Sasuke: Täyttä terästä vai täyttä kuraa??

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

hmh... Meikäläinen ainaski tykkää Sasukesta!!! Sasuke on paras ja täyttä terästä! ... cool 8)
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Terästähän se on en kyllä paljoa pidä hahmosta mutta se on niin siistin näkönen :D ja löyty hieno kuvakin niin piti laittaa avatariks. Tai jos oro ei ois antanu sille voimia niin ei se sillon olisi niin voimakas :? Naruto vaoittais sen sillon
Viimeksi muokannut mikami, To Loka 13, 2005 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Olli-Sensei kirjoitti:Se ei osaa muuta selittää ku ''I must kill itachi'' tai ''I am an avenger''
Naruton olis pitänyt taistella kunnolla häntä vastaa ja vetää kuonoo ja sen jälkee ois voinu jättää sen siihe miettimään maailman saloja.
Eikö Naruto sitten jankuta mitään? "I can't lose, I'm gonna be Hokage someday" on kuultu varmasti useammin kuin "I must kill Itachi" ja "I'm an avenger".
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Vegeta
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 23:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vegeta »

Sasuke on voimiltaan aika kovis tosin eise parhaimmille pärjää.. mut persoonana ihan kuraa..
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

Kuraa... Shannarou....
pidin Sasukea ensin ihan ok tyyppinä mutta kuinkas vain kävikään... jätkäpä osoittautuikin aika raskaan sarjan tunariksi... toivotaan että asiaan tulee parannusta kunhan manga etenee.
Kuva
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

KURAA....
Yuzu kirjoitti: ...pidin Sasukea ensin ihan ok tyyppinä mutta kuinkas vain kävikään... jätkäpä osoittautuikin aika raskaan sarjan tunariksi... toivotaan että asiaan tulee parannusta...
Justiisa noin. Samaa mieltä. ^^
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Tjaa...

Luin tuossa joitakin kommentteja mitä tänne on postattu, ja pakko sanoa että useimmat osaavat perustella vastauksensa - not.

En ole mikään "Sasuke-kun on ihq" ihminen, mutta kommentit tässä topickissa ovat lapsellisia. Ei millään pahalla. Olitteko itse 12-vuotiaina kovin tietoisia siitä mitä päätöksiä teitte? En usko. C'mon! Sasuke on vasta lapsi! Ja kuten chauron tuolla joskus muinoin sanoikin, niin Sasuke on tämän sarjan suola. Olette varmaan itsekin sen huomanneet. Vaikka vihaattekin Sasukea, ette malta odottaa hänen ilmestymistään. Ja kuten nykyinen äänestystuloskin kertoo, Japanissa ihmiset pitävät Sasukesta, vaikkei häntä koko viime vuonna nähtykään.

Täällä on hyvä postaus "Minä vihaan Sasukea!" ihmisille. Lukekaa olkaa hyvät.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Tuo teini angstaus ei iske,mutta muuten ihan pätevä hahmo.Osaa taistella ja on muutenkin aika mielenkiintoinen.Odotan vaan sitä Sasuke-Itachi matsia.
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Olenkohan vastannut tähän jo... Lyökää minua paistinpannulla jos olen.

Eli, en vihaa Sasukea mutta en rakastakkaan. Tai no kyllä rakastan. Mutta en silti ole mikään Sasuke on ihqraxupoxu-ihminen. Sasuke on vain kovin suloinen. Eikä pelkästään ulkonäöltään vaan ihan kaikilla mahdollisilla tavoilla. Jopa sen ainainen narttumainen käytös on jotenkin huvittavalla tavalla söpöä. Ja se miten se yrittää olla niin kooli.
Säälin Saspea myös kovin ja luulisin ymmärtäväni häntä oikein hyvin, koska minulla on ollut vähän samanlainen tilanne kuin hänellä (ei, kukaan perheenjäsenistäni ei ole tappanut ketään/kuollut itse, enkä minä ole yrittänyt tappaa/haaveillut tappavani ketään).
Ja kenenkään on turha väittää ettei Sasuke välitä kenestäkään muusta kuin itsestään. Sehän tykkää Narutosta kuin hullu puurosta.

Minua ärsyttää se, että ihmiset syyttävät Sasukea jostain joka ei todellakaan ole Sasuken vaan Itachin syytä. Tai no en nyt tiedä jaksanko oikeasti ärsyyntyä jostain sellaisesta kuin kuvitteellisten hahmojen syyllisyyksistä toistensa onnettomuuteen
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Enkö tosiaan ole postannut tähän topikkiin? Kyllä minä ainakin JOHONKIN tämänkaltaiseen Sasuke-topikkiin olen vastannut, mutten ilmeisesti ainakaan tähän. No jaa, virkistetäänpä muistia.

No, kerrottakoon sitten heti ekana, että liityin aikoinaan siihen ASS (Anti-Sasuke Society tjsp.) - klubiin, joka ei harmi vain ole jatkanut eloaan. Sen lisäksi olen periaatteiden vuoksi kieltäytynyt piirtämästä "totisia" (alias ei-pilkkaavia tai muuten hilpeyttä herättämättömiä) kuvia Sasukesta.

