasti :D

Elikkäs mä olisin kait aika lähellä ton Kakashin pituutta...
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Hirote-kun
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 00:03

Viesti Kirjoittaja Hirote-kun »

Noin Shinon pituinen olen, jos laskin oikein..:) joku 158 olen, ja Shino on 5´2" (Vai miten merkitäänkään.)
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

min olen suunnilleen Edward Elricin kokoinen,sentin pidempi xD

Ja luokkakaverini on täsmälleen Kakashin pituinen \o/ me aina mulkataan sitä ja mietitään miten sille sopisi kaken naama.
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Olen suunnilleen Naruton, Sasuken, Sakuran ja Shikamarun kokoinen. Eli aika lyhyt. Tuo Naruton koko voisi olla suunnilleen sopiva, jos nyt oikein laskin. Olen 149 cm suunnilleen kun viimeksi mittasin. Ainakaan en ole luokkani lyhyin. <_< Mutta on sillä lyhyydellä hyvätkin puolensa. Linkkiin pääsee lasten hinnalla. Olen 12-vuotias eli sellainen Naruton ikänen. Vähän nuorempi. Eli olen aika saman kaltainen Naruton kanssa. Villi ja joskus nokkiinsa ottava. :rolleyes:
Kuva
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

<!--QuoteBegin-Nefkermanni+Jan 29 2005, 14:03--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Nefkermanni @ Jan 29 2005, 14:03)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kabuton kanssa olen suunnilleen samanpituinen. Kabuto on 175cm ja minä 173cm. [/quote]
Kuin myös. :/
Fiora
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 21:07
Paikkakunta: Outokumpu..^^'

Viesti Kirjoittaja Fiora »

<!--QuoteBegin-Rina+Jan 29 2005, 10:32--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Rina @ Jan 29 2005, 10:32)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> okei, peräti neljä hemmoa on yhtä pitkä kuin mie.

mut otanpa esimerkiksi Kankuron, joka on yhtä pitkä kuin mie.

166=5'5 [/quote]
Hei, olemme samassa veneessä! ^_^ Tai no, mioon 166,5...
<span style='color:blue'><i>Walking in the winter air, while it's snowing gently there. Missing you all the time, for I didn't even say goodbye...</i></span>
Vastaa Viestiin