Ärsyttävät asia KAKASHILLA?!

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Kabuto1
Student
Student
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 14:59

Viesti Kirjoittaja Kabuto1 »

Jaa-a,jaa-a........Niin mikä on ärsyttävä/ärsyttävät asiat Kakashilla?Vai onko kenties jotain muuta kuin luonne?Itse en ole vielä miettinyt sitä....


Tämän VOI sulkea.... :angry:
you kids need to open your eyes.....hahahahaa!
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

kakashi on ihan loisto typpi aina tyylikkäästi myöhässäkin kuten minä ;)
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Jos tämän kerran voi sulkea, niin miksi teit tämän topikin alun perinkään?
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Kakashissa ei ole minun mielestäni mitään ärsyttäviä asioita :rolleyes:
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ja sitten asiaan. Minua on Kakashissa aina ärsyttänyt Sasuken suosiminen. Ja Narutoa hän sitten kohtelee melkein kuin ilmaa. Vaikka Kakashilla nyt on syynsä suosia Sasukea, niin silti.
Tuo ärsyttää minuakin vähän, mutta todella vähän. Eli jos Kakashista täytyy etsimällä etsiä joku huono puoli sanoisin tuon. Mutta muuten Kaksu on aivan loisto tyyppi. ^_^
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Kaksu on huippu luonteeltaan ja muutenki.Aina niin hienosti myöhässä.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 15 2005, 07:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 15 2005, 07:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja sitten asiaan. Minua on Kakashissa aina ärsyttänyt Sasuken suosiminen. Ja Narutoa hän sitten kohtelee melkein kuin ilmaa. Vaikka Kakashilla nyt on syynsä suosia Sasukea, niin silti. [/quote]
tuo mullakin otti joskus päähän -.- ja myös miten se kohtelee Gaita! se pitää sitä ihan ääliöä. Gai on ihana :angry:
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 15 2005, 08:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 15 2005, 08:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Ja sitten asiaan. Minua on Kakashissa aina ärsyttänyt Sasuken suosiminen. Ja Narutoa hän sitten kohtelee melkein kuin ilmaa. Vaikka Kakashilla nyt on syynsä suosia Sasukea, niin silti.[/quote]
Sanoisin että Kakashi "suosii" Sasukea sharinganin takia. Kakashi oli ainoa joka pystyi opettamaan Sasukea sharinganin käytössä. Jiraiyakin sanoi ottaessaan Naruton mukaansa Rasenganin opettamista varten että hän ottaa Naruton huostaansa hetkeksi, opeta sinä sillä välin Sasukea käyttämään sharinganiaan paremmin. Sekään ei minusta ole mitenkään suosimista että Kakashi opetti juuri Sasukelle Chidorin, sillä hän ei tiennyt silloin Naruton kykenevän edes jotenkin hallitsemaan Kyubin chakraa (eikä Naruto muuten edes hallinnutkaan). Eikä Naruto oppinut Chidoria vaikka Kakashi joten kuten yrittikin opettaa. Sasuken sen sijaan arveli oppivan Chidorin todennäköisemmin. Narutolle hän pyysi Ebisun opettajaksi koska hänellä olivat vielä chakran kontrolloinnin perusasiatkin hakusessa.

Sitten Kakashissa ärsyttäviin asioihin. Eipä hänessä juuri muu ärsytä kuin se, ettei piru vieköön voi näyttää naamaansa :D.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 15 2005, 08:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 15 2005, 08:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Älä Frostious aina angstaa ja valita tuollaisista. Minäpä voisin kysyä sinulta, että miksi "vastasit" tänne alun perinkään? Tuokin oli nimittäin ihan yhtä turhaa, kuin pistää perään "tämän voi poistaa". [/quote]
Se oli ihan aiheellinen kysymys - jos kerran aihe on kirjoittajankin mielestä turha ja poistamisen arvoinen, miksi sitten tehdä koko topikki alunperinkään? Eikös topikkeja kannattaisi tehdä vain aiheesta jonka kokee tärkeäksi, eikä kaikesta turhasta ja poistettavasta?
Ja jos ihmiset miettisivät vähän ennen kuin tekevät topikkeja niin ei olisi tarvetta valittaa.

Mitä angstaukseen tulee...

[angst, n.] A feeling of anxiety or apprehension often accompanied by depression.

Jos yrität loukata, niin tee se edes kunnolla ja tarkista mistä puhut.

[/off-topic]
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Se saamarin äijä sais pikkuhiljaa repiä maskiaan pois...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 15 2005, 14:09--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 15 2005, 14:09)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Haha. Joten kuten? xD Sanoi vain läpällä, että tee näin ja näin.. Se on kyllä totta, että Kakashi ON ainoa, joka pystyy opettamaan Sasukea sharinganin käytössä.[/quote]
Eli kertoi mitä pitää tehdä, eli opetti joten kuten. Eipä hän toisaalta vaivautunut edes kertomaan hand sealeja. Mutta käski kuitenkin keräämään chakraa käteensä jne.. Sasuken sharingan-koulutuksesta, kun tarkemmin ajattelee niin on eräs toinenkin joka häntä pystyisi siinä opettamaan, hänellä ei vaan liiemmin taida olla motivaatiota siihen :D
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

kakashissa ärsyttää se, kun se lukee pervokirjoja koko ajan ^^ ja sit sen nauru kuulostaa tyhmältä..
Muuten Kakashi on KINGI!! :lol:
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
BublBobl

Viesti Kirjoittaja BublBobl »

Turpaan vaan... siis... minusta kaksussa olevat asiat ovat: se tylsä ilme mikä sil on aina, se kirja, maski, pisankaltevatorni-hiukset, ääni, se et se on niin paras kaikes... toisin sanoen... kaikki... eli inhoan kaksua :) :) toivottavasti kaikki nyt ei vain tapa mua...Heeei.. kaikilla on omat mielipiteet xD sääli minua... inhoan kaksua ja kotona on veli jonka lempi ukko se on -__-... xD
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 15 2005, 07:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 15 2005, 07:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja sitten asiaan. Minua on Kakashissa aina ärsyttänyt Sasuken suosiminen. Ja Narutoa hän sitten kohtelee melkein kuin ilmaa. Vaikka Kakashilla nyt on syynsä suosia Sasukea, niin silti. [/quote]
Järkytyin hyyyvin syvästi kun löysin itseni kiljumasta tietokoneen edessä "Ääliö!" Vaikka ärsyttääkin (lähinnä koska en pahemmin tykkää Sasukesta), niin se oli jo pelottavaa... Ei Kakashissa tuon lisäksi taida mikään ärsyttää. Ehkä olen vain sokaistunut ja puolueellinen, mutta kuitenkin! :P
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Ei minulla ole mikään Kakashia vastaan..

... mutta en ole siltikään koskaan ymmärtänyt miten sillä voi olla niin paljon fanityttöjä. o 3 o;
Vastaa Viestiin