Pääsyyt Sasuken vihaamiseen on sitten osaksi kokonaan animeen tai mangaan liittymättömiä. Nimittäin joskus 12-vuotiaana minä olin itse kuin Sasuke monessakin mielessä -- syyt vaan erit. Tuolloin aloin pitämään kavereita taakkana ja angstasin kuin viimeistä päivää. Päätin jopa, että kun menen yläasteelle, en ystävystyisi kenenkään kanssa. Joten kun aloin katsomaan Narutoa, huomasin olevani taas kasvotusten sen kaikkein eniten inhoamani kasvukipuisen angstausajan kanssa. Sasuke vielä periaatteessa HYLKÄÄ kaiken sen, minkä minä koin pelastuksena kun pääsin eroon itsesäälistä. Jo pelkästään sen takia tekisi kovasti mieli nähdä, kuinka kakru huomaa AH liian myöhään kuinka monesta hyvästä asiasta hän luopui ja sitten heittää surkean veivinsä. Egobuusti? Kyllä.

Ja sitäpaitsi, hahmojen mieluusjärjestys riippuu usein siitä, kuinka hyvin pystyn samaistumaan heihin tai kuinka hauskoja/inspaavia/monipuolisia he ovat. Minun kannaltani Sasuken vetovoima on pyöreä nolla, sillä hänessä ei ole minulle mitään samaistuttavaa eikä hänessä ole mitään mielenkiintoista. Sasuke on minusta kaiken lisäksi se sarjan pakollinen "synkkä kovis"; hahmo jonka kaikki traumat, kaikki virheet ja viat, auttavat häntä tulemaan vahvemmaksi kunnes tämä kompastuu omaan mahtiinsa. Plääh.

Sarjan kulun kannalta en ole ehkä niin jyrkkä, mutta siitä huolimatta kantani on negatiivinen. Sasuke tuo Narutoon juuri niitä ominaisuuksia, joita en välttämättä olisi siihen halunnut. Kun tuli selväksi, että Sasuke kääntyy pahisten puolelle, ajattelin jo että "Ei, ei kai taas NÄITÄ Kain ja Aabel -tarinoita". Sasuke tuo toki monipuolisuutta sarjaan, mutta olen sitä mieltä, että hänen asemaansa liioitellaan vahvasti. Naruto ei ehkä olisi sama ilman Saskea, mutta ainakin omissa kuvitelmissani ko. hahmon puuttuminen saattaisi korjata muutaman asian sarjasta.

[Edit]

Niin, ja sekin vielä, ettei Sasuke pidä makeisista.
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Su Helmi 12, 2006 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Angeli
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 16:34

Viesti Kirjoittaja Angeli »

Sasuke on täyttä kuraa. Vaikka sillä onkin sharinganit ja sillä on erilaisia hyviä ninjutsuja sun muita, niin en silti pidä siitä. Hänen luonne ja tyyli ovat niin ärsyttäviä...vaikka yksi kaverinikin pitää häntä uber-coolina, niin minä en.

Sasuken syy saada lisää voimaa on niin tyhmä. Unohtaisi Itachin ja suojelisi Konohaa ja ystäviänsä...
Kuva
Kiitos signusta ja avasta Runte.
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

lolz3r0 kirjoitti: Kuraaaa... Ainoastaan sharinganit on siistit...
samaa mieltä xD eikä toi sharingan ole kovin siisti muutako kakashil ja itachil xD :P

NARUTO RULEZ!! 8) xD
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No siis mielestäni Sasuke oli ihan hyvä tyyppi(ennen lähtöä) ja taidotkin on hyvät.

Taidot on ainakin terästä ja voisin sanoa, että jos se oppisi kuuntelemaan ja ajattelemaan viisaammin, niin olisi se muutenkin. :D (tulisipa takaisin... :cry: )
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Mie olen täydellisen samaa mieltä Choukon ja chauronin kanssa.

Kyllä, halusin kuristaa Sasuken kun kehtasi lähteä tuolla tavoin. Mutta toisaalta pidän siitä hahmosta aika melkoisesti. Ja siksi lähinnä säälittää se, koska se on niin sokea kaikelle muulle kuin sille kostolleen, joka loppujen lopuksi ei kumminkaan tee sitä onnelliseksi, vaan mielettömän sulkeutuneeksi ihmiseksi, mikä on minun mielestäni lähinnä surullista.

Ja todellakin.. tuskinpa tekään kovin mielellänne tappelisitte kaikkein parhainta ystäväänne vastaan, hmm? :?

Ja siksikin vihaan Itachia ruuuuutkasti enemmän kuin Sasukea. Minä en nimittäin ymmärrä tätä: "itachi on niin cuul, jou, Sasuke on kuraa argh.." Miksiköhän Sasuke on sellainen kuin se on? Kuten Ave-chan aikaisemmin mainitsikin, syyllinen löytyy omasta suvusta.

Ja taidot... JOU. <3 Jos minä olisin 7.v kokenut saman kuin Sasuke olisin luultavasti tismalleen samanlainen. Pöh. Siksi en ymmärrä näitä Sasuke-vihaajia mutta mielipiteensä kullakin. Mä en ole sytyttämässä mitään sotaa tähän topicciin. :roll:
Vastaa Viestiin