Kenelle Naruto-hahmolle haluaisit antaa turpaan?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
BublBobl

Viesti Kirjoittaja BublBobl »

Niin... siis.. Kenelle antaisit oikein mahtavan <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>TURPARULLALLE</span>-lyönnin... Toisin sanoen... Kenelle sinulla on kaunoja, ketä ärsyttää sinua, KETÄ VAIN HUVIKSI LÖISIT TÄYSILLÄ TURPAAN???? Oikein siis sillain turpaan et tuntuu! Ei mitään läpsäsyö poskelle, vaan esim. nyrkillä sinne minne sattuu!!! :D
Itse löisin Kakashia... Ei mulla mitään kaunoja sille oo, mut olis vaan tosi kiva läjäyttää nyrikin suoraan päin sen näköö!!!!! MUAHAHAHAAA!! Ja siinä samalla repisin sen maskin riekaleiksi ja polttaisin poroksi!!! HAHAHAHAAHAHAA!!! JA MAAILMA NAURAA KANSSANI! *ahem* niin siis... löisin Kakashia :D

....

okei... ehkä taas vähän innostuin tuossa kakashi jutussa... en halua että kukaan luulee että vihaan sitä yli kaiken :D mä vaan haluun sen maskin veke... :ph34r:
<span style='color:red'>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>mode-edit: tuplapostit prkl... se EDIT eli muokkaamisnappikin on keksitty, käytä siis sitä. -c-</span></span>

xD löysin sori vaan sen muokkaamis nappulan vast äsken x) eli olen pahoillani jos sain sinut hermostumaan...
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Aika montaa tekis mieli tirvasta päin näköö, mutta kyllä mä säästäisin kunnian ihan meidän ikiomalle ihqraxupoxu Saskelle <_< Sitä ku pääsis kerran vetäsemään oikeen kunnolla naamaan nii...ai että. Päivä paranis kummasti. Muuten en kyllä ole väkivaltainen ihminen ^^'
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Haluaisin vetää nenukkaan tukkajumalaa, ei vaineskaan.Vaan haluaisin vetää nassuun
Sasukea oikee niiku pöllyyttää sitä niq SPOIL"sillee et sen sammakko siivet katkee"SPOIL
ja sit tehä sille sellasen nännärin että se kiljuu ku akka ja sit saisin mitallin!!!\o/ JES!
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

sasukea, kakashia, orochimarua, tsunadea, sakuraa ynnä konohamarua ja sen tomppelikavereita
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Konohamaruu/sen jengii, Oroo, Kabutoo, Sasukee. No siinähän ne tais olla.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Sasuke kaipaa läksytyksen. Mutta ei mitenkään nyrkillä silmään, hän suorastaan VAATII vanhaa kunnon isin kädestä -tyyliä... Penska polven päälle ja vitsaniskuja persiille niin että kyynelkanavat räjähtää ja läiske kuuluu. Tosin en vielä tiedä miten tuon toteuttaisi, alkaahan tuo ipana olla aika isokin.

Toinen turpasauna, joka olisi kiva toteuttaa, olisi kunnon bitch slap Sakuralle ja Inolle silloin kun he ovat ärsyttävimmillään. Muttei todellakaan sille vahvemmalle Sakuralle, vaan sille, jonka opimme tuntemaan ennen Chuunin Exameja, jottei vaan sattuisi itselle haavereita.
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

Sakuraa vois muksauttaa päin pläsiä---
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

varmaa ensin nais hullu ero-senni
sitten varmaan gaita ja fuzzy eyebrow ku nne käyttäytyävät oudosti kun ne näkevät toisensa
hmm sitten gaaraa kun se tappo monta ihmistä ilman syytä
jaajaa varmaan hokage kolmas kun se on nais hullu myös kun jiraya oli pieni sarutobi snaoi menään katoo naisii
onkos jotain viellä.... hmm joo on vielä yksi konohamaru ja sen jengi kun kohta näette mitä kauheeta mangassa tapahtui kun se ilmesty
KATSO ALAS
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Ino on niin perkeleen ärsyttävä että sitä tekis mieli mätätä <_<
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Olis kiva nähdä, ku kabuton rillit lentää päsätä, kun sen naama laitetaan uuteen uskoon nyrkkien kanssa :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Kabutoa, Orochimarua ja Sasukea voisin kyllä motata. Tuntuisi varmasti hyvältä..!! :lol:
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

SASUKE!!! Jos se ois oikea ihminen niin kyllä lätty lätisis >:)
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

olisi kiva nähdä choujin maha kun olen lyönyt sitä niin paljon mahaan
KATSO ALAS
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

Saske-poikaa ja sakuraa kyllä löisin mieluusti :lol:
niin monta kertaa on mennyt niihin hermot :D <_<
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Löisin Sasukea nokkaan ja sit se kävis itkemään ja menis kertomaan Oromarkku sedälle... :D Semmone nynny ku on :lol:
OON HOMO HEI ! : = D
Vastaa Viestiin