Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

jos eläisit naruto-maailmassa keneen oisit ihastun

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Re: jos eläisit naruto-maailmassa keneen oisit ihastun

ViestiKirjoittaja Orion » Ke Heinä 21, 2010 16:33

Narutoverse on kyl täynnä kuumia tsiksejä ;D. Sakura, Temari, Ino, Tsunade... Pitää kyl valita Hinata, on se niin lutuinen :)
Kuva
"Even I can tell that hatred is spreading. I wanted to do something about it ... but I don't know what ... but I believe ... that someday the day will come when people truly understand one another!! If I can't find the answer, it will be up to you to do it!!" -Jiraiya
Orion
Student
Student

ViestiKirjoittaja Ayi-san » Pe Syys 10, 2010 23:22

Voi elämä mikä kysymys mikä kirii aina mieleeni :D Ensinnäkin lempi hahmoni on Narutosta Kiba, Lee, Naruto, Ino, Hinata ja Gaara (paaljon muita kivoja)
1. Naruto on ihana, mutta olen kova NaruHina fani joten todennäköisesti auttaisin ne yhteen XP
2. Gaarakin on ihana, mutta tässä olen taas hieman epäsuositun GaaInon fani ja auttaisin niitäkin varmaan yhteen C:
3. Tytöt.. Juu ei. Olisin khyl varmaa kaikkien muiden tyttöjen kaveri.. (paitti Sakuran en pidä siitä XP)
4. Lee. Mulla on omassa Fanfictionissa (siin on mun kamu Eriry ja mä eli Ayi) kaverini Eriry joka on totaallisen ihastunut Leehen sillä oikeasti Lee on hänen lempihahmonsa Narutosta. Joten pitäkööt hänet (:
5. Kiba.. Siinähän se mies mun makuuni. Söpö ja muutenkin yksi lemppareistani. Kiban kintereille siis <3
Ayi-san
Student
Student

ViestiKirjoittaja blackbird » La Tammi 22, 2011 23:17

Todennäköisesti Narutoon tai Jiraiyaan. :'D
Patience is passion tamed.
blackbird
Student
Student

ViestiKirjoittaja 4 Hokage » Su Huhti 03, 2011 21:59

En kyllä tiiä ehkä hinata... se kyllä on ihastunu narutoon joten en kyl ehkä kuitenkaan... sitten sakura siinä on sitä jotain tulinen luonne mut kuitenkin on silläkin lempeä puolensa <3 sakura-chan <3
4 Hokage
Student
Student

Edellinen

Paluu Kyselyt ja Gallupit