Sarjan ärsyttävin/tyhmin hahmo?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Viesti Kirjoittaja Deli »

Kabuto, painu himaas... et oo in Narutos...
BellatriX

Viesti Kirjoittaja BellatriX »

kabuto pistää ärsyttämään. sellanen inhotus. :angry:
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

sasuken v*********n asenne ottaa kyllä välillä todella paljon päähään, joten äänestin ehdottomasti teiniangst-saskea.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tässä topikissa pitäis sanoo, kuka on ärsyttävin/tyhmin, mutta täälä mä oon pari kertaa nähny, tyyliin jotain: Sasuke on iha paras jne. moskaa..elikkäs just vastakohta tälle topicille.. http://www.kaikkiosaa.com/topicin_luku -_____-'

Sori, jos tälläin ny vähän haukun ja silleen.. mutta toi on suoraan sanottuna pelkkää turhaa postaamista, eikä kerro yht. mitään
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Sasuke on kaikkein huonoin ja tyhmin ja muutenki semmone outo ;) .....
OON HOMO HEI ! : = D
Bitten
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 16:05

Viesti Kirjoittaja Bitten »

Ei Narutossa oo ärsyttävää hahmoa! :ph34r: Tyhmin ehkä on Gai, mutta sekin hyvällä tavalla :D
Michi-Chan

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

Jaapa. Sasuke. Ei turha, mutta NIIIIIIIIN rasittava! Ei kait siinä muuten, ennen jopa tykkäsin, sitten siitä tuli täys vesipää. Minä, minä, minä, minä ja vieläkerran minä. Ei kiitos. Sakura rasittava kitisijä, josta ei oo mihinkään, Ino kans. (tentenissä on ainesta!)
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

Sasuke ja Sakura......plääh!!!!!!Sasuke on niin rasittava ja Sakura itkupilli....pälä,pälä :angry: Se on niiden oma luonne!Ei varmaan teijän mieliksi ole......Minä tulen ja selittelen jotain p****a :D ...Itse en tiiä ketä on tyhmin hahmo....varmaan toi Kakashi Hatake ;) No ei vaiskaan!
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Ino on niin ärsyttävä, argh mä inhoan sitä :angry:
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Kabuto on idiootti nörtti jol on paskat kokoajan housuissaan!!!!!! kabuto on valenaama, rillipää, nelisilmä, tarpeeton, hikinen hintti joka vaan kokoajan höpöttää: orochimaru, orochimaru.... tätä mieltä minä hänestä olen :angry:
Kuva
Junssilaitos
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Junssilaitos »

Rocky Lee on hirvee!!! Sillä on niin kurko letti :D ja kun se on niin helvetin ylimielinen!! Vaikka onhan se lettikin aika hauska.....
[FONT=Courier]...............O_o.............
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

No Orochimaru tietysti sil on niin ärsyttävä ääni ja sen kielikin on semmoinen*yök*
ja myöskin Kabutoa.
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Ärsyttävin hahmo on Sakura, ylivoimaisesti. Olen katsonut n. 119 jaksoa animea ja tähän mennessä voin sanoa että tyttö on ollut täysin hyödytön, eikä osaa taistella yhtään. Ärsyttää myös sen itkeminen Sasuken perään koko ajan. Sakuran toivoisin häipyvän sarjasta tai edes lopettamaan ninjana olemisen jos se pian ei opi taistelemaan.

Inokin on siedettävämpi kun se osaa sentään sen Shintenshin no Jutsun. Mutta kyllä sekin on aika ärsyttävä.

Ihmettelen miksi vain harva naishahmo sarjassa on edes kohtalainen taistelemaan kuten Temari ja Hinata? Ainoa todella vahva hahmo naisista on näköjään Tsunade ja muita ei sitten taida ollakaan. :huh:
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Vastasin Sasuke. Se on tärkeä hahmo ja hyvin onnistunut, mutta niin pahuksen raivostuttava! Periaatteen nimissä harmittaa jo sanoa siitä näinkin paljon hyvää... :P Teini-angsti ei vain oikein iske.

Ja onhan Sakurakin vähän ärsyttävä, mutta lähinnä häiritsee vain se että sitä ei koskaan päästetä tekemään mitään. En voi siis sanoa sitä niin ärsyttäväksi, koska ei siitä onnistu keksimään tarpeeksi perusteluja.
Vastaa Viestiin