jos eläisit naruto-maailmassa keneen oisit ihastun

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
kakashi-iruka
Student
Student
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 20:28

Viesti Kirjoittaja kakashi-iruka »

<!--QuoteBegin-Muftikka+May 29 2005, 14:30--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ May 29 2005, 14:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Sanon että Nejiin. :> Itachikin olisi kyllä tosi varteenotteva vaihtoehto, kun sillä on ne hiukset. :D[/quote]
Kakashiin tietty! mitä oikein luulette?! seuraisin häntä minne tahansa! no melkein.... :lol: Se on heistä söpöin ja ihanin!iruka on myös ihana!Mut törmäisin Kakashiin!mä törmäisin sitä ja sit se sanoo että missä asuu naruto ja mä sanon että kulje tuonne suuntaan ja...sit punastun.Sitten se auttaa mua jostakin pulasta.Me mennään Rameen syömään.Ja sen jälkeen alkaa seurustelu!!!JEE! SIT KAIKKI ON KAATELLISIA!!! :D
Iruka:I hate you!<br>Kakashi:Me too.....<br>Iruka:ARGHHHHHHH!!!
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

Muuhun, elikkä kakashiin. Se vain on niin ihanan salaperäinen sen maskinsa kanssa. Aivan ihanat hiukset ja kaikki! Sr on minun unelmien mies ^^
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Vaikka olenkin poika vastaukseni on Kabuto.
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

iruka olisi miun valintani....Hän on niin söpö ja ihana mies! :D :P
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Luultavasti olisin Kakashiin :rolleyes:
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Tanya
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 18:26

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Gaaraan, se on niin suloinen.. :wub:
Kuva
Nee darlin kowai wa
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Sakura sopisi mulle :rolleyes:
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tarvitseeko elää Naruto-maailmassa ihastuakseen johonkin hahmoon..? :P Ei vaan, tässä on vain ja ainoastaan yksi vaihtoehto, Temari. Se on niin hot että oksat pois :)
<!--QuoteBegin-Arska+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Yozora+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Annetuista vaihtoehdoista ehdottomasti Temariin. Hemmetti, mähän roikkuisin sen kintussa kiinni ja kuolaisin[/quote]Hahaa, toinen kinttu minulle vapaaksi xD~[/quote]Jaahas, joudun sitten tyytymään muuhun (muihin :P) ruumiinosiin.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

Hmm.. Otin noista ehokkaista Temarin, mutta nyt kaduttaa ja olis pitäny ottaa Muut... ja ehottomasti Haku :wub: :lol:
When A Person Has Something Precious To Protect... That Is When They Can Truly Become Strong...
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

SASUKEEN!!Se on niin ihana! toinen olisi varmaan toi Naruto! :D
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

Mmmh.....jos mie olisin itse Sasuke niin varmaan se olisi tuo Sakura..... :D
Tai siis jos olisin Iruka niin varmaan joku .....joku.Paitsi että en ole poika! :P
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Kakashi-sensei! Huu, siinä vasta mies! ^~^ Mutta jos noista pitäisi valita niin menisi vaikeaksi: Neji on hyvännäköinen ja cool mutta asenteeseen menisi varmaan hermo, Shikis on myöskin kivannäköinen (okei, ja aloin katsoa vähän eri silmällä kun siitä tuli chuunin...), mutten varmaan jaksaisi mitään niin laiskaa, ja sitten on vielä Narutokin, mutta olen vähän liian samanlainen kuolatakseni sitä. Dämit, olisi se siis varmaan Neji. Yleensä tuijotan vähän innokkaammin noita vanhempia ^~^ Elikäs Genma, Hayate (jos herra vain eläisi) ja Kotetsu kelpaisivat myös oikein mainiosti.
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

TEMARI!!
Kuva
Kabuto1
Student
Student
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 14:59

Viesti Kirjoittaja Kabuto1 »

Mulla on aika paljon......tässä ne kaikki:Kabuto,Kakashi,Iruka,Sasuke,Naruto,Gaara,Shikamaru....jne.
Olisin varmaan irukaan tai kabutoon.......
you kids need to open your eyes.....hahahahaa!
Vastaa Viestiin